Ari89 kirjoitti:Itteltäkin tuollanen 260 löytyy, kulutus matka-ajossa parhaillaan lähempänä 8litraa. Välillä tuntuu että tuolla ei matka ajossa kannata ajaa 80km/h, ei 100km/h vaan sellanen 120km/h niin se alkaa vetämään kevyesti, economy mittari pysyy parhaiten kurissa sillon, en sitten tiedä onko siihen mitään luottamista mutta muutenkin auto liikkuu kevyemmin..
Alkaa kone olla vasta "alueella" noilla kierroksilla
Ei vais, omassakin entisessä 300-bensakoneessa oli kyllä tuota piirrettä, kiihtyvyys oli vasta satasen tuolla puolen suurimmallakin vaihteella kuten miten rivakkaa, kun taas kahdeksankympin paikkeilla meno oli vielä vähän vaisua. Ylävireinen kone ja tiuhat välitykset on metka yhtälö.
Kuulin nyt ensimmäistä kertaa että ennen -88 ois nokka-akselit pehmeitä. Tuo minun on -87, hyvin se vetelee, mutta toisaalta siihen on kansiremontti tehty pari vuotta sitten, siitä tosin en tiedä mitä sinne on vaihdettu. Mittarissa on jotain +460tkm... Mitä näihin yleensä pitää tehdä +400tkm jälkeen?
Materiaali tosiaan vaihtui, lohkoon meistetty "S" kertoo, että vahvempi akseli on jo kyseessä.
Mitäpä sitä ehjälle koneelle mitään tekemään, joku kanteen liittyvä yleensä tulee ensinnä vaihtokuntoon. JOs tuo käy ja kukkuu moitteitta, ajoa vain -- alakerta harvemmin hajoaa ja kuluukin hitaanlaisesti
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)