pystäri kypee, 24v turbodiesel, ruotsissa myynnissä :)
pystäri kypee, 24v turbodiesel, ruotsissa myynnissä :)
http://www.blocket.se/vi/13333439.htm?ca=1_5_s
aikasta hienon näköinen toteutus.........
tai ainaki minun silmään tuo soppii hyvin.....
aikasta hienon näköinen toteutus.........
tai ainaki minun silmään tuo soppii hyvin.....
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Hyi ruma, ei kelpais mulle.
Ei varmaan joo. Nyt se on ainakin osoitettu että 24V mahtuu pystärinkin konetilaan. Harmi kun ei ole enempi kuvia toteutuksesta, voisi arvioida onnistuisiko sama viranomaisten ihmemaa Suomessa... Hieno on, vaikka vanteet pilaa hieman sleeper-tunnelmaa.

W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
Eikös tuo pitäis mennä suoraan kilpiin suomessa? verrokki autona voidaan käyttää 280 bensaa, jossa on muistaakseni enemmän hepoja kuin tuossa 24v turbotiiselissä?
Tai niin mie ainaki ymmärtäisin tuon homman. Korjatkaa joku joka tietää varmasti.
Miksei tuo 24v tiiseli kone mahtuisi, onhan se 280:nenkin twincamikin leveä kantinen
No joo, onhan siinä varmasti omat kommervenkkinsä ennenkuin tuo pata on tuonne istutettu. Akku ainakin on saanut lähtöpassit tuolta konehuoneesta. Tuossa Börjen ja Svantten tekemässä on kyllä ollut korkealaatuinen toteutus kaiken kaikkiaan........
Tai niin mie ainaki ymmärtäisin tuon homman. Korjatkaa joku joka tietää varmasti.
Miksei tuo 24v tiiseli kone mahtuisi, onhan se 280:nenkin twincamikin leveä kantinen

No joo, onhan siinä varmasti omat kommervenkkinsä ennenkuin tuo pata on tuonne istutettu. Akku ainakin on saanut lähtöpassit tuolta konehuoneesta. Tuossa Börjen ja Svantten tekemässä on kyllä ollut korkealaatuinen toteutus kaiken kaikkiaan........
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Tarkoitin koneen ja apurungon välistä toteutusta eli jos joutuu apurunkoa leipomaan ja rintapellin tukirautoja poistamaan niin saattaa joku asiasta urputtaa. 185Hv + 20% saa laillisesti kilpiin ja 3 litranen konehan on jo ollutkin valmiiksi joten niiden puolesta ei ongelmia pitäisi olla.
Pitänee varmaan harkita samanlaista konstruktiota jos aletaan vanhempia autoja verottamaan päästöjen mukaan.
Pitänee varmaan harkita samanlaista konstruktiota jos aletaan vanhempia autoja verottamaan päästöjen mukaan.

W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
mie olen miettiny, että jospa hommais pystärin ja tunkis siihen 24v bensan pellin alle, siinäki olis jo aivan hauska peli päästellä eikä tarvis tankki kinthaita niinkö näilä nykysillä rakkineilla ajaessa (paitsi tuola hitlerin kostolla kulkiessa) 

MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Ei se ehkä ole niinkään muodista kiinni, vaan siitä, että jos alusta on suunniteltu maksimissaan 15 tuuman vanteille, niin tuollaiset dubsit (tai siis kumien puuttuva jousto) saa sen pakosti tapahtuvan lisäjouston tapahtumaan auton rungossa. Ja sehän ei ole hyvä juttu se.Sergey kirjoitti:Oottakaa vaan kunhan tuo muoti hiljalleen valuu suomalaiseenkin katukuvaan ni ääni muuttuu kellos
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Erittäin hyvin sanottuDaaz kirjoitti:Ei se ehkä ole niinkään muodista kiinni, vaan siitä, että jos alusta on suunniteltu maksimissaan 15 tuuman vanteille, niin tuollaiset dubsit (tai siis kumien puuttuva jousto) saa sen pakosti tapahtuvan lisäjouston tapahtumaan auton rungossa. Ja sehän ei ole hyvä juttu se.
-Daaz

Totuus on: ko. autoon kuuluu 195/70 14- tai vaihtoehtoisesti 205/70 14-rengaskoko

- Ville Komulainen
- Asiantuntija
- Viestit: 655
- Liittynyt: Su 20.04.2003 22:05
- Paikkakunta: Loimaa
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Niin, tällä tosiasiallahan ei ole mitään tekemistä muodin kanssa ja on vain muinaisjäänne... eli suomalainen perustatsiDaaz kirjoitti:Ei se ehkä ole niinkään muodista kiinni, vaan siitä, että jos alusta on suunniteltu maksimissaan 15 tuuman vanteille, niin tuollaiset dubsit (tai siis kumien puuttuva jousto) saa sen pakosti tapahtuvan lisäjouston tapahtumaan auton rungossa. Ja sehän ei ole hyvä juttu se.
-Daaz


Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
sama juttu taitaa olla kyllä ihan W124 kanssakin.
auto on suunniteltu 15" vanteille, ja sen kyllä huomaa jos siihen laittaa 17"-18" vanteet, niin on ihan selkeesti semmoinen kovahko koko auton rungolle. toisin kun esim joku tän päivän audi A4 joka on paljon pienempi auto kuin W124, mutta huomattavasti anteeksi antavampi isoille vanteille/matalille renkaille.
paljonkohan toi 75 000,- krööniä on suomen rahassa? onkos se joku 7500.-€ entäs mitäköhän tommosesta joutunee veroja maksamaan?
auto on suunniteltu 15" vanteille, ja sen kyllä huomaa jos siihen laittaa 17"-18" vanteet, niin on ihan selkeesti semmoinen kovahko koko auton rungolle. toisin kun esim joku tän päivän audi A4 joka on paljon pienempi auto kuin W124, mutta huomattavasti anteeksi antavampi isoille vanteille/matalille renkaille.
paljonkohan toi 75 000,- krööniä on suomen rahassa? onkos se joku 7500.-€ entäs mitäköhän tommosesta joutunee veroja maksamaan?
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1056
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Auto itsessään tosi nätti,mutta vanteet niin hirveet kuin voi vain olla...tollasia vanteita ei löydy edes Pimp my ride-ohjelmasta, ja se on jo aika saavutus sinänsä...
:

Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
[quote="dansku"] toisin kun esim joku tän päivän audi A4 joka on paljon pienempi auto kuin W124, mutta huomattavasti anteeksi antavampi isoille vanteille/matalille renkaille.
quote]
Toi "paljon pienempi" on suhteellinen käsite sekin. Esim. pituudessa on eroa Mersun hyväksi vanhaan A4:ään verrattuna 154 mm ja uuteen 36 mm.
W124:n mitat: pituus 4740 mm, leveys 1740 mm, korkeus (mallikohtaisia eroja) 1428 mm, aks.väli 2800 mm
Vanhan A4:n mitat: p. 4586 mm, l. 1772 mm, k. 1427 mm, a.v. 2648 mm
Uuden A4:n mitat: p. 4704 mm, l. 1826 mm, k. 1425 mm, a.v. 2807 mm
quote]
Toi "paljon pienempi" on suhteellinen käsite sekin. Esim. pituudessa on eroa Mersun hyväksi vanhaan A4:ään verrattuna 154 mm ja uuteen 36 mm.
W124:n mitat: pituus 4740 mm, leveys 1740 mm, korkeus (mallikohtaisia eroja) 1428 mm, aks.väli 2800 mm
Vanhan A4:n mitat: p. 4586 mm, l. 1772 mm, k. 1427 mm, a.v. 2648 mm
Uuden A4:n mitat: p. 4704 mm, l. 1826 mm, k. 1425 mm, a.v. 2807 mm