![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tuossa vertailua natsipakastimeen. Kosteutta oli asvaltilla tuolloinkin.
http://www.youtube.com/watch?v=BDUgkusl6Uk
Eihän sulla sitten vitoon ole mennyt kuin tonni enemmän kuin minulla.veskola kirjoitti:Mulle tulee varmaankin suomen kallein kasa Vito-romua
Kuka noita ekuja laskee. Noihin menee just se mikä ylimääräiseksi jää. Ylimääräiseksi tosin lasketaan muksujen ja emännyksen ruoka, vaatetus, harrastukset...vito500tkm kirjoitti:Minä sain noi minun kaikki vetarit rikki ennen kuin olin polttanut yhtään kertaa kumia.
Mutta tuolleen pakki-kakkosella ne saa nopeammin rikki
Täytyis varmaan seisontajarru taas korjata.
Eihän sulla sitten vitoon ole mennyt kuin tonni enemmän kuin minulla.veskola kirjoitti:Mulle tulee varmaankin suomen kallein kasa Vito-romua
Näppituntumalta luulen että 4 pyttysen teho jää alle 330hv.
Tuskin näistä enempää saa irti jos meinaa että yhtään pysyy ehjänä.
Sekin on jo melko saavutus että kolmensadan päälle pääsee.
Miten norsun volkkari projekti etenee?
polttoaineen lämpöarvo 4.30E+07 J/kgnorsu kirjoitti:Näppituntumalta luulen että 4 pyttysen teho jää alle 330hv.
Tulee tulee mutta kestääkö kone ja laatikko ja toimiiko normiajossa mitenkään.norsu kirjoitti:Kyllä mersun nelipyttyisestä tulee enemmän kuin 330hv. Usko pois.![]()
Eikä siihen viton (ja mersun) ehjänä pitämiseen tarvita edes tuommosia tehoja...suti kirjoitti:tommosilla tehoilla sun on vaan parempi pitää vito tallissa, jemmata avaimet ja keskittyä silikoonaamiseen, jos sen meinaat pitää ehjänä...
veskola kirjoitti:Oliko sulla keef siellä vielä 6mm elementit, tolla pumpulla saisit projektin kerralla eräänlaiseen pisteeseen