124:nen ei nosta löpöä, mikä vikana.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
kt9228
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Ma 05.05.2003 12:18
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

124:nen ei nosta löpöä, mikä vikana.

Viesti Kirjoittaja kt9228 »

Apuva!
Tuli tuollainen oire, paikalta lähdettäessä kiihdyttäessä kolmosella auto alkoi hyytymään. Kaasun pois päästämisen jälkeen alkoi kohta taas vetämään. Tuntui kuin löpö olisi loppunut. Noh, tutkimaan. Löpöä oli, molemmat suodattimet vaihdoin uuteen varmuuden vuoksi. Puhalsin tankilta läpinäkyvälle suod. tulevan linjan paineilmalla: ei tukossa. Pumpunkin (se joka on kahdella M6 ruuvilla kiinni) käytin irti eikä siinä mun mielestä ollut mitään erikoista. Onko siinä pumpun vieressä jokin paine venttiili tms? voiko siinä olla vikaa? Kirkkaaseen suodattimeen starttaillessa tihkuu löpöä kuin pontikkapannuun konsanaan, vain tippa kerrallaan. Tämä ei oikein riitä mersun käynnissä pysymiseen. Antakaapa vinkkejä, Kiitos.
Ja autohan oli 300d vm 90.
-verovirkamies on jumalasi, älä pidä muita jumalia-
Avatar
ClubKRP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 376
Liittynyt: La 21.04.2007 08:07
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Viesti Kirjoittaja ClubKRP »

Olisikohan tankin huohotin tukossa?

Kokeile niin et, jätät korkin hieman raolleen et saa ilmaa.
ON kalustoa jos jonkin laista..
kt9228
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Ma 05.05.2003 12:18
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kt9228 »

Koitin jo sitäkin ensimmäisenä, en vain muistanu mainita tarinassani. Eli ei siinäkään ollut vikaa...
-verovirkamies on jumalasi, älä pidä muita jumalia-
tdt300
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 97
Liittynyt: Ti 24.01.2006 19:46
Paikkakunta: yka

Viesti Kirjoittaja tdt300 »

pohjassa putket lintassa?aika kaukaa haettua mutta mahdollista..tankissa oleva siivilä ei kyllä varmaankaan pysty likaantumaan niin paljoa että vois löpön kulun estää..
autot:
124 300tdt -92
123 200d -81
115 220d -69
Spudenius
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 252
Liittynyt: Ti 19.10.2004 12:15
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Spudenius »

Oiskohan pumpun suuntaventtiilit rikki? Kun pumppu on irti ja painaa männän sisään ja tukkii tuloyhteen niin männän kuluu jäädä sisälle. Jos vastaavasti tukkii poistoyhteen niin mäntää ei pitäisi saada sisään painettua. Ehkä kokeilitkin jo nämä. Jos ei pumpussa ole vikaa niin vianhan on pakko olla tankion ja pumpun välisessä putkistossa.
Termariventtiilissä,letkuissa tai putkissa. Iso lääkeruisku kiinni tankista tulevaan putkeen ja kokeilee tuleeko sillä imemällä. Siitä sit lähtee kokeilee eteenpäin liitos kerrallaan...
MB W201 2.5 TURBO
kt9228
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Ma 05.05.2003 12:18
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kt9228 »

Termariventtiili? Onkos se se joka on pumpun vieressä jota ei näe yläpuolelta kun on kätevästi siellä imusarjan alla... ja just se joka jää linjastossa läpinäkyvän suodattimen ja pumpun väliin???
-verovirkamies on jumalasi, älä pidä muita jumalia-
Vastaa Viestiin