elikä alin tappi ja liukuvasarasta katkesi 6mm kova pultti sinne kierteeseen...eikä jäänyt yhtään tietenkään kansitason ulkopuolelle!!! ehdotuksia, Poraus on viimeinen vaihtoehto!
Oma ehdotus: poraan sinne vastapuoleele 4mm reiän ja lyön sen tapin pois sieltä, onko tuhoon tuomittu yritys? ei pitäisi vuotaa öljyjä pihalle, kun sen tapin pistää takaisin ja silikoonia väliin!?
Autona sprinter 2.9 om602
Kaikenmaailman ehdotuksia ja ideoita, kitos
nokkaketjun laahain...ongelma
Re: nokkaketjun laahain...ongelma
Kannatetaan. kokeiltu toimiivilpel kirjoitti:
Oma ehdotus: poraan sinne vastapuoleele 4mm reiän ja lyön sen tapin pois sieltä, onko tuhoon tuomittu yritys? ei pitäisi vuotaa öljyjä pihalle, kun sen tapin pistää takaisin ja silikoonia väliin!?

*W202 200CDI -00* W124 300TDT -93 (Ex) W124 200D -88 (Ex) W124 300D -90 (Ex) S124 300TE 4matic -89 (Ex) W210 220D -97 (Ex) W638 110D -99 (Ex) W123 300D -82 (Ex)
Re: nokkaketjun laahain...ongelma
Juu näin sen sitten tein. Pysty ihan hyvin poraan sen reiän sinne takapuolelle, siälä on sellanen "kyhmy" joka toimi merkkinä. Ainakin sprintterissä on hyvin tilaa lyödäkkin, kun imusarjan on ottanut pois. Uskosin että on helpompi homma kun ruveta poraamaan, eikä mee putua koneeseen!teerola kirjoitti:Kannatetaan. kokeiltu toimiivilpel kirjoitti:
Oma ehdotus: poraan sinne vastapuoleele 4mm reiän ja lyön sen tapin pois sieltä, onko tuhoon tuomittu yritys? ei pitäisi vuotaa öljyjä pihalle, kun sen tapin pistää takaisin ja silikoonia väliin!?