Autoni on siis W 140 400 se -92, ja kyseisen auton hankittuani ei ole tarvinnut miettiä, mihin rahansa laittaisi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Huomasin jossain vaiheessa, että auto täristää hitusen jossain 80 km/h tietämillä. Ajattelin, että vika lienee kardaanin kannattimen kumissa, jossa oli halkeama. No, auto joutui kuitenkin täysremonttiin saman tien, ja luettelenkin nyt tässä, mitä kaikkea tämän remontin aloitettuani on tehty saamatta tärinää pois. Kaikki ei tietenkään liity tärinään.
-täydellinen korin läpikäyminen ylimaalauksineen
-sytytysosien vaihto
-jakoketjun vaihto
-laturin peruskorjaus
-startin peruskorjaus
-ilmapumpun eliminointi
-ilmamassamittarin vaihto
-vaihteiston peruskorjaus
-kardaanin ristinivelen vaihto ja tasapainotus kometilla
-etujarrupalojen ja levyjen vaihto
-ylätukivarsien vaihto
-alapallonivelten vaihto
-vakaajan päätytankojen vaihto(jo kahdesti)
-takajousien vaihto
-kardaanin keskityshelojen vaihto
-perän laakerointi
-sisempien vetonivelten vaihto, sekä ulompien puhdistus ja tarkastus
-uudet renkaat tänään
-ja kauhea määrä muuta mitä en nyt muista
Auto alkaa kaiken kaikkiaan olla aika hyvä, lukuunottamatta tuota tärinää, joka ei uusien renkaidenkaan jälkeen vielä loppunut.
Se alkaa kuudessakympissä, on pahimmillaan kahdeksassakympissä, ja loppuu satasen jälkeen.
Lisäksi se on mielestäni kardaanin taajuudella.
Rättiniveliä ei ole vaihdettu, koska näyttävät päällepäin uuden veroisilta. Lieneekö vika silti niissä?
Alkaa itseltä loppua ammattitaito kesken, eikä kehtaisi huvikseen ehjiä osia vaihdella, kun remontille on muutenkin kertynyt hintaa jo uuden corollan verran
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)