w 140 käyttöautoksi
w 140 käyttöautoksi
oiskohan jollain tietoa miten toimisi käyttöautona w 140
3.5 litrasella turbo koneella.
Eli lähinnä onko ruoste ongelmia tai muuten tekniikassa vikaa?
ja onkohan alkupään sarjoissa mekaaninen ruiskupumppu ja vaihtuuko
missä vaiheessa elektroniseen?
3.5 litrasella turbo koneella.
Eli lähinnä onko ruoste ongelmia tai muuten tekniikassa vikaa?
ja onkohan alkupään sarjoissa mekaaninen ruiskupumppu ja vaihtuuko
missä vaiheessa elektroniseen?
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=11497
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=14810
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=6480
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=3904
Lue nuo ensin ennen kuin teet ostopäätöstä.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=14810
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=6480
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=3904
Lue nuo ensin ennen kuin teet ostopäätöstä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jos tiisseli olla pitää, niin 300TD suositeltavampi, niitä vaan on aikas vähäb saatavilla.
Muutamilla tälläkin foorumilla on W140 käyttiksenä että ei siinä sinänsä mitään.........polttoainepuoltahan se vähän haukkaa.
Alusta myös tuntuu olevan eräillä ongelmana..... kenties hieman alimitoitetut alustarakenteet.
Muutamilla tälläkin foorumilla on W140 käyttiksenä että ei siinä sinänsä mitään.........polttoainepuoltahan se vähän haukkaa.
Alusta myös tuntuu olevan eräillä ongelmana..... kenties hieman alimitoitetut alustarakenteet.
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Kohta vuoden oon S320L:lla ajellu.... vm 94
Ei mitään pahaa sanottavaa.... Bensaahan se syö mutta kyllä sen tiesikin jo ostettaessa.... Tämä auto ei sinäänsä ole järki-ostos vaan paremminkin haave joka piti toteuttaa.
Omassakin esiintyy tämä paljonkeskustelua aihettanut tyyppivika öljyvuito koneen etunurkasta. Tämä vika siis 320:ssa. Pitää sekin joskus korjata...
Muuten auto on toiminut loistavasti.
Onnea hankinnalle
Ei mitään pahaa sanottavaa.... Bensaahan se syö mutta kyllä sen tiesikin jo ostettaessa.... Tämä auto ei sinäänsä ole järki-ostos vaan paremminkin haave joka piti toteuttaa.

Omassakin esiintyy tämä paljonkeskustelua aihettanut tyyppivika öljyvuito koneen etunurkasta. Tämä vika siis 320:ssa. Pitää sekin joskus korjata...
Muuten auto on toiminut loistavasti.
Onnea hankinnalle
Öljyvuoto
Eli jakopään tiiviste vuotaa. Ei ole paha rasti vaihtaa, asennus on hieman tarkka paikka, koska tiiviste vastaa sekä lohkoon että kanteen, joiden saumasta yleensä vuotaa. Halpaa.Sorsso kirjoitti:Omassakin esiintyy tämä paljonkeskustelua aihettanut tyyppivika öljyvuito koneen etunurkasta. Tämä vika siis 320:ssa. Pitää sekin joskus korjata.
Onneksi ei vuoda takapäästä, joka on kansipahvin menon oire. Kallista.
S320L -97
markku kirjoitti
Eli jakopään tiiviste vuotaa. Ei ole paha rasti vaihtaa, asennus on hieman tarkka paikka, koska tiiviste vastaa sekä lohkoon että kanteen, joiden saumasta yleensä vuotaa. Halpaa.
Onneksi ei vuoda takapäästä, joka on kansipahvin menon oire. Kallista.
Hmmmmmmmmmm......... onko tosiaan noin että kansipahvin vuoto näkyisi pikemminkin takaa kun edestä........ eli vasemman etukulman vuoto voisikin olla jakopään tiiviste.................. meinaan vaan kun tarkkaan katsottuna näyttää omastakin tuo vasen etukulma hieman tihuuttavan ja pikkuhiljaa olen alkanut siirtää "autonhoitotilille" parikymppiä kuussa enemmän.............onkos Markulla omakohtaisia kokemuksia asiasta?.
Eli jakopään tiiviste vuotaa. Ei ole paha rasti vaihtaa, asennus on hieman tarkka paikka, koska tiiviste vastaa sekä lohkoon että kanteen, joiden saumasta yleensä vuotaa. Halpaa.
Onneksi ei vuoda takapäästä, joka on kansipahvin menon oire. Kallista.
Hmmmmmmmmmm......... onko tosiaan noin että kansipahvin vuoto näkyisi pikemminkin takaa kun edestä........ eli vasemman etukulman vuoto voisikin olla jakopään tiiviste.................. meinaan vaan kun tarkkaan katsottuna näyttää omastakin tuo vasen etukulma hieman tihuuttavan ja pikkuhiljaa olen alkanut siirtää "autonhoitotilille" parikymppiä kuussa enemmän.............onkos Markulla omakohtaisia kokemuksia asiasta?.
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Käyttöpelinä on tuo wee140. Vaikka haukkaa pensaa tuplasti enemmän kuin normaali perhekinneri, niin sen verran lepposaa on ajella, etten muuta edes ajattele. Päivittäinen ajaminen voi olla kitinää ja kolinaa micralla yms vastaavalla, tai sitten nautintoa ässällä. 

420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Kuiva kone ja laatikko
Käy näyttämässä Rollelle, se kannen, lohkon ja jakopään liitoskohta tihkuu herkästi. Minulla ei enää tihku, kun Rolle vaihtoi ko. tilkkeen pari vuotta sitten. Samalla vaivalla vaihtoi myös venttilikopan tiivarin.Ari V. kirjoitti: Vasen etukulma hieman tihuuttaa ja pikkuhiljaa olen alkanut siirtää "autonhoitotilille" parikymppiä kuussa enemmän.
S320L -97
Re: Öljyvuoto
Minulla öljyvuoto johtui kannentiivisteestä.markku kirjoitti:Eli jakopään tiiviste vuotaa. Ei ole paha rasti vaihtaa, asennus on hieman tarkka paikka, koska tiiviste vastaa sekä lohkoon että kanteen, joiden saumasta yleensä vuotaa. Halpaa.Sorsso kirjoitti:Omassakin esiintyy tämä paljonkeskustelua aihettanut tyyppivika öljyvuito koneen etunurkasta. Tämä vika siis 320:ssa. Pitää sekin joskus korjata.
Onneksi ei vuoda takapäästä, joka on kansipahvin menon oire. Kallista.
Re: Kuiva kone ja laatikko
Vaikka tätä nyt ei aivan kysytty, sama perusvaiva on myös 2-venaisessa kutosessa eli M103-serkussa. Itsellä on tihkunut auton koko omistushistorian ajan eli reilun 140 tkm verran.markku kirjoitti: Käy näyttämässä Rollelle, se kannen, lohkon ja jakopään liitoskohta tihkuu herkästi.
Koneessa on hieman nenä kostea, mutta ei varsinaisesti vuoda - saati että merkkaisi maahan asti - eikä vaikuta öljyn menekkiin mitenkään. Tihkuminen ei ole aiheuttanut myöskään mitään muita ongelmia, joten vaiva on kosmeettinen. Arvelenpa, ettei pulma ole tuon vakavampi M104:n kohdallakaan.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Kylla se minun autossa näyttäisi kuitenkin olevan kansipahvissa vika, koska öljyä on ruennut ilmestymään hyvin pieniä määriä myös veteen.....
Paisuntasäiliössä veden pinnalle ilmestyy välillä ohut öljykalvo...
Kuistenkin öljyvuoto on niin vähästä että 12t km ajon aikana öljytikussa öljynpinta laski vain pikkusen ko se öljynvaihdon jälkeen oli tarkasti ylä merkissä... ja nyt olis taas aika vahtaa öljyt....
Eli kansiremppa on edessä....
Paisuntasäiliössä veden pinnalle ilmestyy välillä ohut öljykalvo...
Kuistenkin öljyvuoto on niin vähästä että 12t km ajon aikana öljytikussa öljynpinta laski vain pikkusen ko se öljynvaihdon jälkeen oli tarkasti ylä merkissä... ja nyt olis taas aika vahtaa öljyt....
Eli kansiremppa on edessä....
