Apuva!
Tuli tuollainen oire, paikalta lähdettäessä kiihdyttäessä kolmosella auto alkoi hyytymään. Kaasun pois päästämisen jälkeen alkoi kohta taas vetämään. Tuntui kuin löpö olisi loppunut. Noh, tutkimaan. Löpöä oli, molemmat suodattimet vaihdoin uuteen varmuuden vuoksi. Puhalsin tankilta läpinäkyvälle suod. tulevan linjan paineilmalla: ei tukossa. Pumpunkin (se joka on kahdella M6 ruuvilla kiinni) käytin irti eikä siinä mun mielestä ollut mitään erikoista. Onko siinä pumpun vieressä jokin paine venttiili tms? voiko siinä olla vikaa? Kirkkaaseen suodattimeen starttaillessa tihkuu löpöä kuin pontikkapannuun konsanaan, vain tippa kerrallaan. Tämä ei oikein riitä mersun käynnissä pysymiseen. Antakaapa vinkkejä, Kiitos.
Ja autohan oli 300d vm 90.
124:nen ei nosta löpöä, mikä vikana.
124:nen ei nosta löpöä, mikä vikana.
-verovirkamies on jumalasi, älä pidä muita jumalia-
Oiskohan pumpun suuntaventtiilit rikki? Kun pumppu on irti ja painaa männän sisään ja tukkii tuloyhteen niin männän kuluu jäädä sisälle. Jos vastaavasti tukkii poistoyhteen niin mäntää ei pitäisi saada sisään painettua. Ehkä kokeilitkin jo nämä. Jos ei pumpussa ole vikaa niin vianhan on pakko olla tankion ja pumpun välisessä putkistossa.
Termariventtiilissä,letkuissa tai putkissa. Iso lääkeruisku kiinni tankista tulevaan putkeen ja kokeilee tuleeko sillä imemällä. Siitä sit lähtee kokeilee eteenpäin liitos kerrallaan...
Termariventtiilissä,letkuissa tai putkissa. Iso lääkeruisku kiinni tankista tulevaan putkeen ja kokeilee tuleeko sillä imemällä. Siitä sit lähtee kokeilee eteenpäin liitos kerrallaan...
MB W201 2.5 TURBO