Ensinnäkin näyttäisi sille, että täällä teidän foorumilla yhtään naista ei ole käynyt, kun noin vahvaa epäilyä nousee?
Onhan se kamala tabu, että nainen tulee mersufoorumille. Niinkuin ihan oikeasti. Siksi sitä sukupuolta ei uskota. Jos tämä olisi mikä tahansa muu foorumi, niin kukaan ei epäilisi mua transuksi.
Ja eikö niiden transujen kannata ettiä homomiehiä ihan omilla foorumeillaan ja baareissa? Ja jos joku transu kusettaa epätoivoisesti heteromiestä, niin on se kyllä sen ihan varmasti transun häpeä kun valehteli. Puhuu silmät ja suut paskaa täyteen, niin on kyllä transu, joka siin väärin tekee! Jo päiväkodissa opetettiin, ettei saa valehdella.
Noh, milläs todistan, että olen ihan oikea (nais)ihminen? Laitan kuvani? ->epäillään silti. Laitan osoitteeni? Teen tällit Tikkurilan essolle, vaikka auto on Pakilassa? Neuvon teille toiset foorumit, missä olen samalla nimimerkillä?
Syytön kunnes toisin todistetaan!
Niin, olisihan voinut jättää koko homman faijani harteille, mutta olen nähnyt kuinka paljon se on elämänsä aikana kiroillut autojen takia ja saanut harmaita hiuksia ->ajattelin säästää sitä siltä, teen itse asian eteen sen verran kuin osaan ja pystyn. Te, jos ketkä tiedätte varmaan, miltä tuntuu pähkäillä auton ongelmia -saatika jos se jättää tielle 300 km päähän kotoa.
Nyt pienennän sitä todennäköisyyttä että faija
*joutuu hinauttamaan auton,
*soittemaan kymmeniä puheluita
*maksamaan hillittömän paljon mb huoltamolle
*hommaamaan isolle perheelle taksimatkan kotiin keski-suomeen
*miten saa autonsa pk-seudulta takaisin
Lisäksi täällä mersu-asiantuntija kokee palkitsevaksi haasteet ja osaamisensa hyödyntämisen ja muiden opastamisen ja vinkkien jakamisen. Ja voi saada vielä muutaman euronkin, -mitä ei yleensä saa.
Lisäksi on muutakin luettavaa foorumilla kuin noi vilkkureleet.

Ja foorumilla on aina kuitenkin mukava höpistä, siksihän tänne kaikki aina tulee uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.
Puhumattakaan jos nainen tänne miesten foorumille puskee ja herättää erilaisia tunteita avuttomuudellaan, tietämättömyydellään, perhekeskeisyydellään, tarmollaan ja kovalla tabujen rikkomisella.
Ja mä teen palveluksen mun faijalle, ni kukaan ei häviä tässä hommassa mitään.
-jos olisin transu, niin miksiihmeessä tulisin m-e-r-s-ufoorumille, missä ei käsitellä poikkeavaa seksuaalisuutta mitenkään. -sopisin treffit, saisin hyvällä lykyllä turpaani oikein kunnolla sekä paskaset naurut päälle?
Jäitä hattuun, siis. Totuushan selviää sit muutaman päivän sisällä.