Laario kirjoitti:Sammuu jo melkein kokoajan liikkeelle lähdettäessä, tyhjäkäynti seilaa ja epätasainen. Eli aina kun painaa kaasupoljinta kierrokset käyvät ensin alhaalla, ja auto meinaa sammua. Ettei sittenkin vaan saisi liian vähän bensaa.
Onko tähän ongelmaan koskaan löytynyt vastausta??
TARKISTA laturi se jännitteen säätäjä jos se olis kaput rikki
se voi vaikka syödä virtaa niin että jännite heittelee
onko akussa pysyny virta kunnolla
minulla oli yksi VW Golffi oli huono käynti näytti lataavan kunnolla ei lamppu palanu akku meni heikoksi söi paljon bensaa kävi huonosti
mitattiin latausta ei ladannu kunnolla vaihdettiin jännitten säätäjä
uus auto tuli .
Laario kirjoitti:Sammuu jo melkein kokoajan liikkeelle lähdettäessä, tyhjäkäynti seilaa ja epätasainen. Eli aina kun painaa kaasupoljinta kierrokset käyvät ensin alhaalla, ja auto meinaa sammua. Ettei sittenkin vaan saisi liian vähän bensaa.
Onko tähän ongelmaan koskaan löytynyt vastausta??
TARKISTA laturi se jännitteen säätäjä jos se olis kaput rikki
se voi vaikka syödä virtaa niin että jännite heittelee
onko akussa pysyny virta kunnolla
minulla oli yksi VW Golffi oli huono käynti näytti lataavan kunnolla ei lamppu palanu akku meni heikoksi söi paljon bensaa kävi huonosti
mitattiin latausta ei ladannu kunnolla vaihdettiin jännitten säätäjä
uus auto tuli .
kokeiles sellasta että löysäät vähän automaatin vaijeria. Itsellä oli vähän vastaava vika kun hienosäädin automaatin vaihtohetkiä. Muuten toimi laatikko hyvin, mutta kicdownilla rupesi nykimään. Tosin 300Ce-24:nen mutta idea on vähän samanlainen. Jos vika on edelleen päällänsä.
Epäilen tätä siksi, koska kaasuläppäkotelo on vaihdettu. Tällöin kaasuvivuston ja vaihdelaatikon vaijerin arvot ovat muuttuneet.
täälläkin c36 meinaa sammahdella pienillä kierroksilla lataus mitattu tyhjäkäynnillä 13.7 V et lataus vika kait pois suljettu. Mikäs olis seuraava kohde
kavanaki kirjoitti:täälläkin c36 meinaa sammahdella pienillä kierroksilla lataus mitattu tyhjäkäynnillä 13.7 V et lataus vika kait pois suljettu. Mikäs olis seuraava kohde
Koska mulla on myynnissä uusi ilmamassamittari, ehdotan sitä seuraavaksi kohteeksi Aito bosch käyttämätön ja ei ole edes ollut kiinni autossa.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.