300d laatikko 250d:hen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
joonas8
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: To 27.12.2007 19:05
Paikkakunta: pirkanmaa

300d laatikko 250d:hen

Viesti Kirjoittaja joonas8 »

eli sopiiko om603 koneen laatikko om602:seen? molemmat 5 pyttyisiä.
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Re: 300d laatikko 250d:hen

Viesti Kirjoittaja nokileka »

joonas8 kirjoitti:eli sopiiko om603 koneen laatikko om602:seen? molemmat 5 pyttyisiä.
OM603:lle on sattunut joku haveri, jos on 5-pyttyinen :lol:

OM60x laatikot sopii kyllä keskenään, taitaa 300D:n ja 250D:n loota olla sama?
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1556
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Sama laatikko kummassakin :!:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
jusky
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Ke 02.05.2007 09:23
Paikkakunta: kainuu

Viesti Kirjoittaja jusky »

Mielestäni ei ole sama. 300d:ssä on 126 alkuinen num.sarja laatikon kyljessä ja 250d:ssä 124 alkuinen ja näin ollen pienemmillä laakereilla ja eri välityksellä.
juhaoh
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1811
Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

124 200D ja 250D sama laatikko ja sitten 300D eri loota.
Avatar
JuhoK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 178
Liittynyt: La 20.03.2004 13:23
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja JuhoK »

Väittäisin kyllä että ihan "bolt on" sopii vaihtaa laatikot keskenään, kunhan se toinen kone tosiaan on se om603 eikä 617.
w126 -86, 300 24v. turbodiesel
juhaoh
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1811
Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

JuhoK kirjoitti:Väittäisin kyllä että ihan "bolt on" sopii vaihtaa laatikot keskenään, kunhan se toinen kone tosiaan on se om603 eikä 617.
Pitää olla kuitenkin samanikäisistä koreista, jos ei vaihda vauhtipyörääkin.
joonas8
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: To 27.12.2007 19:05
Paikkakunta: pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja joonas8 »

toinen on muuten w201 korinen, toinen mistä laattikkoa ollaan ottamassa on 123:nen.
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1587
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

joonas8 kirjoitti:toinen on muuten w201 korinen, toinen mistä laattikkoa ollaan ottamassa on 123:nen.
W123:sen laatikko ei käy suoraan W201:sen koneen perään, jos molemmissa on alkuperäiset moottorit.
Avatar
Fenton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1294
Liittynyt: Ma 17.09.2007 16:52
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Olikos niissä starttikin vallan eri puolilla? Vai muistelenko taas jotain mennyttä unta?
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Fenton kirjoitti:Olikos niissä starttikin vallan eri puolilla? Vai muistelenko taas jotain mennyttä unta?
Kyllä startit on eripuolilla W123 dieselin ja 190D:n laatikoissa joten laatikot ei käy.Voin kyllä ostaa sen W123 dieselin lootan jos on halpa ja 5 vaihdetta :wink: .
auto w123 200D/300DT vm, -81
joonas8
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: To 27.12.2007 19:05
Paikkakunta: pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja joonas8 »

kiitoksia tiedoista.. 123:sen laatikko on 4 lovinen.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

joonas8 kirjoitti:kiitoksia tiedoista.. 123:sen laatikko on 4 lovinen.
Ja sen moottori on OM617.
Vastaa Viestiin