




Kannattaa ostaa w124 alkuperäisellä turbodieselkoneella, se on kaikkein halvin ratkaisu. Halvin aloituspaketti on yleensä se kallein kun lopuksi lasketaan pelimerkit.THOOOOOONNI kirjoitti:ee oikeen. löyty tuolta halvalla oleva w124 300D mersu ni voi olla et sen hankin ja siitä sit ruppeen rakentaa.sais ainakii tehoja enemmän
Koodi: Valitse kaikki
Lasketaanko nopsaan:
- 6 turbon mäntää = 600 e ?
- 6 kiertokankea = 600 e ?
- 6-koneen laakereita = 6 * 40 e + 100 e
- Koneistukset = Z e
- Koneen avaaminen ja purkaminen = X kpl tiivisteitä + Y kpl työtunteja
veskola kirjoitti:Kannattaa ostaa w124 alkuperäisellä turbodieselkoneella, se on kaikkein halvin ratkaisu. Halvin aloituspaketti on yleensä se kallein kun lopuksi lasketaan pelimerkit.THOOOOOONNI kirjoitti:ee oikeen. löyty tuolta halvalla oleva w124 300D mersu ni voi olla et sen hankin ja siitä sit ruppeen rakentaa.sais ainakii tehoja enemmän
Puhumattakaan, että vaparin perässä olevat muut rojut on heikkoja...Koodi: Valitse kaikki
Lasketaanko nopsaan: - 6 turbon mäntää = 600 e ? - 6 kiertokankea = 600 e ? - 6-koneen laakereita = 6 * 40 e + 100 e - Koneistukset = Z e - Koneen avaaminen ja purkaminen = X kpl tiivisteitä + Y kpl työtunteja
Millanen vaimennin Sinulla on ?MikkoH kirjoitti:Mulla oli samanlaiset suunnitelmat. Nyt harmittaa,etten laittanu toista vaimenninta. Kaverit on sanonu, et äänet on ku isossa meridieselissä
Ei ole missään nimessä, koska ei kestänyt juurikaan Cossussakaan. Vakio massa kytkimistä taitaa olla se M5:sen kytkin ehkä sopivin, mutta ainahan on noita monilevyisiä ja muita kisa sellaisia.THOOOOOONNI kirjoitti:cosworth:in kytkin o varmaa paras vaihto ehto kytkimeks?