Muovia tuolla on ainakin kärynnyt, on paikat siinä määrin nokeentuneet.
Olisikohan ruikkinut löpöä johonkin muuallekin kuin imusarajaan...
Väykin paremmin tuntevat voivat varmaan kertoa, tuleeko nuo paksut röörit tubolta.
Tuli mieleen: kolareissa melko usein tulipalo johtuu siitä, että "plug-in" -asennettu jarrunestesäiliö irtoaa ja holauttaa sisältönsä pakosarjan päälle. On muuten erinomaisen helposti syttyvää ainetta... (Älä kokeile kotona! Demostraatiossa lirautti pipetillä, ja testaajalta paloi kulmakarvat)
Mesessähän tuo ei ole mahdollista, kiitos konehuoneen osastoinnin.
jorma-k kirjoitti:
Mesessähän tuo ei ole mahdollista, kiitos konehuoneen osastoinnin.
Niin - uudemmissa Mersuissa. W116 ja W123 - voilà!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Autolla ajanut kirjoitti jotta "brake assistant" varoitusvalo olisi palanut ennen paloa. Joitain mersun uudempia vuosikertoja on takaisinkutsuttu tuon brake assistant systemmin takia, olisko ollut 2001 e -mallistoa, en muista tarkemmin. Mikäs oli se jenkkisaitti mistä näki jenkeissä tehdyt autotehtaiden recall -pyynnöt?