S210 iskarin vaihtoa.
S210 iskarin vaihtoa.
Tuli siinä juuri vaihdettua paveen etuiskarit. Ja ..kele kyllä nyt kelpaa kurvailla. Vanhat oli ilmeisesti orkkispumput, koska kumeissa oli nää varaosa nro:t ja muut. No metrejä oli takana 255tkm noilla iskareilla.Katsurin iskarikone näytti et 65%. Käsin painamalla painuivat sisään aivan kamalan helposti! Nyt eteen vaihdettu kaikki, paitsi hammastanko ja yläpallot Alkaa olla ny ajolleen sellanen, kun väykyn pitää olla. Ja uudet iskarit on sachs joku super touring mallia kaasu.
Nykyiset:
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76
Mulla oli samanmerkkiset Saschin iskarit - kestivät vajaat 50 tkm, kunnes tuli konehuoneeseen ja rikkoi kaasutinsysteemin.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=69368
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=69368
290 TurboDiesel, sedan -96 ex
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
Niin ja kun katsoo sitä iskarin rakennetta, niin ei ole kummakaan, että iskarin ruoto tulee läpi siitä lokasuojan alapuoleisesta lukkoprikasta. Olisihan tuohon laitettavissa vaikka minkälainen kestävä systeemi, mutta ovat tehneet sen tosiaankin lelumaisesti - eikä tule kestämään.
290 TurboDiesel, sedan -96 ex
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein