W124 konepellin tiirikointi

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Heekka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Su 24.06.2007 20:02

W124 konepellin tiirikointi

Viesti Kirjoittaja Heekka »

Eli 89 W124 konepellin avausvaijeri meni poks. Haulla löytyy lähinnä kehoituksia käyttää hakua tai sitten ei haluta kertoa julkisesti.

Viitsisikö joku ko. tempun tehnyt paiskata vaikka maililla (jos ei uskalla julksesti kertoa) miten homma hoituu? Missäkohtaa ja minkänäköinen vipstaakkeli ja mihin suuntaan vedetään.

Apinan raivolla hytissä vaijerinpäästä kiskoessani takasin sen, että en varmasti löydä konehuoneen vastapäätä ja siten helposti keksi mihin sen siellä kuuluis mennä.
Avatar
mw124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ti 05.12.2006 00:07

Viesti Kirjoittaja mw124 »

Ota taskulamppu ja katso maskinritilän läpi näät lukkomekanismin johon tulee vaijeri kiinni ja meisselillä kampeet vipstaakia alas pitäis aueta.
MB 308d 91

Projekti:
MB 200 D W123 -81

Exät:
MB 240 D W115 -75
MB 240 D W123 3 kpl
MB 200 W124 -88
MB 200 D W124 -85
MB 200 D W124 -88
Heekka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Su 24.06.2007 20:02

Viesti Kirjoittaja Heekka »

Eroaako tuo mekanismi 190:n lukosta? Lunttasin siitä apuja ja näyttäis menevän senverta piiloon peltien taakse, ettei sinne yletä. Ja lukko liikkuu sivusuunnassa eli pitäiskö jossain ihan esillä olla jotain vipua mistä painaa alaspäin?
Avatar
mw124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ti 05.12.2006 00:07

Viesti Kirjoittaja mw124 »

Joo kävin viä tarkastamassa vaijeri vetää sitä vasemmalle eli aukeaa kun kääntää kuskipuolelle.
MB 308d 91

Projekti:
MB 200 D W123 -81

Exät:
MB 240 D W115 -75
MB 240 D W123 3 kpl
MB 200 W124 -88
MB 200 D W124 -85
MB 200 D W124 -88
Vastaa Viestiin