Ensiauto 400E

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14255
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Sumppa124 kirjoitti:Irrottelin takaluukun pahveja ja huomasin että takakaiuttimia on paukuttanut erillinen vahvistin. Kaikki piuhat löytyy valmiina! Ihmettelin kun soittimen päähän ei tullut rca-piuhoja vaikka luukussa ne on :? . Meneeköhän ne johonkin radioon menevään liittimeen tms.? Takaa soittimelle menee myös yksi ohuehko kaiutinpiuha, mitähän ihmettä varten?
Täytynee siis ostaa toinenkin vahvari.

Mistähän piuhat menevät takaa soittimelle? Rca- ja se kaiutinpiuha katoavat jonnekkin pieneen rakoon tankin yläpuolelle. Mitä kautta subin johdot pitäisi vetää? Mistä olette yleensä vetäneet piuhat takaa eteen?
Takaistuimen selkänojan yläkulmissa on läpiviennit molemminpuolin. Lisäksi lattiamattojen alla kulkee johtokourut molemmin puolin, sinne vaan jos uusia tarvitsee vetää.

Autossa on uutena ollut kiinni Becker Grand Prix 2000. Siinä on vakiona kaksi kaiutinlähtöä, ja ääni on jaettu taakse keskikonsolissa, peilinsäätimen vieressä olevalla potentiometrillä. Siellä siis erkanee takakaiuttimien johdot. Monestihan tuo on tehokkaissa ratkaisuissa ohitettu kokonaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Mitään ideaa mistä öljynpaineen varoitusvalon anturia kannattaisi alkaa etsiä? Jompikumpi, mittari tai varoitusvalo on hajalla koska pitäisihän varoitusvalon palaa jos paineet on nollassa :shock: . Polttimo toimii kyllä. Eikös sitä varoitusvaloa saa testattua oikosulkemalla anturilta tulevat piuhat?

Aikas monta asiaa viittaa mittarin anturiin. Kone käy, kaikki toimii eikä varoitusvalo pala.

Noh, tänään koitan saada öljyt ja putsarin vaihdetuksi ja huomenna korjaamolle mittaamaan ne paineet.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14255
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Öljynpaineelle ei ole varoitusvaloa, ainoastaan öljynmäärälle.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Sumppa124 kirjoitti:Mitään ideaa mistä öljynpaineen varoitusvalon anturia kannattaisi alkaa etsiä? Jompikumpi, mittari tai varoitusvalo on hajalla koska pitäisihän varoitusvalon palaa jos paineet on nollassa :shock: . Polttimo toimii kyllä. Eikös sitä varoitusvaloa saa testattua oikosulkemalla anturilta tulevat piuhat?

Aikas monta asiaa viittaa mittarin anturiin. Kone käy, kaikki toimii eikä varoitusvalo pala.

Noh, tänään koitan saada öljyt ja putsarin vaihdetuksi ja huomenna korjaamolle mittaamaan ne paineet.
Ei 124 mersussa ole varoitusvaloa paineelle. Se valo on öljyn määrälle...

Jajas, Timo L oli nopeampi 8)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Ei auttanut öljyjen ja suodattimen vaihto :? .
Miten paineen sitten saisi mitattua? Korjaamoilta varmaan löytyy jotain vehkeitä? Täytyy soitella huomenna.

Soittimet saanen huomenna valmiiksi.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Sumppa124 kirjoitti:Ei auttanut öljyjen ja suodattimen vaihto :? .
Miten paineen sitten saisi mitattua? Korjaamoilta varmaan löytyy jotain vehkeitä? Täytyy soitella huomenna.

Soittimet saanen huomenna valmiiksi.
Vaihdoitko sen anturin myös?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Jube kirjoitti:
Sumppa124 kirjoitti:Ei auttanut öljyjen ja suodattimen vaihto :? .
Miten paineen sitten saisi mitattua? Korjaamoilta varmaan löytyy jotain vehkeitä? Täytyy soitella huomenna.

Soittimet saanen huomenna valmiiksi.
Vaihdoitko sen anturin myös?
En :? . Olisi varmaan pitänyt vaihtaa sekin samalla. Tosin ei ole edes mitään ideaa missä se on tai miltä se näyttää.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Sumppa124 kirjoitti: En :? . Olisi varmaan pitänyt vaihtaa sekin samalla. Tosin ei ole edes mitään ideaa missä se on tai miltä se näyttää.
Vaihda nyt se ennenkuin viet korjaamolle, koska se on halpa ja sitten on perusjutut kokeiltu.

Sen kertokoon viisaammat missä se sijaitsee 400E:ssä, mutta noissa perus pannuissa se on öljynsuodattimen/suodatinkotelon "juuressa" :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13678
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Jube kirjoitti:
Sumppa124 kirjoitti: En :? . Olisi varmaan pitänyt vaihtaa sekin samalla. Tosin ei ole edes mitään ideaa missä se on tai miltä se näyttää.
Vaihda nyt se ennenkuin viet korjaamolle, koska se on halpa ja sitten on perusjutut kokeiltu.

Sen kertokoon viisaammat missä se sijaitsee 400E:ssä, mutta noissa perus pannuissa se on öljynsuodattimen/suodatinkotelon "juuressa" :roll:
Detalista surffasin tämän verran:

http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 039&SGN=02

Kaapelisarjassa haara no. 100.

Ja löytyihän se anturikin, Juben vihjeellä :D osa nro 71:

Kuva

Eli öljynsuodattimen juuressa.

http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 045&SGN=02
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Jess! Kiitokset! Koitan tuota.
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Njaaha, anturin vaihto tökkäsi torx-hylsyjen puuttumiseen :? . Huomenna jatkuu.

Kun starttailin konetta äsken ja kurkkasin sammutettuani vielä putsarikoteloon niin öljyn pinnalla oli kerros vaahtoa :shock: .
Kuva
Kuuluuko näin olla? Olin siis tyhjentänyt putsarikotelon öljystä. Öljy vaikutti myös aikas letkeältä. Jäähynestettäkö sinne öljyyn pääsee :evil: . Uusilla öljyillä ajettu nyt alle 50km.
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Sumppa124 kirjoitti:Njaaha, anturin vaihto tökkäsi torx-hylsyjen puuttumiseen :? . Huomenna jatkuu.

Kun starttailin konetta äsken ja kurkkasin sammutettuani vielä putsarikoteloon niin öljyn pinnalla oli kerros vaahtoa :shock: .
[ [url=http://img504.imageshack.us/img504/6804/ljycj8.th.jpg] ][/URL]
Kuuluuko näin olla? Olin siis tyhjentänyt putsarikotelon öljystä. Öljy vaikutti myös aikas letkeältä. Jäähynestettäkö sinne öljyyn pääsee :evil: . Uusilla öljyillä ajettu nyt alle 50km.
Siis onko tuo varmasti öljynsuodattimesta?

Jotenkin tulisi enemmän mieleen tehostimen suodatin/säiliö tuosta.. Jos näin on, niin silloin tuo viskositeetti jne on ihan kohdillaan, mutta vaahtoisuus voi johtua ihan vain ei-mersun öljystä siellä.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
juhaoh
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1817
Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

Eikö tuo mittarin anturi oo vain kierteellä kiinni.
Tuo ohjaustehostimen vaahto saattaa johtua siitä että siellä on liian vähän öljyä. Öljyn pinta pitäisi olla tuo vaahdon korkeudella.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kyllä minustakin tuo tehostajan säiliöltä näyttäis :shock:
Etkai sää tuonne oo kaatanu moottoriöljyä :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

No voe helvetti :D . Juuri samalta näyttää kuin räjäytyskuvien säiliö.. Ja siellä oleva tavara on öljyn väristä ja lämpimän koneen jäljiltä lämpöistäkin... :?: Vanhat öljyt imin pumpulla veks ja täyttörööristä uudet sisään. Öljynputsaria en itseasiassa vaihtanut. Mistä pirusta sen anturin sitten löytää??
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tuohan on vaan moottorin toises päässä :)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
juhaoh
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1817
Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

Sumppa124 kirjoitti: Vanhat öljyt imin pumpulla veks ja täyttörööristä uudet sisään. Öljynputsaria en itseasiassa vaihtanut. Mistä pirusta sen anturin sitten löytää??
No siellä on nyt sitten gogtaili moottoriöljyä ja tehostajan öljyä. Ei oo ihne jos vaahtoaaki.
Vai mistä täyttörööristä.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Sumppa124 kirjoitti:Öljynputsaria en itseasiassa vaihtanut. Mistä pirusta sen anturin sitten löytää??
Sanotaan nyt vielä kerran.

Eli vaihda öljyt, suodatin ja se anturi ja keskustellaan sitten lisää jos ongelma on edelleen olemassa. Tai vie korjaamolle ja käske vaihtaa em. palikat.

Esim. jos öljynsuodatin on tukossa (jota tavattu esim. M102 bensakoneissa) niin aivan turhaa vaihtelet sinne pelkkiä uusia öljyjä. Ihan rahan/öljyjen haaskausta :?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Anturia ollaan tietääkseni juuri vaihtamassa ja suodattimenkin vaihto olisi varmaan helpompaa jos tietäisi mistä nämä löytyy :?. Njoo, miksihän en mene ja etsi niitä.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Sumppa124 kirjoitti:Anturia ollaan tietääkseni juuri vaihtamassa ja suodattimenkin vaihto olisi varmaan helpompaa jos tietäisi mistä nämä löytyy :?. Njoo, miksihän en mene ja etsi niitä.
Ei kannata ottaa toki nokkiin, mutta hankala meidän muidenkin on sinua auttaa jos sanot vaihtaneesi öljyt ja suodattimen, mutta et kuitenkaan sitä suodatinta :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13678
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Sumppa124 kirjoitti:Anturia ollaan tietääkseni juuri vaihtamassa ja suodattimenkin vaihto olisi varmaan helpompaa jos tietäisi mistä nämä löytyy :?. Njoo, miksihän en mene ja etsi niitä.
No voe perkele :shock: . Meinasin tämän kuvan eilen linkittää mutta en sitten tehnyt koska vaikuttaa peilikuvalta:

Kuva

Öljynsuodatin on moottorin oikealla puolella; siis apparin puolella. W124/M119 tehostajaa en nyt ihan varmaan muista mutta taisi olla vasemmalla puolella. Tuossa pihakatoksessa auto olisi mutta joka tapauksessa tuo kuvasi on tehostajan säiliöstä. Mutta, onhan sielläkin pohjalla pikkuinen suodatin - ainakin W126:ssa oli :D .
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Tuo on hyvä kuva, kiitokset! Tosiaan siellä kotelon pohjalla oli suodatin, siksi sitä kai öljynsuodattimeksi luulinkin. Miten saatte Detalista noita kuvia? Itse löydän vain osien
diilereitä :?.

Juu, ei herneitä, pahoittelen :oops: . Biltemassa ei ö-putsaria ollut enkä saanut sitä siis ostettua. Olin ihan varma ettei homma voi johtua putsarista ja vaihdoin vain öljyt. Noh, huomenna uutta putsaria.
johtaja300
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 488
Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Ei taida kasimersuihin paljon biltemasta osaa saada.

KL-varaosat/veho

3598 öljynsuodin
Lue lisää...
Hinta: 15,00 EUR.
250CE 1969
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Sumppa124 kirjoitti:No voe helvetti :D . Juuri samalta näyttää kuin räjäytyskuvien säiliö.. Ja siellä oleva tavara on öljyn väristä ja lämpimän koneen jäljiltä lämpöistäkin... :?: Vanhat öljyt imin pumpulla veks ja täyttörööristä uudet sisään. Öljynputsaria en itseasiassa vaihtanut. Mistä pirusta sen anturin sitten löytää??
siis imit tuolta tehostajan säiliöstä vanhat öljyt pois ja kaadoit moottoriin uudet? eli sulla on nyt mootorisa tupla määrä öljyä? vai laskitko sieltä öljyjä pois? ootko katsonut öljytikkuun?
SamuliS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: To 28.10.2004 18:53

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

:) Ensiks onneks olkoon todella hienosta ensiautosta.

Nyt mä jäin myös ihmettelemään öljyjen vaihtoa.
Jos imit ohjaustehostimen nesteet ja kaadoit tilalle/sekaan moottoriöljyä, niin lorota kaikki nesteet ohjaustehostimen järjestemästä pois ja korvaa ohjaustehostimensuodatin ja tehostimen nesteet (miten, eiköhän viisaammat kerro).

Jos kaadoit koneeseen tuplamäärän on vaarana rikkoa koko kone :arrow: öljyt veks ja uutta tilalle.

Ja kuten kaikki aikasemmatkin, vaihda öljyt (pohjapropun kautta, saat kaikki pas*at koneesta pois), suodatin ja anturit. Paineiden vaihtelu kuulostaa paineanturin vialta, välillä kertoo lukemia ja kohta ei, ihan siitä päätellen että auto on Suomeen tullu ehjänä viallisella mittarilla. Nollapainella ajon huomaa Saksa Suomi matkan aikana :arrow: kone on kaput.

Varaosat (suodattimet jne.) saat PKS:lla Merteil:istä ja KL Varaosista

Merteil
KL-Varaosat
Sumppa124 kirjoitti:Takaa soittimelle menee myös yksi ohuehko kaiutinpiuha, mitähän ihmettä varten?
Täytynee siis ostaa toinenkin vahvari.
RCA johtojen yhteydessä kulkee "heräte" (rem) , se kertoo vahvistimelle millon mennä päälle/pois. Mankan johdoista liitetään tähän sininen.

Stemppii tekemiseen, alku on muillakin ollu hakemista. 8)
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

EIEIEIEI :lol: . En imenyt ohjaustehostimen öjyjä pois vaan öljyn mittatikun reiästä suoraan öljypohjasta. Avasin öljyn täyttykörkin moottorin päältä ja kaadoin siitä uudet öljyt sisään. Öljyt osaan kyllä vaihtaa :lol: .

Tämän tehostinnestesäiliön tyhjäsin nyt nähdäkseni mitä sen pohjalla on. Laitoin nesteet puhtaaseen purkkiin ja kippasin takaisin.

Ei tosiaa Biltemasta saa tähän mitään varaosaa. Motonetistä näyttää löytyvän parhaiten ja se on lähelläkin. Lähin KL on monen sadan kilometrin päässä..
CDW210
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Pe 07.11.2008 10:31

Viesti Kirjoittaja CDW210 »

Posti tuo :wink: Itsehän en muualta osia ostakkaan kuin kl:sta

Esim veholla ikkunan hissi makso 140€ kun sama osa kl:ssä 55€ ja onhan tuolta rovaniemeltä hieman matkaa tänne helsinkiin, mutta kuten sanoin, onneksi on posti. Alle viikko meni kun osat oli tullu...
SamuliS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: To 28.10.2004 18:53

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

Sumppa124 kirjoitti:Lähin KL on monen kilometrin päässä..
Niin, Jussi löytyy Keravan vierestä
Jussin korjaus ja huolto Ky

Niittytie 63 Sipoo, puh. 050-576 9119

Tekniset korjaukset ja huollot. Edukkaan puoleinen. KL-Varaosat virallinen jälleenmyyjä.

Vaikea löytää ilman kunnon karttaa. Sijaitsee Talman takana. Tulosta kartat mukaasi 020202 numerohaun kartoista: syötä osoite osoitehakuun paikassa 020202 Kartat
Suosittelen :!:
Paikalle ei todellakaan löydä vahingossa :lol:
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13678
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Sumppa124 kirjoitti: Ei tosiaa Biltemasta saa tähän mitään varaosaa. Motonetistä näyttää löytyvän parhaiten ja se on lähelläkin. Lähin KL on monen sadan kilometrin päässä..
Minulla on ollut jo 2 Hengst-öljynsuodatinta Motonetistä ja kohta tulee kolmas. Niin ja sen kansihan lähtee ylöspäin pitkän pultin kera. Kannattaa putsata rätillä se potero mutta varo ettei sinne jää rievusta mitään langanpätkiä tms.

Pitääkin ensi kesänä uusia ohjaustehostimen öljynsuodatin ja vaihtaa öljytkin. Automaatin öljyt menee myös kohta vaihtoon; oli vaihdettu ensin 60 tkm ja sitten 120 tkm. Kohta on lasissa 180 tuhatta :D . Virranjakajan kannet/pyörijän ajattelin tilata jenkeistä Rockautosta, halpoja kun boschilaiset siellä on.
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Voiko autoa käyttää hetken (5km testilenkin) ilman ö-putsaria? En saa uutta putsaria ainakaan ennen viikonloppua :evil: . Mitään asiasta ymmärtämättä väittäisin että putsari on hyvin paskainen. Tiedä vaikka johtuisikin siitä.. :roll:

Taitaa tulla korjaamokeikka.. Anturi pitäisi ilmeisesti vaihtaa auton alta käsin. Auto on niin matala ettei ole toivoakaan mahtua sen alle eikä auton nostaminenkaan onnistu tällä hetkellä.
Vastaa Viestiin