110 td Vito startin irroitus?
110 td Vito startin irroitus?
Mistä kautta saa pujoteltua startin pois irroituksen jälkeen ja tarvitseeko irroittaa muita osia?
- vito500tkm
- Asiantuntija
- vito500tkm
- Asiantuntija
Mulla oli virtalukko vika. Ei kestänyt enää solenoidin kuluttamaa virtaa. Joskus kuului, yleensä lämpimänä pieni naksaus solenoidista , ei kuitenkaan pyörittänyt konetta yhtään. Kylmänä yleensä startti toimi. Ratkaisuksi laitoin kuormanpoistoreleen solenoidille.
Kokeileppas kun vika on päällä, että toimiiko startti kun laitat virtaa suoraan siihen startin herätteeseen.
Kokeileppas kun vika on päällä, että toimiiko startti kun laitat virtaa suoraan siihen startin herätteeseen.
Luulen ettei mahdu tulemaan yläkautta, mutta eipä minulla ollut ongelmaa startin irroittamisessa, kun sen viimeksi tein

Tein samalla muutakin säätötoimenpidettä
Hiilet oli hyvässä kunnossa, eikä ne kuulemma yleensä lopu. Pikemminkin se bendislaite tai solenoidi...mutta sehän kyllä selviää. Kannattaa tosiaan koittaa ensin suoralla johdolla akkuun (muistaa vaihteen sitten vapaalle)...ja ne paksu kaapelit/maadoitukset tarkistaa.
Ruostetta

Tein samalla muutakin säätötoimenpidettä

Hiilet oli hyvässä kunnossa, eikä ne kuulemma yleensä lopu. Pikemminkin se bendislaite tai solenoidi...mutta sehän kyllä selviää. Kannattaa tosiaan koittaa ensin suoralla johdolla akkuun (muistaa vaihteen sitten vapaalle)...ja ne paksu kaapelit/maadoitukset tarkistaa.
Ruostetta
Lisää tietoa: www.skg.fi