Nyt se on vihdoinkin pihassa!

Tänään siis saapui Saksasta vm. -92 M-B w124 400e eli sitä vanhempaa mallia.
Toistaiseksi vaikuttaa oikein hyvältä! Kilometrejä on 298t eli ei ihan vähää mutta kyllä tuolla vielä melkoisen pitkään ajellee.
Ja ah niitä kasin ääniä!
Kori ja pohja on ruosteettomat.
Auto on täysvarusteltu ja sisusta on harmaata nahkaa. Sisusta ei ole ihan iskemätön; nahka on jostain kohtaa repeillyt ja naarmuilla. Kuskin penkkiä lukuunottamatta penkit ovat uudenveroiset.
Konehuone on ihan uuden veroinen ja puhdas. Kone käy todella nätisti eikä mitään ylimääräisiä ääniä kuulu.
Sen verran hi-techiä näyttää jo olevan että edes akkua en löytänyt


Tämä kottero on tulee siis ensiautokseni. Kortin saan kesäkuussa ja siihen mennessä pitää saada pikkuviat korjattua ja ulkonäköä maltillisesti ehostettua. Ainakin koneen yläkerta on tarkoitus rempata ja mahdollisesti portata kannet?
Kuinkahan paljon näitä on fiksua availla itse? Ei meinaan näytä ihan yksinkertaiselta tekeleeltä. Pienemmistä moottoreista on hyvinkin paljon kokemusta.
Öljynpainemittari mietityttää, tyhjäkäynnillä näyttää nollaa ja ajossa @ 2krpm näyttää reilua kahta kolmesta eli tappiin ei mene koskaan. Öljyä on hiukan liikaakin, voisiko se aiheuttaa tuon? Eikös lämpimän koneen tulisi ajossa näyttää kolmea?
Korjattavia:
kuskin puolen "aurinkoläpän" oikea kiinnike irronnut
tuhkakuppi ei aukea
lämpömittari ei näytä muuta kuin taustavaloa
keskikonsolin valoja
kuskin käsinojan nahat kuluneet
kattoluukku toimii kankeasti
Kuvia:
http://s264.photobucket.com/albums/ii193/sunppa/MERSU/
Soittimet on nyt valmiit. Varsin kohtuullisesti soi!