w202 D -96.EDC-valo palaa käynnistyksen jälkeen..

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
airbus
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Pe 15.06.2007 20:16
Paikkakunta: Hyvinkää

w202 D -96.EDC-valo palaa käynnistyksen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja airbus »

Onko kellään vastaavaa..kierrokset rajoittuvat 3500 ja kylmänä nakuttaa tavallista enemmän..resettaus akun + irti hetkeksi auttaa,mutta ensi viikolla päästään lukaisemaan vikamuistia..viittaako vika pumppuun vai voiko esim.suuttimissa olla tukosta..epäilen pumpun sisäistä vikaa..jossain venttiilissä takertumaa..

Onko tietoa mitä kokonaisuudessaan EDC-valo kattaa..onko polttoainejärjestelmän vika...

autolla ajettu 370tkm..eli sisään ajo suoritettu.

Vielä kannattaako vikalukijaa hommata itselleen..onko siitä hyötyä kotimekaanikolle..

kiitos,hyvää kesää...
kiinnostaa propleemat ja niitten ratkominen..asiat eivät välttämättä ole niin kiemuraisia,kuin ensin olettaa :)
dumpi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Ke 05.07.2006 08:27

Viesti Kirjoittaja dumpi »

Lucas sieltä ilmoittelee itsestään :evil:
Todennäköisesti pumpun roottorin anturi moro :?
airbus
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Pe 15.06.2007 20:16
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: w202 D -96.EDC-valo palaa käynnistyksen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja airbus »

airbus kirjoitti:Onko kellään vastaavaa..kierrokset rajoittuvat 3500 ja kylmänä nakuttaa tavallista enemmän..resettaus akun + irti hetkeksi auttaa,mutta ensi viikolla päästään lukaisemaan vikamuistia..viittaako vika pumppuun vai voiko esim.suuttimissa olla tukosta..epäilen pumpun sisäistä vikaa..jossain venttiilissä takertumaa..

Onko tietoa mitä kokonaisuudessaan EDC-valo kattaa..onko polttoainejärjestelmän vika...

autolla ajettu 370tkm..eli sisään ajo suoritettu.

Vielä kannattaako vikalukijaa hommata itselleen..onko siitä hyötyä kotimekaanikolle..

kiitos,hyvää kesää...
Vika korjattu,tänään tuli dieselin katkua ja vuotoakin...pohjapanssarit pois ja selvä vuoto pumpussa olevaan tulppaan (kiertynyt aukipäin hiljalleen)liottimella pesu ja tulpan tiukkaus...koekäyttö..ei vuotoa ja samalla EDC-valokin sammui.
muutaman starttauksen jälkeen reissunpäällä aina EDC-valo sammuu..vika luultavasti korjattu..pumpun paine ollut vajaa..
Muutaman kerran sain pois aikaisemmin ,kun polkaisin kaasua ja sammutin ja uudelleen starttasin...ei vaadi enään vippaskonsteja.

Mies yhtä hymyä.
kiinnostaa propleemat ja niitten ratkominen..asiat eivät välttämättä ole niin kiemuraisia,kuin ensin olettaa :)
Vastaa Viestiin