Millainen viton virtalukon kuuluu olla "tuntumaltaan", eli miten selvät ne välipykälät on, kuuluuko pysähtyä niihin avainta kiertäessä vai pitäiskö mennä huomaamatta yli?
Tuli vaan mieleen kysyä, kun yleensä virtalukon sylinterin vaihtaminen on helppoa niin kauan kun se toimii kunnolla...
Viton virtalukko
Moron!
Tuota... Mun mielestä kannattais ihan ennakoivana huoltona poistaa sieltä lukkosylinteristä sellainne nylon hammas. Se meni mulla jumiin, esti kiertymisen ja aiheutti virtalukon rungon irroittamisen ohjauspylväästä rälläkällä. Suht turha osa ja helppo poistaa kun vielä toimii!
Kokeilee omalla vastuulla!
jukis
Tuota... Mun mielestä kannattais ihan ennakoivana huoltona poistaa sieltä lukkosylinteristä sellainne nylon hammas. Se meni mulla jumiin, esti kiertymisen ja aiheutti virtalukon rungon irroittamisen ohjauspylväästä rälläkällä. Suht turha osa ja helppo poistaa kun vielä toimii!
Kokeilee omalla vastuulla!
jukis
- vito500tkm
- Asiantuntija

Lukkosylinterissä olevaa vai virtalukossa olevaa?jukis kirjoitti:Moron!
Kokeilee omalla vastuulla!![]()
jukis