mieleen ensimmäisenä tuli että kusisi p-aine suodattimen tyhjäksi mutta kun ei merkkaa paikkansa

voiko polttoaine karata takasin tankkiin linjastosta ?
Oletko sä muuten juonut tänään yhtä paljon kuin minä itsePetteri Kivimäki kirjoitti:Onko pakokaasu käynnistettäessä "valkoista" mikä tarkoittaisi että ilmaa on liiaksi?
Kyllä! No mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan, sellaista "vaaleaa pakokaasua" käynnistäessä pihan puolilleen kun ilmavuoto teki tekojaan..veskola kirjoitti:Oletko sä muuten juonut tänään yhtä paljon kuin minä itsePetteri Kivimäki kirjoitti:Onko pakokaasu käynnistettäessä "valkoista" mikä tarkoittaisi että ilmaa on liiaksi?
missä kohi on ne paine venttiilien o-renkaat ? ihmetyttää vaan sekin ku tuolla pumpulla ei ole ajettu ku alle 200km ku oli pumppu pajalla, vaan eihän se sitä tarkota että sinne ois uusia o-renkaita raaskittu laittaarekke kirjoitti:meillä oli ukon mersussa sama (vika300d) nii pumpun paineventtiilien o-renkaat meni vaihtoon.
Pumppu oli siellä.atlas kirjoitti:Jos käytät sitä pajalla suosittelisin lämpimästi Uuron diesel ja sähkö korjaamoa.Siellä ei laiteta turhaan uutta osaa ja hinta taso on edullinen ja
he myös neuvovat ja selittävät pumpun toimintaa kyselemättä.
Hyvä firma!Ja tää pajahan on joensuusta Kontilahteen Uuron shellin lähellä.
veivasin suuttimet irti ja pumppailin testerillä ni jokaisessa oli avautumis paine noin 100-105 kg/cm2 samoin kun suihku oli hyvä eikä mikään rapula aamun liru, kasatessa uudet lämpö levyt ja läpinäkyvästä poltoaineletkusta suutinten välinen paluu putki, kunnon sahaukset ja käyntiin, koe ajo ja sen jälkeen 5 min odottelua.. vika ei poistunu. siellä suutinten välisessä paluuputkessa riehuu ilmakuplia kahen ekan suuttimen välillä. onko se merkki jostain vuodosta ?felmit kirjoitti:suutinten kunto![]()
vuoto ei vältämättä näy ulospäin, ainoastaan ilmakuplina letkussa. Imuvuoto