onko kellään tietoa tuosta lämpö ongelmasta, eli normaali ajossa ei lömmöt nouse ku 80-90 väliin mutta ku antaa hyrskyttää tyhjäkäynillä niin nousee nopeasti 90-100 väliin. huomasin että ylä ja alavesiletku syyläriltä ovat lutussa sitten kun löysään vähän paisuntasäiliön korkkia niin letkut palautuvat normaaliin muotoon.
oliskohan korkki paskana, mitä en kyllä itse usko koska lämmöt nousee vaikka korkki on vähän ravollaan.
teppor kirjoitti:onko kellään tietoa tuosta lämpö ongelmasta, eli normaali ajossa ei lömmöt nouse ku 80-90 väliin mutta ku antaa hyrskyttää tyhjäkäynillä niin nousee nopeasti 90-100 väliin. huomasin että ylä ja alavesiletku syyläriltä ovat lutussa sitten kun löysään vähän paisuntasäiliön korkkia niin letkut palautuvat normaaliin muotoon.
oliskohan korkki paskana, mitä en kyllä itse usko koska lämmöt nousee vaikka korkki on vähän ravollaan.
Alipainettako niiin että letkut lytyssä Kuulostaa äkkisältään tosi omituiselta
Itselläni käyttäytyy ihan samalla tavalla ja olen käsittänyt, että olisi aivan normaalia toimintaa mersussa..?? Nostaa se mullaki siihen sadan kieppeille, mutta ei se sitä korkeemmalle kuitenkaan mene... visko kyllä pyörii... Tiedä sitten.. Kokemus vain lisää..
asia taisi selvitä ostin uuden korkin paisariin ja vaihdoin termostaatin, letkut pullistuu niinku pitääkin eikä enään ruplata paisuntasäiliössä eli nestehän ei kiehu paineen alla edes sadassa asteessa, tyhjäkäynillä lämpiää koska visko ei nappaa kiinni vaan flektit lähtee pyörimään visko ei.