300td madallus
300td madallus
Kun tuossa 124 farkussa on tuo tasonsäätö perässä niin kuinka on sen madalluksen kanssa?
Eteen saa varmaan jouset ja iskarit ostettua jostain? Mutta kuinka tuo takapää, olikos se niin että tuota saa tiputettua jotenkin tuota perää niin että tyhjänä lepäis matalemmalla perä?
Eli pitääkö vain eteen ostaa madallusosat+iskarit vai pitääkö/kannattaako/saako ne ympäri auton?
Ja mistäs sais kohtuuhinnalla näitä palikoita?
Eteen saa varmaan jouset ja iskarit ostettua jostain? Mutta kuinka tuo takapää, olikos se niin että tuota saa tiputettua jotenkin tuota perää niin että tyhjänä lepäis matalemmalla perä?
Eli pitääkö vain eteen ostaa madallusosat+iskarit vai pitääkö/kannattaako/saako ne ympäri auton?
Ja mistäs sais kohtuuhinnalla näitä palikoita?
M-B V 250 cdi 2014
M-B S213 E220d 4matic 2017
M-B S213 E220d 4matic 2017
Re: 300td madallus
Mä hommasin sportlinen tasonsäätöiskarit taakse, käytetyt. Ne tunnistaa siitä numerosta kyljessä eli kuutonen seiskan sijaan. Ne on hitusen matalammat kun sportline on ymmärtääkseni 30 mm matalampi jo tehtaalta tullessa.
Tosin kyllä se perä madaltuu vakioiskarillakin ainakin jonkin verran. Se on vain säätötoimenpide.
Tosin kyllä se perä madaltuu vakioiskarillakin ainakin jonkin verran. Se on vain säätötoimenpide.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Tuolta:
http://www.drwheelgoods.fi/
Koko kierros punaisia jousia ja siten jos alkaa tympimään takaiskarit niin teet niille jotakin. Ei sitä oikein kukaan osaa sanoa kuinka alas ne vakiot riittää kun alarajaa lähestyttäessä ominaisuudet kärsivät. Auton saa kyllä riittävän tonttiin, sitten on eri asia ajaako sillä pomputeillä sata lasissa vai kruisaileeko vain jossain kaupungissa. Sekin vaikuttaa millainen iskunvaimennus tarvitaan.
Ei se sprotlinen ja vakion ero mitenkään ihmeellinen ole, joten vakiolla varmasti pärjää.
Mä laitoin eteen lopulta kolmosen kumin kun oli liian matala muuten.
http://www.drwheelgoods.fi/
Koko kierros punaisia jousia ja siten jos alkaa tympimään takaiskarit niin teet niille jotakin. Ei sitä oikein kukaan osaa sanoa kuinka alas ne vakiot riittää kun alarajaa lähestyttäessä ominaisuudet kärsivät. Auton saa kyllä riittävän tonttiin, sitten on eri asia ajaako sillä pomputeillä sata lasissa vai kruisaileeko vain jossain kaupungissa. Sekin vaikuttaa millainen iskunvaimennus tarvitaan.
Ei se sprotlinen ja vakion ero mitenkään ihmeellinen ole, joten vakiolla varmasti pärjää.
Mä laitoin eteen lopulta kolmosen kumin kun oli liian matala muuten.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Mulla on omassa kyttöfarkussa weitec -40 sarja, kohtuu tyytyvinen olen. Vakio josen kumeilla ei kyll mielestäni madaltunu tarpeeksi joten vaihdoin 1 kumit joka nurkkaan ja nyt on sen osalta sopiva. Edessä konin säädettävät iskarit ja takan alkuperäiset. Hieman liian pehmet nuo jouset on omaan makuun etenekin edessä, mutta tukevoitui ajo kuitenkin vakioon verrattuna.Jere Koivunen kirjoitti:-G&M Madallusjouset -40mm 160,- euroa sarja
-Weitec madallusjoust -40mm 164,- euroa sarja
Niin onkos kellään kokemusta näistä kummastakaan?
Muualla nimimerkillä Turbiini
87 s124 300td ja Toyota
87 s124 300td ja Toyota
Siis pelkät jouset maksaa vai noi paljon?Jere Koivunen kirjoitti:Kävin kysymäs tuosta kl-varaosista jousia tuohon niin H&R jouset 300-350e sarja, johan hinta pompsahti
Koko alustasarja paketteja saa 500€ eli sekä iskarit että jouset.
Itse juuri laitoin H&R alustasarjan ja ei voi kun kehua.
Ei ole yhtään liian kova verrattuna alkuperäseen.
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000