my w201 300 turbodiesel and compressor project.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
anton
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 17.04.2006 10:39

my w201 300 turbodiesel and compressor project.

Viesti Kirjoittaja anton »

I hope it´s ok to link to a forum where I am building a w201 with a om 603 300turbodiesel with both turbo and compressor.

The chassis is re-builded with 4-link rear axle and glasfibre widebody....

I would be weeeerry happy for comments and tips.

Best reg Anton




link to forum
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... sc&start=0

Kuva
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

st

Viesti Kirjoittaja j.a »

Aikas häijyn näkönen!!!!!!!!!!
Diesel on puhtaampi
Hans
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Ti 06.09.2005 08:52
Paikkakunta: Pohja

Viesti Kirjoittaja Hans »

Tästä autosta tulee häijyin 190:en!!! Rakastan tuota ilmanottoputkea!!!

GRYM BIL!
MersuForum.net - Siinä on kaikki mitä koirasi tarvitsee
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Ärtsy ulkonäkö! Mycket fin!
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Anton, grymm snygg bil du har! Jag blev överraskad att M90 tryckte hel 1.0bar med så stor motor. Jag dock har bara M45 i en 1.8 bensin golf o siffran är samma. Väldigt fin paket du har.

Varifrån har du skaffat backventil? Det finns säkert många somvill fråga massor av dig. Jag täbkte bara kompressor i min gaaamla diesel.

mvh

Janne/Åland
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

It seems to be that Anton is not so very active here so might be better to ask from the forum he is active :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Siege
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: To 25.05.2006 02:21

Viesti Kirjoittaja Siege »

Millä muutoksilla 300:nen DT kone menee, w201 2.0b autoon. En tarkoita nyt mitään tankkien/yms pa linjojen muutoksia vaan meneekö korin puolesta(ilman muutoksia)?

nimim. kyseinen projekti harkinnassa
anton
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 17.04.2006 10:39

Viesti Kirjoittaja anton »

yes i´ve not been so active on this forum cause I can´t understand all the finnish.(im swedish)That´s a shame,because i want to understand what in duscussed on this forum. I can just guess that im missing ALOT if good information about this type of engine im using. Fo.ex i´ve heard there is some upgrades to the 7mm pump is available?


But english is ok.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

anton kirjoitti:Fo.ex i´ve heard there is some upgrades to the 7mm pump is available?
Yes i have also heard the MynäDiesel is able to build even better pumps nowadays. Just couple of weeks ago MynäDiesel guys make a new record on the quater mail. The car is quite weighty but it takes only 11,47 seconds.

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 611#379611

pump, exhaus, intake and turbo is modified sinse lat summer...but this pump modification should be asked by MynäDiesel.
Lisää tietoa: www.skg.fi
anton
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 17.04.2006 10:39

Viesti Kirjoittaja anton »

hehe... I´ll hope to break that 11,47 next summer....
anton
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 17.04.2006 10:39

Viesti Kirjoittaja anton »

a little movieclip since last summer. Forget the soundquality and slippering clutch


http://videos.streetfire.net/video/5d6c ... ffa78e.htm
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3933
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tomant »

Siege kirjoitti:Millä muutoksilla 300:nen DT kone menee, w201 2.0b autoon. En tarkoita nyt mitään tankkien/yms pa linjojen muutoksia vaan meneekö korin puolesta(ilman muutoksia)?

nimim. kyseinen projekti harkinnassa
Jos tarkoitat muutoskatsastusta tieliikennekäyttöön, saattaa moottorin painon kanssa tulla ongelmia. Moottorin paino kannattaa selvittää ennen muutostöitä, se saa nousta vertailumoottorista korkeintaan 20%. Säikeessä http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=60278 on sivuttu asiaa W126 mallisarjan osalta. Moottori M110 / 2.8S ei täyttänyt vaatimusta. Riittäköhän 190D turbodieselin koneen paino vertailuun? Tällöin kävisi sen alusta.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

tuskin toi ruotsissa on kauhee ongelma :D siellähän nyt saa laittaa 190E meseen vaikka meteor 12syl koneen 8) :lol: :lol:
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Avatar
mas@
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: Ti 04.07.2006 18:44
Paikkakunta: jokioinen

Viesti Kirjoittaja mas@ »

Kyllä tolla kelpais ajella :D
http://www.minunauto.com/auto/13217
http://www.minunauto.com/auto/24871
Virolainen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: Su 11.02.2007 19:57
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Virolainen »

Anton hi!
Where y got komprerssor?
Paha tauti iski kun hankin tuon auton, nyt ei ole enää aikaa muuhun
Vastaa Viestiin