Elikkäs ajattelin laittaa vähän omasta autosta(mb w124 200d 92) auto on ollut minulla vähän vajaa vuoden ja hyvin on toiminut

Paitsi

(Korjattua)
-Etukallistuksen vakaajan kumit uusin kun olivat aivan muusina
-4 pytyn naftaputki oli edellisen omistajan itse vääntämä ja lopputulos tärissyt poikki.
-Nykyään uusi ja sellainen kuin sinne kuuluu.
oli vähän ihmettelemistä miten se sinne menee kun ei voinut ottaa vanhasta mallia joka meni imusarjan päälta jotenkin ihme mutkalla

- Mittarin valot ja tuuletus räppänien valot korjattu
-Mittari valojen ratkaisu himmentimen takana oleva johdin levy napsahtanut irti liitoksesta =kolvasin kuntoon
- Tuuletus räppänien valot



nykyään kaikki palaa komiasti

Samalla laitoin keskimmäiseen räppänään ne palat jotka pitävät vaaka tason siivet yhdessä kun sellaisetkin puuttuivat on aika leikkimistä niiden kanssa

(ei korjattua)
-Ruoste ongelmia

1 kuskin ovi muuten hyvässä kunnossa paitsi

2 kuskin peili
maali kadonnut kulmasta jonnekkin

-Tekniikka vika
1 Esikammio löysällä
yhtenä päivänä menin pihaan ja kuuntelin moottorin ääntä ja kuinka voima jyllää


Vuoto kuuluu hyvin kun kone on lämmennyt (60-80 astetta) siksi ei yhtenä päivänä kuulunut, ja paikka on 2 pytyn suuttimen välistä tulee ilmaa ihan käden tuntuvasti ja mustaa pikeäkin on tullut


- korjaukseen keskiviikkona korjaaja sanoi että pistää uuden kammion ja liimaa sen ja kuulemma ei ole koskaan alkanut enää vuotamaan sen jälkeen


mutta miten mahtaa olla jos sattuukin vuotamaan joskus niin irroituksen paikka jos on (liimattu) ?
2 Ruiskutus pumppu
Vika ja vika

elikkäs lisää "sauvua" kun katsastuksessa on käyty ja päästöt mitattu että paraneeko lisätä.
Samalla vaihtaisin hehkutulpat.
Muu vika
1 Löysä ikkuna kuskin ovessa
- kiristyksestä kuvia ja tekstiä kun kerkeän korjaamaan
lisää korjauksista kun kerkeän
