124 nelos diiseliin turbo

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
ETJJ
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ma 16.06.2008 20:48

124 nelos diiseliin turbo

Viesti Kirjoittaja ETJJ »

Saako tuohon 2litran nelosdiisseliin valmiita pakosarjoja turbolle? jos saa niin mistä? Yritin nettiä selata vaan en vielä löytäny... :?
mr_aspen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ke 22.08.2007 19:07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mr_aspen »

käytettynä voi löytyä ruottalaisen STT:n pakosarjoja. itsellänikin on sellainen.
Avatar
Meihemi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: Su 19.11.2006 00:28

Viesti Kirjoittaja Meihemi »

Eikös nuita jotku oo tehny 300 turbon, tai 250 turbon sarjoista :?:
Ei ole valmista varmaan muuta kun nuita STT:n sarjoja :roll:
W123 200d 3.0 -81 rusina.
W123 300d -80 lahopaska.
S123 300TDT -81 kingi.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Meihemi kirjoitti:Eikös nuita jotku oo tehny 300 turbon, tai 250 turbon sarjoista :?:
Ei ole valmista varmaan muuta kun nuita STT:n sarjoja :roll:
ja Vitoista...halvempi se on ostaa noilta tekijämiehiltä aivan uusi diy sarja
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
MatKa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 350
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:44
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Viesti Kirjoittaja MatKa »

Ja 300 turbon sarja sopii suoraan kun jättää lisäosan pois. Eli se on kaksiosainen,
S210 220 CDI A -02
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1560
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Mulla olis 300:sen sarja jouten!
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
ETJJ
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ma 16.06.2008 20:48

Viesti Kirjoittaja ETJJ »

Mikko K kirjoitti:Mulla olis 300:sen sarja jouten!
Mille ahtimelle tuon 300sen pakosarjan laippa on? Millä hintaa luopuisit siitä? ei tartteis ruveta ite hitsaamaan...
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Tuo laippa on T03 jaolla. Neloskoneeseen joutuu tekeen välikappaleen, jolla ahdin saadaan hieman ylemmäs ja etemmäs. Ei ole paha projekti ollenkaan.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

JP74 kirjoitti:Ei ole paha projekti ollenkaan.
Vaatii se laipan teko nyt sentään järeämmän koneen kuin dremelin :lol: eli ilman konetta on paha tehdä.
Lisää tietoa: www.skg.fi
ETJJ
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ma 16.06.2008 20:48

Viesti Kirjoittaja ETJJ »

Juu ei se laippa tuota ongelmaa kun koneistus hommia duunailen...Tietysti vois vähä mallia kattoo jos kuvaa ois siitä mutta eiköhän se hahmotu ja mitoitu viimeistään kun rupee sitä mutkaa konehuoneeseen sovittamaan :) kaverilla oisi cossusierran fööni joutilaana taisipa olla juuri tuo to3 garretti... vielä jos pienen kuulerinkin investoisi niin alkas varmaan paketti olla kasassa? Mites tuo polttoaineen syöttöpumppu riittää varmaan vakio kun vähä ruuvvaa? Mäntiä eikä muuta ei oo tarkotus ruveta vaihtelee pienillä ahdoilla jos ajelee...
Avatar
MatKa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 350
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:44
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Viesti Kirjoittaja MatKa »

[quote="ETJJ"]Mites tuo polttoaineen syöttöpumppu riittää varmaan vakio kun vähä ruuvvaa?quote]

Kyllä sillä jonkun verran tehoa saat mutta suosittelen että 7 millin tapit pumppuun.
S210 220 CDI A -02
Avatar
DuPu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 715
Liittynyt: Ti 14.12.2004 17:34
Paikkakunta: 02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DuPu »

Täältä löytyy sitten 7mm tapeilla oleva nelimukisen koneen pumppu jouten, kun joku innostuu kunnolla virittämään... ;)

DuPu
ST-Romua vuodesta 2007
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

bensakoneen turbo ei ole ideaalinen dieseliin, käy pakopuoli pieneksi...mutta voi sillä tehdä ekat kokeilut.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Vastaa Viestiin