Näyttäis tulevan kolmen viikon paussi rakentelemiseen.
Nyt olis hyvää aikaa konetta ja laatikkoa hiplata.
Käyttelin tuossa egr:n irti. Ei ollut kökköä yhtään
Suuttimet ei näyttäis vuotavan kun kaikki suuttimen juuret on aivan puhtaat.
Koneen apulaitteiden pultteja tuli myös availtua ja voideltua. Lähtevät sitten mukavammin auki jos joskus tarvii availla.
Laatikon töpselin tiiviste vissiin tuppaa näissä vuotamaan?
Että jos sen uusi jo nyt. Vielä ei vuoda. Kuvista katsottuna kuitenkin hikoilee.
Katin haluisin pois. Niin että alkuperäinen katti ja putki menee varstoon huilimaa ja sen voi tarvittaessa laittaa takasin paikalleen.
Mistä löytäis putkenlaipan turboon?
Ahdinkin tekis mieli vaihtaa isompaan. Nykyinen vakioahdin on ~150tkm ajettu. Pitäis vielä toimia pitkään, että sen puolesta ei ole hätää.
Yritän viritellä tätä vitoa hieman maltillisemmin kuin edellistä vitoa.
Olis turbotonneille muutakin käyttöä

No, aika näyttää miten käy.
Lähes kaikki keulaosat on hommattu. Lokkopelti, a-palkinpätkä ja muutama muu nippeli puuttuu.
Auto on nyt purettu koripenkkiä varten. Sitä tässä nyt joutuu vähän odottelemaan...