C200 kompressor ja C230 kompressor, mitä eroa vm.1996-1999?
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
C200 kompressor ja C230 kompressor, mitä eroa vm.1996-1999?
Tässä kun on nyt tutkiskellut noita kompura malleja niin herää kysymyksiä???
Mitä eroa noilla kahdella moottorilla on muuta kuin että toinen taitaa olla 1998cc ja toinen 2295cc?
Mikä tämä C200 kompressor on jossa on 192hv? Mobilessa noita on aina välillä ja nettiautossakin. Eikös siinä 230-mallissa ole se 193hv/280Nm ja 200:ssa 163hv/230Nm?
Onko tälläinen 192hv 200:n ollut myynnissä ja jos niin minä vuosina?
Mitä eroa noilla kahdella moottorilla on muuta kuin että toinen taitaa olla 1998cc ja toinen 2295cc?
Mikä tämä C200 kompressor on jossa on 192hv? Mobilessa noita on aina välillä ja nettiautossakin. Eikös siinä 230-mallissa ole se 193hv/280Nm ja 200:ssa 163hv/230Nm?
Onko tälläinen 192hv 200:n ollut myynnissä ja jos niin minä vuosina?
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Jos en väärin muista, nuo C 200 K- ja E 200 K-mallit oli tarkoitettu tietyille markkinoille, joilla paikallinen autoverotus suosii 2-litraisia moottoreita. Tällainen maa on esim. Italia. Jo W124:n aikana malli 200 E oli saatavana Italiassa vsta 1985 lähtien, kun muualle Eurooppaan se tuli vasta 1988-89. Sama juttu coupeissa, 200 CE oli siellä tarjolla jo kauan ennen vuotta 1993.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Kiitokset...
Jaa... Ihmetyttää vain että jos kerran 200:sta on otettu samat tehot kuin 230:sta niin kuka ostaa sitä 230:sta?
Mistähän sen erottaa onko se todella 192hv vai 163hv?
Kannattaakohan tommoseen C200 Kompuraan sekaantua?
Mistähän sen erottaa onko se todella 192hv vai 163hv?
Kannattaakohan tommoseen C200 Kompuraan sekaantua?
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
kompuroista vielä
Herätellään tätä henkiin.
Millä tapaa tuon varmistaa, onko 163 hv vai 192 hv vai jotain ihan muuta.
Kyseessä olisi siis italialaislähtöinen c200 kompressor -97.
Ihmetyttää kummastuttaa...
Millä tapaa tuon varmistaa, onko 163 hv vai 192 hv vai jotain ihan muuta.
Kyseessä olisi siis italialaislähtöinen c200 kompressor -97.
Ihmetyttää kummastuttaa...
Muitaakseni ainakin Slk:ssa vaihtu faceliftin yhteydessä vuonna 2000
163hp versioksi. Sitä ennen 200 kompressorit ovat 192hp versioita.
Melko varmasti kyseinen auto on 192hp malli
Oma Slk kanssa italian tuonti ja on 192hp
163hp versioksi. Sitä ennen 200 kompressorit ovat 192hp versioita.
Melko varmasti kyseinen auto on 192hp malli
Oma Slk kanssa italian tuonti ja on 192hp
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: kompuroista vielä
W202 malleissa:kojak kirjoitti:Herätellään tätä henkiin.
Millä tapaa tuon varmistaa, onko 163 hv vai 192 hv vai jotain ihan muuta.
Kyseessä olisi siis italialaislähtöinen c200 kompressor -97.
Ihmetyttää kummastuttaa...
C 200 Kompressor (202.025) 09.1995-08.1996 -> moottori 111.944 HFM, 135 kW / 184 hv, 260 Nm
C 200 Kompressor (202.025) 08.1996-05.2000 -> moottori 111.944 ME, 141 kW / 192 hv, 270 Nm (facelift tuli 06.1997 mutta moottori pysyi samana)
W203 korimallin C 200 Kompressorissa (203.042) oli sitten 1.8 litran 271.940 ME -moottori jossa 120 kW / 163 hv
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Pahus soikoon kun en hoksannut aiemmin, onhan siinä W202 C-mallissa loppuvaiheessa ollut myös moottorityyppi 111.956 jossa on justiinsa 120 kW / 163 hv, nimenomaan C 200 Kompressor T (valm. 03.2000/05.2000-01.2001). Tätä mallia sai kyllä muuallekin kuin spagettimaahan.kojak kirjoitti:Vieläkin hiukan ihmetyttää...
Eli rek.otteessa lukee 120 kw. Eli sehän tarkoittaisi sitä että olisi 163 hv.
Mutta onko sinne spagettimaahan mennyt muuta kuin tota 193 hv versiota?
Mutta kun tuossa viestissäsi puhuit vuosimallista 1997... ??? Sen ikäiset pitäisis vielä olla 192 hv...
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Taas vanha topic, mutta kuitenkin. Kumpi on järkevämpi vaihteisto C200/C230K moottorin kaveriksi, automaatti vai manuaali? Tuossa olisi tarjolla reilut 200tkm ajettu C200 kompressor 722.605 lootalla, mutta kyseinen loota taitaa olla se vähemmän kestävällä neulalaakerilla varustettu... Uskaltaako tuota ostaa vai onko järkevämpää ostaa suosiolla manuaalilla varustettu C?
Ex. S202 cdi -99