Autolöytöjä kotimaasta :)
Ja mittarilla.Aku P kirjoitti:En muista, onko tätä ollut aiemmin:
Astro van 250D:n koneella
124.023
http://www.autoliikemsipila.fi/info1.php?id=1239
EVO 2 kaupan , nyt Turussa. Minusta tämä oli omistajalta suoraan kaupan aika pitkään ainakin M-B Klubin myyntipalstalla.
EVO 2 kaupan , nyt Turussa. Minusta tämä oli omistajalta suoraan kaupan aika pitkään ainakin M-B Klubin myyntipalstalla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:http://www.autoliikemsipila.fi/info1.php?id=1239
EVO 2 kaupan , nyt Turussa. Minusta tämä oli omistajalta suoraan kaupan aika pitkään ainakin M-B Klubin myyntipalstalla.
Katoppas vain, tuttu auto Alkuperäinen omistaja (suomessa) myi auton 2005 tänne Alahärmään kaverilleni jolta jatkoi matkaa Seinäjoelle ollen näköjään nyt sipilällä. Oli ihan mukava ja hieno peli, mutta ei oikein vastannut kuitenkaan sitä mitä EVO II :lta olin mielessäni odottanut (teho ja ajettavuus ei poikennut paljoakaan tavallisista W201)
vai onkohan tuolla 500:lla jotain osuutta asiaan
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Tiedä, onko tämä mikään löytö mutta hyvä vaihtoehto sille joka ennemmin nikkaroi autotallissa kuin hakee ehjän samaan hintaan ulkomailta.
www.nettiauto.com/989184
Näyttää vaan olevan pre-faceliftin puskin. Pudottaa jonkin verran arvoa kun puskuri ei ole AMG:n.
www.nettiauto.com/989184
Näyttää vaan olevan pre-faceliftin puskin. Pudottaa jonkin verran arvoa kun puskuri ei ole AMG:n.
eeviiskyt
Vai että kiertopalkimto tuli tuosta harvinaisuudesta täällä Suomen maassa...piippu kirjoitti:Timo L. kirjoitti:http://www.autoliikemsipila.fi/info1.php?id=1239
EVO 2 kaupan , nyt Turussa. Minusta tämä oli omistajalta suoraan kaupan aika pitkään ainakin M-B Klubin myyntipalstalla.
Katoppas vain, tuttu auto Alkuperäinen omistaja (suomessa) myi auton 2005 tänne Alahärmään kaverilleni jolta jatkoi matkaa Seinäjoelle ollen näköjään nyt sipilällä. Oli ihan mukava ja hieno peli, mutta ei oikein vastannut kuitenkaan sitä mitä EVO II :lta olin mielessäni odottanut (teho ja ajettavuus ei poikennut paljoakaan tavallisista W201)
vai onkohan tuolla 500:lla jotain osuutta asiaan
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Jos tehonnälkä vaivaa Väykkyä (miksei CLK:takin) ja superturbojen tekniikka tuntuu liian epäluotettavalta.
www.nettivaraosa.com/479327
www.nettivaraosa.com/479327
eeviiskyt
katos turun rättipäät mällänneet "V12" pirssinsä, tuossa se on vielä kondiksessa:
http://img406.imageshack.us/my.php?image=kuva82nt.jpg
Eikös tää ollu joskus tuolla päivän bongauksissa? On tyylikkäät merkit peräpeilissäepk kirjoitti:
katos turun rättipäät mällänneet "V12" pirssinsä, tuossa se on vielä kondiksessa:
http://img406.imageshack.us/my.php?image=kuva82nt.jpg
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Ja pyyntihinnassakaan ei ole kuin 12 tonnia "ilmaa"Aku P kirjoitti:En muista, onko tätä ollut aiemmin:
Astro van 250D:n koneella
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Helppo, mutta hinta ainakin vielä pitkä.
Veljeni osti juuri keskieuroopasta itsellen samanlaisen kesäauton, ja hintaa oli 5800 egee ( tax free ) ja autolla ajettu 110 000 km
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Hyvin pidetty vanha 560SEL:
http://www.nettiauto.com/990158
Sekä edullinen vähän uudempi 600SEL:
http://www.nettiauto.com/990140
http://www.nettiauto.com/990158
Sekä edullinen vähän uudempi 600SEL:
http://www.nettiauto.com/990140
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Kas kas mb stockin tekemä mersu pantu myyntiin..On sitten pirun hieno peli mutta oli paljon hienompi omasta mielestäni alkuperäises värissään eli mustana millainen tuokin auto oli alunperin muutaman päivän ennenkuin auton raharikas omistaja päättikin että haluaa siitä valkoisen.
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
280 CE Turbo. Hauska mallimerkintälätkä .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ei ne varmaan kulukaan jos autolla on rullattu pitkiä matkoja kuskin istuessa penkissään, mutta Tokyossa kun kilometrejä tulee pirun vähän ja autosta hypitään usein ulos ja sisään niin voi tuo kuskin penkkikin olla aika lailla kovilla.Ere866 kirjoitti:135 000km? Varmasti...
http://www.esv.fi/images/IMG_0147.jpg
Jos itselläni ei olu kulunut kuskinpenkin selkänojan nurkka 300 000km kohdalla, niin miten samaa kangasta oleva penkki on puhki 135 tonnia ajetussa?
Japanissa kun mittareiden ruuvaus on kielletyä myös, ja kilometrit merkitään otteeseen joka vuosi. Viimeisin huoltomerkintäkin on öljyjen vaihdosta 131tkm kohdalla, jota sekä öljyjen että filtterin kunto tukevat.
Huomaa kyllä että Saksan ruuvauskulttuuri on jättänyt lähtemättömän jälkensä täkäläisiin ostajiin. Käy ihmeessä koeajamassa tuo auto tai edes livenä katsomassa sitä niin ehkä voit todeta auton kunnon.
Vertailun vuoksi kuva apukuskin penkistä:
http://esv.fi/images/IMG_0148.jpg
Ymmärrän kyllä, että matkaajo ei rasita penkin kangasta samalla lailla kun pätkäajo, mutta kuitenkin......eikai nyt takseissakaan kuskin penkki vielä noin vähillä kilsoilla miksikään mene. Ainakaan noin pahasti.
Tuossa on kuva omastani
http://www.tahtiklubi.net/tahtiklubi/fo ... pic_id=466
Tuolla ESV:llä on myös myytävänä 600SEL, melkein 50 tonnia vähemmän ajettu ja varmasti kestävyydeltään laadullisemmalla nakhakuosissa varustettuna, niin tuntuu rakoilevan ja väyseen näköinen olevan....aika hankala uskoa kuitenkin, kun ajattelee ajomäärää.
http://www.esv.fi/images/uudet/IMG_0285.jpg
Lisäys: kun asuu täällä perkeleen korvessa, niin ei viitsi kovin usein lähtä vain autoa katsomaan yli 500km päähän
Tuossa on kuva omastani
http://www.tahtiklubi.net/tahtiklubi/fo ... pic_id=466
Tuolla ESV:llä on myös myytävänä 600SEL, melkein 50 tonnia vähemmän ajettu ja varmasti kestävyydeltään laadullisemmalla nakhakuosissa varustettuna, niin tuntuu rakoilevan ja väyseen näköinen olevan....aika hankala uskoa kuitenkin, kun ajattelee ajomäärää.
http://www.esv.fi/images/uudet/IMG_0285.jpg
Lisäys: kun asuu täällä perkeleen korvessa, niin ei viitsi kovin usein lähtä vain autoa katsomaan yli 500km päähän
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Kai se jos ei autoa auringolta suojassa ole pidetty, se vähänkin istuttu nahka kulahtaa, mutta enempää spekuloimatta voitaneen kuitenkin todeta että tuo 600SELin hintakin on kyllä sen mukainen että autossa hyväksyy olevan hieman ehostettavaa.Ere866 kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että matkaajo ei rasita penkin kangasta samalla lailla kun pätkäajo, mutta kuitenkin......eikai nyt takseissakaan kuskin penkki vielä noin vähillä kilsoilla miksikään mene. Ainakaan noin pahasti.
Tuossa on kuva omastani
http://www.tahtiklubi.net/tahtiklubi/fo ... pic_id=466
Tuolla ESV:llä on myös myytävänä 600SEL, melkein 50 tonnia vähemmän ajettu ja varmasti kestävyydeltään laadullisemmalla nakhakuosissa varustettuna, niin tuntuu rakoilevan ja väyseen näköinen olevan....aika hankala uskoa kuitenkin, kun ajattelee ajomäärää.
http://www.esv.fi/images/uudet/IMG_0285.jpg
Milläs muuten tollasta aikojen saatossa kulahtanutta nahkaa voisi ehostaa? Onko mitään värjäävää nahanhoitoanetta joka ei sitten jäisi istuessa vaatteisiin?
Leatherique
Kokeilepa the one and only. Ja toimii. Haulla löytyy lisää infoa.Joni P. kirjoitti:Milläs muuten tollasta aikojen saatossa kulahtanutta nahkaa voisi ehostaa? Onko mitään värjäävää nahanhoitoanetta joka ei sitten jäisi istuessa vaatteisiin?
S320L -97
Sattus eilen muuten sellaista että omassa 400 tkm ajetussa 280SE:ssä havaitsin selkänojassa verhouksessa juuri tuossa kohtaa reiän, siis kulumalla tehdyn. Mutta, onkin apukuskin puolella . Autoa 90 tkm sitten ostettaessa noteerasin verhoilun "profiilien" kadonneen siitä kohtaa mutta nyt se aluskangaskin on läpipuhki .Ere866 kirjoitti: Jos itselläni ei olu kulunut kuskinpenkin selkänojan nurkka 300 000km kohdalla, niin miten samaa kangasta oleva penkki on puhki 135 tonnia ajetussa?
Tänään tuo reikä eikä muukaan haitannut katsastusta jossa huomautuksena se jokavuotinen moottorin öljyvuoto .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Meillä kului 124 200Dssä kuskin penkki tuosta kohti puhki alle 200tkm. Mulla on ollu kaikissa mun autoissa jo alle 80tkm selvää kulumista tuossa kohdassa. Kuluminen riippuu kuskista, ajoasennosta, vaatteista jne. Mulla kuluttaa esim se, että leathermanin kotelo raapii aina tuota kohtaa kun autoon istuu, toiseksi röhnötän kummasti penkissä. Joten 135tkm:n kohdalla puhki kulunut penkki ei ihmetytä yhtään.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Asiaa.allu kirjoitti:Meillä kului 124 200Dssä kuskin penkki tuosta kohti puhki alle 200tkm. Mulla on ollu kaikissa mun autoissa jo alle 80tkm selvää kulumista tuossa kohdassa. Kuluminen riippuu kuskista, ajoasennosta, vaatteista jne. Mulla kuluttaa esim se, että leathermanin kotelo raapii aina tuota kohtaa kun autoon istuu, toiseksi röhnötän kummasti penkissä. Joten 135tkm:n kohdalla puhki kulunut penkki ei ihmetytä yhtään.
Ei siitä penkinkulmasta voi kilometrejä luetella. Lisäksi ammattitaitoinen verhoilija verhoilee penkinkulman alkuperäisellä kankaalla niin hyvin, että auton ostaja (joka keskittyy penkin nurkkaan) ihastelee; "eipä ole paljon ajettu."
Kyllä sen muualta huomaa ajetut kilometrit.Jos esimerkiksi penkistä haluaa etsiä, niin kilometrit löytyy penkin jousista, ryhdistä. Tärkeimpiä kilometrin arviontikohtia on tietysti ulinat,jurinat,voimansiirron välykset, ohjauksen välykset, moottorin käynti, pakossarja (varauksin),yleinen siisteys tms. Täydellinen huoltokirja ja tiedot akelta on edelleen varmin tapa määrittää kilometrit.
Kyllä sen huomaa kun autoon istuu, onko takana puoli miljoonaa vai enempi.
124.023