Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
joonas8
Vakiokalustoa
Viestit: 66 Liittynyt: To 27.12.2007 19:05
Paikkakunta: pirkanmaa
Viesti
Kirjoittaja joonas8 » Ti 26.02.2008 13:20
eli sopiiko om603 koneen laatikko om602:seen? molemmat 5 pyttyisiä.
nokileka
Mersumies
Viestit: 515 Liittynyt: La 17.04.2004 00:19
Viesti
Kirjoittaja nokileka » Ti 26.02.2008 19:08
joonas8 kirjoitti: eli sopiiko om603 koneen laatikko om602:seen? molemmat 5 pyttyisiä.
OM603:lle on sattunut joku haveri, jos on 5-pyttyinen
OM60x laatikot sopii kyllä keskenään, taitaa 300D:n ja 250D:n loota olla sama?
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Mikko K
Turbospesialisti
Viestit: 1556 Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » Ti 26.02.2008 20:17
Sama laatikko kummassakin
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
jusky
Vakiokalustoa
Viestit: 170 Liittynyt: Ke 02.05.2007 09:23
Paikkakunta: kainuu
Viesti
Kirjoittaja jusky » Ke 27.02.2008 07:50
Mielestäni ei ole sama. 300d:ssä on 126 alkuinen num.sarja laatikon kyljessä ja 250d:ssä 124 alkuinen ja näin ollen pienemmillä laakereilla ja eri välityksellä.
juhaoh
Mersumies
Viestit: 1811 Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34
Viesti
Kirjoittaja juhaoh » Ke 27.02.2008 13:10
124 200D ja 250D sama laatikko ja sitten 300D eri loota.
JuhoK
Vakiokalustoa
Viestit: 178 Liittynyt: La 20.03.2004 13:23
Paikkakunta: Harjavalta
Viesti
Kirjoittaja JuhoK » Ke 27.02.2008 14:54
Väittäisin kyllä että ihan "bolt on" sopii vaihtaa laatikot keskenään, kunhan se toinen kone tosiaan on se om603 eikä 617.
w126 -86, 300 24v. turbodiesel
juhaoh
Mersumies
Viestit: 1811 Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34
Viesti
Kirjoittaja juhaoh » Ke 27.02.2008 15:59
JuhoK kirjoitti: Väittäisin kyllä että ihan "bolt on" sopii vaihtaa laatikot keskenään, kunhan se toinen kone tosiaan on se om603 eikä 617.
Pitää olla kuitenkin samanikäisistä koreista, jos ei vaihda vauhtipyörääkin.
joonas8
Vakiokalustoa
Viestit: 66 Liittynyt: To 27.12.2007 19:05
Paikkakunta: pirkanmaa
Viesti
Kirjoittaja joonas8 » Ke 27.02.2008 16:41
toinen on muuten w201 korinen, toinen mistä laattikkoa ollaan ottamassa on 123:nen.
Samuli H
Mersumies
Viestit: 1587 Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame
Viesti
Kirjoittaja Samuli H » Ke 27.02.2008 22:44
joonas8 kirjoitti: toinen on muuten w201 korinen, toinen mistä laattikkoa ollaan ottamassa on 123:nen.
W123:sen laatikko ei käy suoraan W201:sen koneen perään, jos molemmissa on alkuperäiset moottorit.
Fenton
Mersumies
Viestit: 1294 Liittynyt: Ma 17.09.2007 16:52
Paikkakunta: Nastola
Viesti
Kirjoittaja Fenton » To 28.02.2008 22:07
Olikos niissä starttikin vallan eri puolilla? Vai muistelenko taas jotain mennyttä unta?
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
jari_w123
Mersumies
Viestit: 1574 Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola
Viesti
Kirjoittaja jari_w123 » Pe 29.02.2008 07:30
Fenton kirjoitti: Olikos niissä starttikin vallan eri puolilla? Vai muistelenko taas jotain mennyttä unta?
Kyllä startit on eripuolilla W123 dieselin ja 190D:n laatikoissa joten laatikot ei käy.Voin kyllä ostaa sen W123 dieselin lootan jos on halpa ja 5 vaihdetta
.
auto w123 200D/300DT vm, -81
joonas8
Vakiokalustoa
Viestit: 66 Liittynyt: To 27.12.2007 19:05
Paikkakunta: pirkanmaa
Viesti
Kirjoittaja joonas8 » La 01.03.2008 11:19
kiitoksia tiedoista.. 123:sen laatikko on 4 lovinen.
Mika.T
Asiantuntija
Viestit: 8789 Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47
Viesti
Kirjoittaja Mika.T » La 01.03.2008 11:47
joonas8 kirjoitti: kiitoksia tiedoista.. 123:sen laatikko on 4 lovinen.
Ja sen moottori on OM617.