miten iskarin saa 124 irti
miten iskarin saa 124 irti
eli on hajonnu se kumi jutska iskarin päästä eli iskarin varmaan joutuu ottaan irti onko vinkkejä ku se jousi on siin vieressä niin eikai sitä tarvi irti ottaa?
Iskunvaimentimen yläpää pitää ottaa irti.
Itse vaihdoin taannoin farmariin sen yläpään kumin. Sehän on kiinni kolmella mutterilla jos en väärin muista. Eli itse kumissa on tapit, ja kumi täytyy pujottaa altapäin paikalleen. Tätä varten iskarin, eli vaimennintuen yläpää täytyy irroittaa.
Tarvitset kuusioavaimen ja kiintoavaimen yläpään irroitusta varten sekä miel. tunkin alatukivarren alle. Kun iskarin yläpää on irti, paina se varovasti lokasuojan sisään ja käännä sivuun. Tunkkeja voi tietty käyttää tässä apuna. Muistaakseni iskarin suojahaitarimuovi on kiinni kumilimpussa, saattaa olla hankala pujottaa takaisin. Seuraavaksi voit irroittaa kumilimpun kolme kiinnitysmutteria. Jotakuinkin noin se taisi mennä.
Aiheesta: http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=48093
Itse vaihdoin taannoin farmariin sen yläpään kumin. Sehän on kiinni kolmella mutterilla jos en väärin muista. Eli itse kumissa on tapit, ja kumi täytyy pujottaa altapäin paikalleen. Tätä varten iskarin, eli vaimennintuen yläpää täytyy irroittaa.
Tarvitset kuusioavaimen ja kiintoavaimen yläpään irroitusta varten sekä miel. tunkin alatukivarren alle. Kun iskarin yläpää on irti, paina se varovasti lokasuojan sisään ja käännä sivuun. Tunkkeja voi tietty käyttää tässä apuna. Muistaakseni iskarin suojahaitarimuovi on kiinni kumilimpussa, saattaa olla hankala pujottaa takaisin. Seuraavaksi voit irroittaa kumilimpun kolme kiinnitysmutteria. Jotakuinkin noin se taisi mennä.
Aiheesta: http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=48093
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
kiitti vinkistäTimo L. kirjoitti:Iskunvaimentimen yläpää pitää ottaa irti.
Itse vaihdoin taannoin farmariin sen yläpään kumin. Sehän on kiinni kolmella mutterilla jos en väärin muista. Eli itse kumissa on tapit, ja kumi täytyy pujottaa altapäin paikalleen. Tätä varten iskarin, eli vaimennintuen yläpää täytyy irroittaa.
Tarvitset kuusioavaimen ja kiintoavaimen yläpään irroitusta varten sekä miel. tunkin alatukivarren alle. Kun iskarin yläpää on irti, paina se varovasti lokasuojan sisään ja käännä sivuun. Tunkkeja voi tietty käyttää tässä apuna. Muistaakseni iskarin suojahaitarimuovi on kiinni kumilimpussa, saattaa olla hankala pujottaa takaisin. Seuraavaksi voit irroittaa kumilimpun kolme kiinnitysmutteria. Jotakuinkin noin se taisi mennä.
Aiheesta: http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=48093
iskari
kiitti vinkistä vaihdettu on meni noin 10min mut ois menny hiukan kauemmin jos ei ois kysellyozzi82 kirjoitti:kiitti vinkistäTimo L. kirjoitti:Iskunvaimentimen yläpää pitää ottaa irti.
Itse vaihdoin taannoin farmariin sen yläpään kumin. Sehän on kiinni kolmella mutterilla jos en väärin muista. Eli itse kumissa on tapit, ja kumi täytyy pujottaa altapäin paikalleen. Tätä varten iskarin, eli vaimennintuen yläpää täytyy irroittaa.
Tarvitset kuusioavaimen ja kiintoavaimen yläpään irroitusta varten sekä miel. tunkin alatukivarren alle. Kun iskarin yläpää on irti, paina se varovasti lokasuojan sisään ja käännä sivuun. Tunkkeja voi tietty käyttää tässä apuna. Muistaakseni iskarin suojahaitarimuovi on kiinni kumilimpussa, saattaa olla hankala pujottaa takaisin. Seuraavaksi voit irroittaa kumilimpun kolme kiinnitysmutteria. Jotakuinkin noin se taisi mennä.
Aiheesta: http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=48093
