Jep, lue tuolta tarinoita tuontiautoista minun hakukokemukseni viime elokuulta.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... &start=154
Tuolta kuvia lisää:
http://kuvablogi.com/blog/7794/7/
Todellakaan niitä aivan halpoja ei kannata katsella. Viimeksi kun katselin mobilesta niin yksi yli 10 teur oli mitä olisin voinut itse harkita.
Omastani maksoin 8900 eur, liikkeen pyynti oli ollut alunperin 9900. Auton historia hyvin tiedossa, huoltokirja ja 2 varsinaista omistajaa jolla toisella auto oli 12 vuotta. Autolla on nyt ajettu 138 000 km josta itse olen ajanut 10 000 km. Autossa ei ole ollut mitään varsinaista vikaa.
Etujarrupalat vaihdoin ja tiivisteet yhteen mäntään toisessa etujarrusatulassa. Perjantaina vaihdoin tuulettimen viskon joka oli alkuperäinen tehtaalta. Auto ei kuluta öljyä yhtään vaihtovälillä. Eikä se myöskään vuoda öljyä M104 moottorille tyypillisistä paikoista.
Täydellisessä ruostesuojauksessa löytyi yksi hitsattava paikka, muuten auto oli ruostevapaa. Nyt keväällä alusta tarkistettiin Vänttiseltä eikä mitään vaihdettavaa tai väljää löytynyt. Pyöränkulmat säädettiin.
Tämä on -95 malli jossa on vielä kestävämpi 4-portainen automaatti ja AMG stanssatut etujarrusatulat. Johtosarjasta en mene sanomaan onko vaihdettu vai ei...mutta mitään käyntihäiriöitä ei ole vielä ollut. Myöskin vanhemman mallinen automaatti-ilmastointi toimii kuin ajatus.
Väitän että sieltä ei hyvää saa halvalla ja hyvät alkavat olemaan harvinaisia. Valmistusmäärä kun oli se n. 5200 kpl.
PS. eipä sillä kauheasti kumeja poltella, mutta moottoritiellä auto on kuin kotonaan 140 km/h ylöspäin moottorin luonne tulee hyvin esiin...Autobahnstormer kuten sitä aikanaan esiteltiin
