Autolöytöjä kotimaasta :)

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

En muista, onko tätä ollut aiemmin:
Astro van 250D:n koneella :shock:
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

Aku P kirjoitti:En muista, onko tätä ollut aiemmin:
Astro van 250D:n koneella :shock:
Ja mittarilla.
124.023
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14026
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

http://www.autoliikemsipila.fi/info1.php?id=1239

EVO 2 kaupan , nyt Turussa. Minusta tämä oli omistajalta suoraan kaupan aika pitkään ainakin M-B Klubin myyntipalstalla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
piippu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 08.12.2004 00:59
Paikkakunta: Härmä/Forssa

Viesti Kirjoittaja piippu »

Timo L. kirjoitti:http://www.autoliikemsipila.fi/info1.php?id=1239

EVO 2 kaupan , nyt Turussa. Minusta tämä oli omistajalta suoraan kaupan aika pitkään ainakin M-B Klubin myyntipalstalla.

Katoppas vain, tuttu auto :wink: Alkuperäinen omistaja (suomessa) myi auton 2005 tänne Alahärmään kaverilleni jolta jatkoi matkaa Seinäjoelle ollen näköjään nyt sipilällä. Oli ihan mukava ja hieno peli, mutta ei oikein vastannut kuitenkaan sitä mitä EVO II :lta olin mielessäni odottanut (teho ja ajettavuus ei poikennut paljoakaan tavallisista W201)


vai onkohan tuolla 500:lla jotain osuutta asiaan :twisted:
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
Kameleontti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 164
Liittynyt: La 20.05.2006 11:03

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Tiedä, onko tämä mikään löytö mutta hyvä vaihtoehto sille joka ennemmin nikkaroi autotallissa kuin hakee ehjän samaan hintaan ulkomailta.

www.nettiauto.com/989184

Näyttää vaan olevan pre-faceliftin puskin. Pudottaa jonkin verran arvoa kun puskuri ei ole AMG:n. :?
eeviiskyt
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14026
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

piippu kirjoitti:
Timo L. kirjoitti:http://www.autoliikemsipila.fi/info1.php?id=1239

EVO 2 kaupan , nyt Turussa. Minusta tämä oli omistajalta suoraan kaupan aika pitkään ainakin M-B Klubin myyntipalstalla.

Katoppas vain, tuttu auto :wink: Alkuperäinen omistaja (suomessa) myi auton 2005 tänne Alahärmään kaverilleni jolta jatkoi matkaa Seinäjoelle ollen näköjään nyt sipilällä. Oli ihan mukava ja hieno peli, mutta ei oikein vastannut kuitenkaan sitä mitä EVO II :lta olin mielessäni odottanut (teho ja ajettavuus ei poikennut paljoakaan tavallisista W201)


vai onkohan tuolla 500:lla jotain osuutta asiaan :twisted:
Vai että kiertopalkimto tuli tuosta harvinaisuudesta täällä Suomen maassa... :roll:
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

AVK:llä SL500, helppo projekti.

http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=314320
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Kameleontti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 164
Liittynyt: La 20.05.2006 11:03

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Jos tehonnälkä vaivaa Väykkyä (miksei CLK:takin) ja superturbojen tekniikka tuntuu liian epäluotettavalta.

www.nettivaraosa.com/479327
eeviiskyt
Avatar
Miika H.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 438
Liittynyt: To 20.11.2003 12:47
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Miika H. »

Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12608
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Miika H. kirjoitti:No johan on - hohhoijaa:

http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=416335

katos turun rättipäät mällänneet "V12" pirssinsä, tuossa se on vielä kondiksessa:

http://img406.imageshack.us/my.php?image=kuva82nt.jpg
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3443
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Viesti Kirjoittaja jackie »

epk kirjoitti:
Miika H. kirjoitti:No johan on - hohhoijaa:

http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=416335

katos turun rättipäät mällänneet "V12" pirssinsä, tuossa se on vielä kondiksessa:

http://img406.imageshack.us/my.php?image=kuva82nt.jpg
Eikös tää ollu joskus tuolla päivän bongauksissa? On tyylikkäät merkit peräpeilissä :lol:
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Miika H. kirjoitti:No johan on - hohhoijaa:

http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=416335

Heh...."V12" mistä ei puutu kuin puolet sylinteristä :lol: !
Avatar
Jone M
Valvoja
Valvoja
Viestit: 423
Liittynyt: Su 16.03.2003 17:33
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Jone M »

Aku P kirjoitti:En muista, onko tätä ollut aiemmin:
Astro van 250D:n koneella :shock:
Ja pyyntihinnassakaan ei ole kuin 12 tonnia "ilmaa"
Avatar
mike66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 181
Liittynyt: Su 30.10.2005 01:46
Paikkakunta: keskinen Suomi

Viesti Kirjoittaja mike66 »

Just joo, aika porno meininki.
Enemmin potkua pellin alla ilman merkkejä kuin merkit ilman potkua... :roll:
jpk
Mersumies
Mersumies
Viestit: 720
Liittynyt: Ma 21.07.2003 15:39

Viesti Kirjoittaja jpk »

Petehri kirjoitti:
Miika H. kirjoitti:No johan on - hohhoijaa:

http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=416335

Heh...."V12" mistä ei puutu kuin puolet sylinteristä :lol: !
Äläpäs nyt,onhan se sentään 600 SE turbo V12 SEC :lol:

Kuskin täytyy olla yksinkertaisesti tyhmä tai sitten ajaa mersulla ja irvailee sille sekä mallimerkinnöille tosissaan...
Avatar
SEC-560
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 472
Liittynyt: Pe 04.04.2003 12:28

Viesti Kirjoittaja SEC-560 »

jpk kirjoitti:
Petehri kirjoitti:
Miika H. kirjoitti:No johan on - hohhoijaa:

http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=416335

Heh...."V12" mistä ei puutu kuin puolet sylinteristä :lol: !
Äläpäs nyt,onhan se sentään 600 SE turbo V12 SEC :lol:

Kuskin täytyy olla yksinkertaisesti tyhmä tai sitten ajaa mersulla ja irvailee sille sekä mallimerkinnöille tosissaan...
Ei mikään ihme jos kuski on turusta. :twisted:
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Juhis. kirjoitti:AVK:llä SL500, helppo projekti.

http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=314320

Helppo, mutta hinta ainakin vielä pitkä.
Veljeni osti juuri keskieuroopasta itsellen samanlaisen kesäauton, ja hintaa oli 5800 egee ( tax free ) ja autolla ajettu 110 000 km
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
Joni P.
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 11.08.2003 01:52
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni P. »

Hyvin pidetty vanha 560SEL:

http://www.nettiauto.com/990158


Sekä edullinen vähän uudempi 600SEL:

http://www.nettiauto.com/990140
Kameleontti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 164
Liittynyt: La 20.05.2006 11:03

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

eeviiskyt
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Kameleontti kirjoitti:Räyh! 8)

www.nettiauto.com/1034551
Kas kas mb stockin tekemä mersu pantu myyntiin..On sitten pirun hieno peli mutta oli paljon hienompi omasta mielestäni alkuperäises värissään eli mustana millainen tuokin auto oli alunperin muutaman päivän ennenkuin auton raharikas omistaja päättikin että haluaa siitä valkoisen.
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14026
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

280 CE Turbo. Hauska mallimerkintälätkä :D .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1516
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Joni P. kirjoitti:Hyvin pidetty vanha 560SEL:

http://www.nettiauto.com/990158
135 000km? Varmasti...

Kuva

Jos itselläni ei olu kulunut kuskinpenkin selkänojan nurkka 300 000km kohdalla, niin miten samaa kangasta oleva penkki on puhki 135 tonnia ajetussa? :)
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
Joni P.
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 11.08.2003 01:52
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni P. »

Ere866 kirjoitti:
Joni P. kirjoitti:Hyvin pidetty vanha 560SEL:

http://www.nettiauto.com/990158
135 000km? Varmasti...

http://www.esv.fi/images/IMG_0147.jpg

Jos itselläni ei olu kulunut kuskinpenkin selkänojan nurkka 300 000km kohdalla, niin miten samaa kangasta oleva penkki on puhki 135 tonnia ajetussa? :)
Ei ne varmaan kulukaan jos autolla on rullattu pitkiä matkoja kuskin istuessa penkissään, mutta Tokyossa kun kilometrejä tulee pirun vähän ja autosta hypitään usein ulos ja sisään niin voi tuo kuskin penkkikin olla aika lailla kovilla.

Japanissa kun mittareiden ruuvaus on kielletyä myös, ja kilometrit merkitään otteeseen joka vuosi. Viimeisin huoltomerkintäkin on öljyjen vaihdosta 131tkm kohdalla, jota sekä öljyjen että filtterin kunto tukevat.

Huomaa kyllä että Saksan ruuvauskulttuuri on jättänyt lähtemättömän jälkensä täkäläisiin ostajiin. Käy ihmeessä koeajamassa tuo auto tai edes livenä katsomassa sitä niin ehkä voit todeta auton kunnon.

Vertailun vuoksi kuva apukuskin penkistä:

http://esv.fi/images/IMG_0148.jpg
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1516
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Ymmärrän kyllä, että matkaajo ei rasita penkin kangasta samalla lailla kun pätkäajo, mutta kuitenkin......eikai nyt takseissakaan kuskin penkki vielä noin vähillä kilsoilla miksikään mene. Ainakaan noin pahasti.
Tuossa on kuva omastani
http://www.tahtiklubi.net/tahtiklubi/fo ... pic_id=466

Tuolla ESV:llä on myös myytävänä 600SEL, melkein 50 tonnia vähemmän ajettu ja varmasti kestävyydeltään laadullisemmalla nakhakuosissa varustettuna, niin tuntuu rakoilevan ja väyseen näköinen olevan....aika hankala uskoa kuitenkin, kun ajattelee ajomäärää.
http://www.esv.fi/images/uudet/IMG_0285.jpg

Lisäys: kun asuu täällä perkeleen korvessa, niin ei viitsi kovin usein lähtä vain autoa katsomaan yli 500km päähän :)
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
Joni P.
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 11.08.2003 01:52
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni P. »

Ere866 kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että matkaajo ei rasita penkin kangasta samalla lailla kun pätkäajo, mutta kuitenkin......eikai nyt takseissakaan kuskin penkki vielä noin vähillä kilsoilla miksikään mene. Ainakaan noin pahasti.
Tuossa on kuva omastani
http://www.tahtiklubi.net/tahtiklubi/fo ... pic_id=466

Tuolla ESV:llä on myös myytävänä 600SEL, melkein 50 tonnia vähemmän ajettu ja varmasti kestävyydeltään laadullisemmalla nakhakuosissa varustettuna, niin tuntuu rakoilevan ja väyseen näköinen olevan....aika hankala uskoa kuitenkin, kun ajattelee ajomäärää.
http://www.esv.fi/images/uudet/IMG_0285.jpg
Kai se jos ei autoa auringolta suojassa ole pidetty, se vähänkin istuttu nahka kulahtaa, mutta enempää spekuloimatta voitaneen kuitenkin todeta että tuo 600SELin hintakin on kyllä sen mukainen että autossa hyväksyy olevan hieman ehostettavaa.

Milläs muuten tollasta aikojen saatossa kulahtanutta nahkaa voisi ehostaa? Onko mitään värjäävää nahanhoitoanetta joka ei sitten jäisi istuessa vaatteisiin?
Avatar
markku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: Ti 02.09.2003 06:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Leatherique

Viesti Kirjoittaja markku »

Joni P. kirjoitti:Milläs muuten tollasta aikojen saatossa kulahtanutta nahkaa voisi ehostaa? Onko mitään värjäävää nahanhoitoanetta joka ei sitten jäisi istuessa vaatteisiin?
Kokeilepa the one and only. Ja toimii. Haulla löytyy lisää infoa.
S320L -97
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13289
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Ere866 kirjoitti: Jos itselläni ei olu kulunut kuskinpenkin selkänojan nurkka 300 000km kohdalla, niin miten samaa kangasta oleva penkki on puhki 135 tonnia ajetussa? :)
Sattus eilen muuten sellaista että omassa 400 tkm ajetussa 280SE:ssä havaitsin selkänojassa verhouksessa juuri tuossa kohtaa reiän, siis kulumalla tehdyn. Mutta, onkin apukuskin puolella :shock: . Autoa 90 tkm sitten ostettaessa noteerasin verhoilun "profiilien" kadonneen siitä kohtaa mutta nyt se aluskangaskin on läpipuhki :evil: .

Tänään tuo reikä eikä muukaan haitannut katsastusta jossa huomautuksena se jokavuotinen moottorin öljyvuoto :lol: .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
allu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: Ma 08.12.2003 17:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja allu »

Meillä kului 124 200Dssä kuskin penkki tuosta kohti puhki alle 200tkm. Mulla on ollu kaikissa mun autoissa jo alle 80tkm selvää kulumista tuossa kohdassa. Kuluminen riippuu kuskista, ajoasennosta, vaatteista jne. Mulla kuluttaa esim se, että leathermanin kotelo raapii aina tuota kohtaa kun autoon istuu, toiseksi röhnötän kummasti penkissä. Joten 135tkm:n kohdalla puhki kulunut penkki ei ihmetytä yhtään.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

allu kirjoitti:Meillä kului 124 200Dssä kuskin penkki tuosta kohti puhki alle 200tkm. Mulla on ollu kaikissa mun autoissa jo alle 80tkm selvää kulumista tuossa kohdassa. Kuluminen riippuu kuskista, ajoasennosta, vaatteista jne. Mulla kuluttaa esim se, että leathermanin kotelo raapii aina tuota kohtaa kun autoon istuu, toiseksi röhnötän kummasti penkissä. Joten 135tkm:n kohdalla puhki kulunut penkki ei ihmetytä yhtään.
Asiaa.

Ei siitä penkinkulmasta voi kilometrejä luetella. Lisäksi ammattitaitoinen verhoilija verhoilee penkinkulman alkuperäisellä kankaalla niin hyvin, että auton ostaja (joka keskittyy penkin nurkkaan) ihastelee; "eipä ole paljon ajettu."

Kyllä sen muualta huomaa ajetut kilometrit.Jos esimerkiksi penkistä haluaa etsiä, niin kilometrit löytyy penkin jousista, ryhdistä. Tärkeimpiä kilometrin arviontikohtia on tietysti ulinat,jurinat,voimansiirron välykset, ohjauksen välykset, moottorin käynti, pakossarja (varauksin),yleinen siisteys tms. Täydellinen huoltokirja ja tiedot akelta on edelleen varmin tapa määrittää kilometrit.

Kyllä sen huomaa kun autoon istuu, onko takana puoli miljoonaa vai enempi.
124.023
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14026
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vastaa Viestiin