2+3 paikkasista 124 pakettiautoista
2+3 paikkasista 124 pakettiautoista
HEP!!
Onko tietoa onko noita 2+3 paikkasia pakuja tehty paljonkin muita kuin 4-matikkeina??
Siis niitä kovapenkkisiä.
Ainakin yhdellä foorumilaisella on ollut 100% varmuudella 300 TD 2+3 paikkanen paku.
Sitten 300 TDT takavetosia on kans joskus suomessa tehtailtu, mutta kuinka paljon niitä on tehty ja onko niitä vielä liikenteessä??
"Yhellä tutulla" on sellainen tallissa projektiautona...
~KOS~
Onko tietoa onko noita 2+3 paikkasia pakuja tehty paljonkin muita kuin 4-matikkeina??
Siis niitä kovapenkkisiä.
Ainakin yhdellä foorumilaisella on ollut 100% varmuudella 300 TD 2+3 paikkanen paku.
Sitten 300 TDT takavetosia on kans joskus suomessa tehtailtu, mutta kuinka paljon niitä on tehty ja onko niitä vielä liikenteessä??
"Yhellä tutulla" on sellainen tallissa projektiautona...
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Moi!
Määristä ei ole tietoa.
Yksi Bensa TD löytyy veljen varastosta, mutta se kyllä on 4-matic.
Aikoinaan niitä tuotiin silloin 87 - 89 paikkeila.
Paino oli se jota haettiin jotta saatiin tietyt ehdot täyteen. Tästä syystä kaiketi piti olla 4-matic.
Mihin etsit ko autoa?
Yksi Bensa TD löytyy veljen varastosta, mutta se kyllä on 4-matic.
Aikoinaan niitä tuotiin silloin 87 - 89 paikkeila.
Paino oli se jota haettiin jotta saatiin tietyt ehdot täyteen. Tästä syystä kaiketi piti olla 4-matic.
Mihin etsit ko autoa?
MB - A 180 CDI 07 (169)
MB - ML 320 CDI 06 (164)
---------------------------------
MB - A 170 CDI 04 (168)
GG - LAND ROVER DISCOVERY 3 (Harha retki..)
MB - E280 93 (w124)
MB - E250 TD 94 (124)
MB - 220 D 83 (123)
MB - 300 D 88 (124)
MB - 200 D 90 (124)
MB - 300 TD 89(124)
MB - 250 TD 88(124)
MB - 250 TD 90(124)
MB - 200 E 90 (201)
MB - ML 320 CDI 06 (164)
---------------------------------
MB - A 170 CDI 04 (168)
GG - LAND ROVER DISCOVERY 3 (Harha retki..)
MB - E280 93 (w124)
MB - E250 TD 94 (124)
MB - 220 D 83 (123)
MB - 300 D 88 (124)
MB - 200 D 90 (124)
MB - 300 TD 89(124)
MB - 250 TD 88(124)
MB - 250 TD 90(124)
MB - 200 E 90 (201)
-
- Mersumies
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: 2+3 paikkasista 124 pakettiautoista
KOS kirjoitti:HEP!!
Onko tietoa onko noita 2+3 paikkasia pakuja tehty paljonkin muita kuin 4-matikkeina??
Siis niitä kovapenkkisiä.
Ainakin yhdellä foorumilaisella on ollut 100% varmuudella 300 TD 2+3 paikkanen paku.
Sitten 300 TDT takavetosia on kans joskus suomessa tehtailtu, mutta kuinka paljon niitä on tehty ja onko niitä vielä liikenteessä??
"Yhellä tutulla" on sellainen tallissa projektiautona...
~KOS~
Ostin aikoinaan v.89 uuden 300TDT 4-matic mesen ,maahantuoja Haljala Oy,tuotiin varmaan sinä vuonna useita kymmeniä jos ei satoja,maksoi uutena valmiiksi muutettuna pakuksi eli 5 senttiä paksut taka penkit (alkuperäiset tuli mukaan) 310000mk,samoilla varusteilla Veholla yli 600000,että kannatti ostaa näillä ryhti penkeillä.Autossa pelasi Vehon täysi takuu,ei mitään ongelmia. Tulli muuten haki kyseisen auton aikoinaan syyniin Oulun katsastuskonttorille,jossa auto syynättiin ja punnittiin,ja palautettiin ilman huomautuksia.
Sen verran tiedän,että jos kyseinen auto,kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla(mm.sammutin ja lisäpolttoaine säiliö painoi 1800kg)jonka laki vaati,ei auto varmasti sitä paina jos ei ole 4-matic turbo diessel,ja jos painaa on painoa nostettu keinotekoisesti.Muuten samalla autolla sai vielä 12 vuoden jälkeen yli 150000,ettei mitenkään kallista autoilua.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: 2+3 paikkasista 124 pakettiautoista
Paljonkohan on sit ollut punnituksessa "hyväntahdonlisää", kun meikäläisenkin entinen 300TE 4matic painoi tasan tuon 1800 kg. Siinä kyllä oli tempomatia lukuunottamatta kaikki mahdolliset varusteet mitä olla voi, pohjan panssaria myöten.jussilampi kirjoitti: Sen verran tiedän,että jos kyseinen auto,kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla(mm.sammutin ja lisäpolttoaine säiliö painoi 1800kg)jonka laki vaati,ei auto varmasti sitä paina jos ei ole 4-matic turbo diessel,ja jos painaa on painoa nostettu keinotekoisesti..
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
-
- Mersumies
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: 2+3 paikkasista 124 pakettiautoista
Aku P kirjoitti:Paljonkohan on sit ollut punnituksessa "hyväntahdonlisää", kun meikäläisenkin entinen 300TE 4matic painoi tasan tuon 1800 kg. Siinä kyllä oli tempomatia lukuunottamatta kaikki mahdolliset varusteet mitä olla voi, pohjan panssaria myöten.jussilampi kirjoitti: Sen verran tiedän,että jos kyseinen auto,kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla(mm.sammutin ja lisäpolttoaine säiliö painoi 1800kg)jonka laki vaati,ei auto varmasti sitä paina jos ei ole 4-matic turbo diessel,ja jos painaa on painoa nostettu keinotekoisesti..
Saahan sen 300TE 4-maticin painaan sen 1800kg,laitetaan pohjapanssaria,vetokoukkua,isompaa akkua ja kumimattoja ym.Mutta kulutus sitä luokkaa että tulee verot maksettua sitä kautta.kuitenkin vähän haiskahtaa jos pelkkä takavetonen painaa 1800kg,on täytynyt olla mielikuvitusta rakentajalla,jos katsastajakaan ei löydä syytä lisäpainoon.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Onko ne pitänyt olla jotain virallisia varusteita?
Maastureita kun nykyään katsastavat huoltoautoiksi niin siinäkin on joku painoraja, olikohan sekin 1800 kg, joka todetaan vasta vaa'alla. Huoltoautovarusteet voi katsos painaa.. tarvittaessa!
Eli oisko toiminut esim "takapenkinaluslevyksi" semmoinen 20 mm rautalevy. Tuleehan niitä kiloja lisää ja jämäkkä istua.
Niin, onko tämä jussin vanha auto ollut niitä suksiboksivehkeitä?
Maastureita kun nykyään katsastavat huoltoautoiksi niin siinäkin on joku painoraja, olikohan sekin 1800 kg, joka todetaan vasta vaa'alla. Huoltoautovarusteet voi katsos painaa.. tarvittaessa!
Eli oisko toiminut esim "takapenkinaluslevyksi" semmoinen 20 mm rautalevy. Tuleehan niitä kiloja lisää ja jämäkkä istua.
Niin, onko tämä jussin vanha auto ollut niitä suksiboksivehkeitä?
200d '86
Tuo 1800 kg oli lainsäädännössä ollut possaanreikä. Kun painoi tuon 1800 kg niin ei ollut 80 km/h rajoitusta eikä tarvinnut laittaa sitä kattoboksia. Jos oli alle 1800 kg niin piti olla tuo boksi katolla, tai jos painoi yli 1800 kg niin oli tuo nopeusrajoitus. Myöhemminhä tuo nopeusjajoitus tuli myös tasan 1800 kg:n autoihin Karpon ohjelman jälkeen. Siinä paheksuttiin näitä veronkierto autoja ja esimerkkinä oli mm. erään katsastuskonttorin päälikkö, joka valtion virkamiehenäkin kierti autoveroa. Pian tuon ohjelman jälkeen lakia muutettiin poikkeuksellisesti koskemaan myös jo aikaisemmin katsastuksessa hyväksyttyjä autoja. Vuosikatsastuksessa niihin vaadittiin sitten se iso pakettiauton 80 lätkä.
Tuo 1800 kg taisi täyttyä lähinnä noissa 4-matikeissa, joissa oli ilmastointi ja kattoluukku sekä vetokoukku. Ja painoa "säädettiin" tarvittessa sopivalla tavalla.
Eräskin Humppilalainen autokorjaaja kehui kerran varustaneensa 60 kpl 4-matikkia 64 kg:n painoisella vetolaitteella. Se ei käynyt selväksi vaihdettiinko niihin putkipalkkien tilalle esim umpipalkit.
Myöhemminhän tuo veronkietoautojen nopeusrajoitus on tainnut "unohtua" lainsäädännöstä pakettiautojen määräysten muutuessa.
Tuo 1800 kg taisi täyttyä lähinnä noissa 4-matikeissa, joissa oli ilmastointi ja kattoluukku sekä vetokoukku. Ja painoa "säädettiin" tarvittessa sopivalla tavalla.
Eräskin Humppilalainen autokorjaaja kehui kerran varustaneensa 60 kpl 4-matikkia 64 kg:n painoisella vetolaitteella. Se ei käynyt selväksi vaihdettiinko niihin putkipalkkien tilalle esim umpipalkit.
Myöhemminhän tuo veronkietoautojen nopeusrajoitus on tainnut "unohtua" lainsäädännöstä pakettiautojen määräysten muutuessa.
Oisko oma ollut yksi noista. Heh.juhaoh kirjoitti: Eräskin Humppilalainen autokorjaaja kehui kerran varustaneensa 60 kpl 4-matikkia 64 kg:n painoisella vetolaitteella. Se ei käynyt selväksi vaihdettiinko niihin putkipalkkien tilalle esim umpipalkit.
Olihan siinä vielä noita varusterajoituksia nopeusrajoituksia sotkemassa. Esimerkiksi omalla autolla sai ajaa vain 80 km/h, koska ei ollut airbagia. Bagin kanssa olisi saanut ajaa satkua. Tästä kerran katsatstusmieskin sanoi ja suositteli vielä 80-lätkän ostamista autoon edes mukaan.
Arvannette, ostinko.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Itsellänihän oli aikanaan tuollainen takavetoinen katsastettuna 2+2 paikkaiseksi Rautaa oli pultattu aika reilusti pohjaan kiinni, mutta eipä se tuossa vapari 300 kulutuksessa kyllä näkynyt, suorituskyvyssä kylläkin...
Pultattu rauta määrä varmaan vähensi kantavuutta ja näin ollen paikka määrää.
Pultattu rauta määrä varmaan vähensi kantavuutta ja näin ollen paikka määrää.
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Tämä oli silloin välivaiheessa Karpon ohjelman jälkeen, mutta aluksi niissä ei olut sitä rajoitusta eikä varuste vaatimuksia, jos painoi sen 1800 +- 2,5 kg.Aku P kirjoitti:
Olihan siinä vielä noita varusterajoituksia nopeusrajoituksia sotkemassa. Esimerkiksi omalla autolla sai ajaa vain 80 km/h, koska ei ollut airbagia. Bagin kanssa olisi saanut ajaa satkua. Tästä kerran katsatstusmieskin sanoi ja suositteli vielä 80-lätkän ostamista autoon edes mukaan.
Arvannette, ostinko.
Re: 2+3 paikkasista 124 pakettiautoista
Tuota "pyhimyksen" ex. autoa tarkotin.KOS kirjoitti:HEP!!
Ainakin yhdellä foorumilaisella on ollut 100% varmuudella 300 TD 2+3 paikkanen paku.
~KOS~
Muistin et se ois ollu 2+3 paikkanen kun olin sitä kerran autoliikkeessä kattomassa....
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Re: 2+3 paikkasista 124 pakettiautoista
Onhan noita ollut 250TD:kin, mutta nehän vaati kattoboksin kun paino jäi alle sen maakisen 1800kg:n.KOS kirjoitti:Tuota "pyhimyksen" ex. autoa tarkotin.KOS kirjoitti:HEP!!
Ainakin yhdellä foorumilaisella on ollut 100% varmuudella 300 TD 2+3 paikkanen paku.
~KOS~
Muistin et se ois ollu 2+3 paikkanen kun olin sitä kerran autoliikkeessä kattomassa....
~KOS~
Re: 2+3 paikkasista 124 pakettiautoista
Eikös ne oo ollu "kaksipaikkasia urheiluautoja" jossa vene katolla..??juhaoh kirjoitti:Onhan noita ollut 250TD:kin, mutta nehän vaati kattoboksin kun paino jäi alle sen maakisen 1800kg:n.KOS kirjoitti:Tuota "pyhimyksen" ex. autoa tarkotin.KOS kirjoitti:HEP!!
Ainakin yhdellä foorumilaisella on ollut 100% varmuudella 300 TD 2+3 paikkanen paku.
~KOS~
Muistin et se ois ollu 2+3 paikkanen kun olin sitä kerran autoliikkeessä kattomassa....
~KOS~
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Re: 2+3 paikkasista 124 pakettiautoista
Muistit väärin tai et edes kattonut rekisteriotetta....KOS kirjoitti:
Tuota "pyhimyksen" ex. autoa tarkotin.
Muistin et se ois ollu 2+3 paikkanen kun olin sitä kerran autoliikkeessä kattomassa....
~KOS~
Ei oppinut olutta ojaan kaada
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Pakettiauto
Olen minäkin näitä nelivetoisia jotain 10 kpl väsännyt mutta niissä riittää
paino mutta sitten oli korjattavana en muista minkä numeroinen mutta pensa-auto kuitenkin en tiedä millä oli painoa lisätty kun asiakas pyysi jos saan punnittua jossain Menin katsastus toimistoon ja auto punnittiin
molemmat päät erikseen Paino oli tasan 1800 kg ja aivan tasan en tiedä
millä oli painoa lisätty mitään ei näkynyt missään muuta kuin takapenkin
alla oli paksusta profilista tehty kehikko mitä salossa ei hyväksytä minä
sahasin sen etupäästä poikki siirrettiin se takaosaan pari rautakankea
sisälle ja kiinni nyt se oli sarana Mutta kyllä näitä pensa auto oli silloin enemmänkin Mutta enää harvoin näkee näitä suksipoxsia kyllä on liikeenteessä
paino mutta sitten oli korjattavana en muista minkä numeroinen mutta pensa-auto kuitenkin en tiedä millä oli painoa lisätty kun asiakas pyysi jos saan punnittua jossain Menin katsastus toimistoon ja auto punnittiin
molemmat päät erikseen Paino oli tasan 1800 kg ja aivan tasan en tiedä
millä oli painoa lisätty mitään ei näkynyt missään muuta kuin takapenkin
alla oli paksusta profilista tehty kehikko mitä salossa ei hyväksytä minä
sahasin sen etupäästä poikki siirrettiin se takaosaan pari rautakankea
sisälle ja kiinni nyt se oli sarana Mutta kyllä näitä pensa auto oli silloin enemmänkin Mutta enää harvoin näkee näitä suksipoxsia kyllä on liikeenteessä
Re: Pakettiauto
Tuntuu, että oman ex-matikin kanssa ihan identtisiä on ainakin muutama. Olisko niittä tuotu joskus nipussa oikeen.j.s.lehti. kirjoitti:Mutta kyllä näitä pensa auto oli silloin enemmänkin Mutta enää harvoin näkee näitä suksipoxsia kyllä on liikeenteessä
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
-
- Mersumies
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: Pakettiauto
Se oli semmonen Firma kun Haljala Oy,toi varmaan kymmeniä ja teki kaikki muutokset ja rekisteröi,mutta kaikki oli 300TDT 4-matic:ja ostin itse yhden v.89 maksoi 310000mk,(veholla yli 600000) ja ajoin 12 vuotta, sain Audin vaihdossa 154000mk,oikea talviauto.Tehtaan takuut toimi.Aku P kirjoitti:Tuntuu, että oman ex-matikin kanssa ihan identtisiä on ainakin muutama. Olisko niittä tuotu joskus nipussa oikeen.j.s.lehti. kirjoitti:Mutta kyllä näitä pensa auto oli silloin enemmänkin Mutta enää harvoin näkee näitä suksipoxsia kyllä on liikeenteessä
Huolloiksi riitti Öljyjen,puhdistajien,jarrupalojen ja nesteiden vaihdot.
Vikoja etunivelien suojakumit,ABS etujohdot, ratin sisällä joku tunnistin ,jarruvalokatkaisin,ohjausiskari,hihnankiristäjän iskari,taakse joku pusla,
Kaikki huollot ja korjaukset maksoi varmaan saman kun nykyauton iso huolto.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: Pakettiauto
Pitääkin tota haljalaa hakea.jussilampi kirjoitti:Se oli semmonen Firma kun Haljala Oy,toi varmaan kymmeniä ja teki kaikki muutokset ja rekisteröi,mutta kaikki oli 300TDT 4-matic:ja ostin itse yhden v.89 maksoi 310000mk,(veholla yli 600000) ja ajoin 12 vuotta, sain Audin vaihdossa 154000mk,oikea talviauto.Tehtaan takuut toimi.Aku P kirjoitti:Tuntuu, että oman ex-matikin kanssa ihan identtisiä on ainakin muutama. Olisko niittä tuotu joskus nipussa oikeen.j.s.lehti. kirjoitti:Mutta kyllä näitä pensa auto oli silloin enemmänkin Mutta enää harvoin näkee näitä suksipoxsia kyllä on liikeenteessä
Huolloiksi riitti Öljyjen,puhdistajien,jarrupalojen ja nesteiden vaihdot.
Vikoja etunivelien suojakumit,ABS etujohdot, ratin sisällä joku tunnistin ,jarruvalokatkaisin,ohjausiskari,hihnankiristäjän iskari,taakse joku pusla,
Kaikki huollot ja korjaukset maksoi varmaan saman kun nykyauton iso huolto.
Itsehän en ajanut ku neljä vuotta matikilla, samantapaista vikaa tai kulumaa siinäkin. Perushuoltoa tyyliin jakajankantta ja jakoketjua laitettiin, sit tehtiin vielä iso alustaremppa jossa pistettiin taakse ja eteen kaikki uudet puslat, jouset ja iskarit. Käsittämättömän juhlava auto se oli ajaa talvisilla pöperökeleillä muutenkin, ja tuon alustalaiton jälkeen kahta parempi.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Eipä taida onnistua enää....
...pakettiautoissa pitää olla penkit yhdessä rivissä.
Jos ei oo rekisteriotteessa merkintää vuodelta miekka ja kypärä et on jonku pykälän mukaiset penkit tavaratilaasa niin ei onnistu.
Tietääkö kukaan onko farkkuja tehty 6 paikkasina??
Ku sedaneita ainakin -86 ja -87 on suomeen tuotu 6 paikkasina takseina.
Näin tuollasen 6 paikkasen sedanin viimeviikolla omin silmin.
Jos farmareita on tehty 6 paikkasina niin siitähän voi tehä 3 paikkasen pakun jossa penkit yhessä rivissä.
(ainakin teoriassa pitäs onnistua..)
~KOS~
...pakettiautoissa pitää olla penkit yhdessä rivissä.
Jos ei oo rekisteriotteessa merkintää vuodelta miekka ja kypärä et on jonku pykälän mukaiset penkit tavaratilaasa niin ei onnistu.
Tietääkö kukaan onko farkkuja tehty 6 paikkasina??
Ku sedaneita ainakin -86 ja -87 on suomeen tuotu 6 paikkasina takseina.
Näin tuollasen 6 paikkasen sedanin viimeviikolla omin silmin.
Jos farmareita on tehty 6 paikkasina niin siitähän voi tehä 3 paikkasen pakun jossa penkit yhessä rivissä.
(ainakin teoriassa pitäs onnistua..)
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
KOS kirjoitti:Tietääkö kukaan onko farkkuja tehty 6 paikkasina??
Ku sedaneita ainakin -86 ja -87 on suomeen tuotu 6 paikkasina takseina.
Näin tuollasen 6 paikkasen sedanin viimeviikolla omin silmin.
Voi vitsi, otitko edes kuvia!? Saksalaiset on aika villinä rattivaihteiseen ja keskityynylliseen W124:ään!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
8 hengen
Kyllä täälläkin Päin päin ainakin 2 kpl liikkui Mutta jonnekin ne hävisivät Ei ole näkynyt Se vaihdekeppi oli jatkettu taitettu noin 10 senttiä kuljettajan jalan viereen. Ja jos oli iso kuljettaja siinä oli aika ahdasta.
-
- Mersumies
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
JarkkoN kirjoitti:Silloin 1989 ei tarvinnut penkkien olla yhdessä rivissä.
Nyt käytettynä maahan tuotaviin autoihin sovelletaan niitä
määräyksiä, joita sovellettiin autoihin, kun ne olivat uusia.
Autojen ei tarvitse täyttää myöhemmin annettuja vaatimuksia.
Kyllä se muistaakseni 1990 tai 1991 loppu näitten 1800 kiloisten takapenkillisten hyväksyntä,olisihan niitä tuotu muuten pakuina jatkuvasti.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Jatketaan vanhaa topicia kun tuli mieleen kysymys. Olen ymmärtänyt, että verovapaus saavutettiin, kun
- takapenkit muutettiin koviksi
- omapaino oli 1800 kg (saiko mennä yli?)
- 80-lätkä
Mitä muuta? Oliko tilavuusvaatimusta? Mikä muuten selittäisi suksiboksit? Onko kellään tietoa mistä aiheesta saisi lisätietoa?
- takapenkit muutettiin koviksi
- omapaino oli 1800 kg (saiko mennä yli?)
- 80-lätkä
Mitä muuta? Oliko tilavuusvaatimusta? Mikä muuten selittäisi suksiboksit? Onko kellään tietoa mistä aiheesta saisi lisätietoa?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mites sitikka-kansa -- BX vanejahan näki myös "boksitettuina" takavuosina.Timo L. kirjoitti:Jatketaan vanhaa topicia kun tuli mieleen kysymys. Olen ymmärtänyt, että verovapaus saavutettiin, kun
- takapenkit muutettiin koviksi
- omapaino oli 1800 kg (saiko mennä yli?)
- 80-lätkä
Mitä muuta? Oliko tilavuusvaatimusta? Mikä muuten selittäisi suksiboksit? Onko kellään tietoa mistä aiheesta saisi lisätietoa?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97