Vito ja automaatin öljynsuodatin

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 939
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Vito ja automaatin öljynsuodatin

Viesti Kirjoittaja esukki »

Saako W638 Viton (tai oikeastraan V220CDI) automaattilaatikon suodattimen vaihdettua helposti öljynvaihdon yhteydessä??

Juu, haeskelin aikaisemmista kirjoituksista mutten löytänyt selvää vastausta...
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
keef
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1004
Liittynyt: Ma 09.02.2004 21:00

Viesti Kirjoittaja keef »

- no ei helposti saa, mutta kokeile avata koppa jäähdyttimen takaa niin näkee miten onnistuu jos onnistuu.
mikko a
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Ke 01.02.2006 19:32

Viesti Kirjoittaja mikko a »

minulle on kerrotu veholta että ei voi vaihtaa laatikkoa purkamatta.öljyt voi sentään vaihtaa puolittain,toinen puoli jää turpiinin puolelle.ne insinöörit per..
Avatar
cdi turbo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 51
Liittynyt: Su 11.11.2007 09:33
Paikkakunta: TIEN PÄÄLLÄ
Viesti:

viton automaatti

Viesti Kirjoittaja cdi turbo »

suodatinta ei löydä purkamatta laatikkoa ja oljystä vaihtuu vain 3 l kropun kautta aika kinkki
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 939
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Huolto-ohjelmassa mainitaan 180tkm välein automaatin öljyn ja suodattimen vaihto. Aika outoa jos ei saa laatikkoa purkamatta vaihdettua?
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ei siellä kopan alla ole mitään mielenkiintoista, eli ei kannata avata:

Kuva

Turbiiniin jäävä öljy ei ole ongelma, sen voi letkuttaa pois kun avaa ne öljynjäähdyttimelle menevät letkut, vaihtaa laatikon öljyt, kierrättää jäähdytimen öljyn purkkiin jne. Ohjeet löytyvät netistä.

Öljynsuodatin on siellä sisällä, eikä sitä "tarvitse" vaihtaa. (Osa 110)

http://avtopedia.ru/akpp/ZF%20%204HP20.pdf
Lisää tietoa: www.skg.fi
Vastaa Viestiin