ko. vehkeen kanssa ongelmia tai oikeastaa itse laite pelaa moitteetta, mut
kun kompura pamahtaa päälle on kuin käsijarrusta vetäis....eli veto "loppuu" moottorista..ja palautuu normaaliksi kun kompura menee taas pois päältä...mystinen juttu tällaselle amatöörille...
kertokaa fiksummat missä vika...toivon ettei ole ominaisuus...tiedän toki että ilmastointi saatta vähentää heppoja jopa 20...mutta ei kai sen pidä tolleen aika ajoin ilmetä???
E250td-95
W124 ilmastointilaite
No
Ihan tasakaasulla ajaessa hiljaa, 60 - 80 km/h tasaisella maalla, niin silloin huomaa kompuran kytkeytymisen, ja tyhjäkäynnillä tietty. Muuten ei sitä huomaa jos konetta hiukankin kuormittaa.
Tälläkin palstalla on yksi kaveri Salosta (ei tosin ole vielä pahemmin jutustellut) jolla 300 TDT 4 matic meni vedottomaksi ilmastointi päällä, syyksi paljastui väärät sädöt koneessa, eli kone säätöön ja vaiva korjaantui.
p19874 ilmeisemmin on 250 farkku ahtamattomalla neliventtiilikannella, kyllähän tuon pitäisi jaksaa mennä ihan hyvin kompura päällä, onko kone muuten puhdikas vai olisiko säädöt sinullakin pielessä?
Tälläkin palstalla on yksi kaveri Salosta (ei tosin ole vielä pahemmin jutustellut) jolla 300 TDT 4 matic meni vedottomaksi ilmastointi päällä, syyksi paljastui väärät sädöt koneessa, eli kone säätöön ja vaiva korjaantui.
p19874 ilmeisemmin on 250 farkku ahtamattomalla neliventtiilikannella, kyllähän tuon pitäisi jaksaa mennä ihan hyvin kompura päällä, onko kone muuten puhdikas vai olisiko säädöt sinullakin pielessä?
Noniin eli kaivetaan tää vanha juttu esiin.
Auto kävi kylmäainehuollossa. Kun ei ollut aineita eikä paineita. Seuraavat "ongelmat" tuli sen jälkeen. Nykii tasakaasulla ajettaessa eli kompura menee päälle ja pois vähänväliä. Kuuluuko sen oikeasti tehdä niin? Ja toinen on pienen polkemisen jälkeen rupee jostain tulipellin tietämiltä kuulumaan sellaista ulinaa. Vähän kun joku varoventtiili huutais. Eikä aina tarvi edes polkea.
Ja auto on 300 bensa automaatilla ja automaatti-ilmastoinnilla.
Auto kävi kylmäainehuollossa. Kun ei ollut aineita eikä paineita. Seuraavat "ongelmat" tuli sen jälkeen. Nykii tasakaasulla ajettaessa eli kompura menee päälle ja pois vähänväliä. Kuuluuko sen oikeasti tehdä niin? Ja toinen on pienen polkemisen jälkeen rupee jostain tulipellin tietämiltä kuulumaan sellaista ulinaa. Vähän kun joku varoventtiili huutais. Eikä aina tarvi edes polkea.
Ja auto on 300 bensa automaatilla ja automaatti-ilmastoinnilla.
Vito myyty.
Tilalla 300E (W124)
Tilalla 300E (W124)
Ei se mitenkään hyydy. Mutta tasakaasulla matka-ajossa kun moottori ei ole kovin kuormittunut, niin silloin sen huomaa kun nykäsee. Ja se on varmaan suurin syypää kun toi kompura on ollut varmaan aika kauan seis. Edellinen omistaja ei varmaan ole huoltanut. Ja itse asiassa se nykimisen terävyys on vähentynyt, on varmaan ollut se pumppu vähän ryyteessä.
Vito myyty.
Tilalla 300E (W124)
Tilalla 300E (W124)