
kuka osais neuvoa asiantuntevan ja osaavan virityspajan?
kun tarkoitus olisi rakennuttaa kestävä paketti.
AMW:llä löytyy jonkun verran referenssejä et voi kyllä suositella, ja oma dyno missä saa säädöt kohalleen. Jonot on vaan pitkät kuten kaikilla hyvillä pajoilla.jan129 kirjoitti:mielipiteitä , ajatuksia , faktaa tai sinnepäin![]()
kuka osais neuvoa asiantuntevan ja osaavan virityspajan?
kun tarkoitus olisi rakennuttaa kestävä paketti.
Tuossa hieman räyhäkkäämpi versio NorjastaHaisuli kirjoitti:Pari tonnia taitaa vtt:n testiin mennä rahaa.
Tommosta vääntämään: http://www.youtube.com/watch?v=vjjSrkhc ... ed&search=
onkohan kukaan oikeesti kysyny vtt een kustannusta ku jotenki tuntuu näitten puheitten arviot heittelevänHaisuli kirjoitti:Pari tonnia taitaa vtt:n testiin mennä rahaa.
Tommosta vääntämään: http://www.youtube.com/watch?v=vjjSrkhc ... ed&search=
Mitäs kaikkee muuta joutuu tekemään konelle jos laittaa tollasen ns. 3.6L:n kampuran?Aki P kirjoitti:Löytyy sitten 320E-24 m104 moottori ja tiedossa on 3.6 litrasen akseli jos haluaa alkaa rakentaan![]()
Haisuli: Eipä taida nakki palaa vielä parilla sadalla kaakilla noissa nopeuksissa kaasua lirputtelemalla
NFS kirjoitti:Tosta kun lukasee. Tosin lontoota![]()
http://www.mercedesshop.com/shopforum/s ... p?t=168477