Pikku nippeli nappeli vikaa oli vähän siellä ja täällä. Ainoat jotka oli erittäin hyvässä kunnossa, olivat kori (täysin ruosteeton), sisusta, ja kone voimansiirtoineen. (manuaali) Olen vaihtanut uutta; Tuulilasi, syylari, akku, sisätilan lämmönsäätö laite, (pässin munat) abs anturit etupyöriin, taakse jarrulevyt, hihnan iskunvaimennin, laturi, lähes uusi Webasto. Entisöinti maksoi minulle enemmän kuin ostamani aihio, mutta se kannatti.
Kaikki osat ostin itse valmiiksi Merteilistä, mutta työt tehtiin Vehossa, ja ne teki sellainen asentaja joka tuntee mallin kuin omat taskunsa. Katsastusmies sanoi pääsiäisen alla auton tutkittuaan; "Ei mitään moittimista, auto on tosi siisti ikäisekseen". Vehon työnjohtaja; "Tervetuloa muutaman vuoden päästä".
Halusin vaan sanoa tällä sitä, (rautalanka-varaosista) että jos haluaa ajaa ehjällä Mersulla, siihen on uhrattava säälimättä euroja, sillä se tuottaa turvallisia ja miellyttäviä kilometrejä. Lopuksi; Ajoin -80 luvulla muutaman vuoden rallia, jolloin omistin n. 100 kg työkaluja, nyt ei autossani ole kuin pesuvehkeet ja säämiskä.