Mulla on esiintynyt 2 - 3 kertaa sellaista, että ns. "rullauksen" jälkeen(esim alamäen jälkeen tai saavuttaessa risteykseen) kun lähtee lisäämään kaasua, niin vaihteisto jotenkin "arpoo" lähteekö vetämään vai ei eli tavallaan nykii aikansa , sitten kuitenkin päättää jatkaa hommiaan normaalisti - ikävä fiilis kuitenkin. Ei välttämättä samaa kun Paranoidilla, mutta vihjeitä, kommentteja kuunnellaan
Eli tänään laatikolla oli todella huono päivä

Mökkireissulla alkoi oikein urakalla heittämään yllä kuvattua broblematiikkaa.
Eli jotenkin tuntuu kiteytyvän tuohon, että rullauksen jälkeen kun on nostanut jalan kaasulta alamäessä tai risteykseen tultaessa, kun lähtee uudelleen lisäämään vauhtia niin laatikko sekoaa: nykii ei tiedä millä pykälällä lahtisi ja pari kertaa ei lähtenyt ollenkaan, ennen kuin pysähdyin kokonaan tiensivuun ja kävin laatikon kaikki vaihteet läpi ja lähdin seisaaltaan uudelleen.
Teki tuon tempun kolmasti peräkkäin 30 km matkalla( 2 kertaa risteyksessä ja yhden kerran alamäen jälkeen). Tämän jälkeen alon taajama- alueilla käyttämään pakkovaihteita ( kolmosta ja nelosta) vastaavissa tilanteissa ja silloin ongelmaa ei ilmennyt.
Nyt illalla kävin kokeilemassa miten pelaa normaali D - asennossa ja nyt pienellä testilenkillä kaikki toimi taas normaalisti

Erittäin mielelläni kuulisin ehdotuksia ja mielipiteitä siitä mikä mättää?.
Voiko vika olla siinä jossakin sähköisessä ohjausboxussa, mistä kuulemma joskus pettää joku tiiviste ja öljyt pääsee lirahtamaan boxiin.
Joku on myös puhunut, että viallinen MAF voi aiheuttaa laatikko- ongelmia?
Nämä ongelmat alkoivat kesäkuussa aluksi harvoin ja yksittäisinä tapauksina, mutta nyt on ollut useammin ja tuo tämänpäiväinen on pahin, välillä taas toimii montakin reissua ilman mitään ongelmaa.
Laatikon huolto tehty.