W123 ja katsastuksessa yleisimmät huomautuksen/hylyn aiheet
- markus_200E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 292
- Liittynyt: La 25.02.2006 10:38
- Paikkakunta: Pohjois-Ruotsi
W123 ja katsastuksessa yleisimmät huomautuksen/hylyn aiheet
Minkälaista tuomiota Autojenne kohdalle osunut ?
Itsellä kässärin teho oli vajaa, meni kuitenkin säätämällä (kun sai palat näkyviin ja "herätettyä" ... ). Olen käsittänyt että huomautus kässäristä ei ole ihan tavatonta ...
Itsellä kässärin teho oli vajaa, meni kuitenkin säätämällä (kun sai palat näkyviin ja "herätettyä" ... ). Olen käsittänyt että huomautus kässäristä ei ole ihan tavatonta ...
Katsastusmies löysi pienen reiän pohjasta, ei mennyt siitä hylkyyn. Itse löysin myöhemmin isomman vierestä, jonka perusteella olisi mennyt hylkyyn
Tuuria oli pelissä ja molemmat hitsattiin.
Edessä on ollut väljiä niveliä, kerran oli edessä toinen jousi poikki. Eli omalla kohdallani on ollut aika normaaleita perusvikoja.
En kyllä ymmärrä tuota kässihommaa jos siitä jää roikkumaan leima. On aika simppeli laite ja helppo säätää kohdilleen.

Edessä on ollut väljiä niveliä, kerran oli edessä toinen jousi poikki. Eli omalla kohdallani on ollut aika normaaleita perusvikoja.
En kyllä ymmärrä tuota kässihommaa jos siitä jää roikkumaan leima. On aika simppeli laite ja helppo säätää kohdilleen.
Ruostehommat aika yleisiä, mullakin leima loppui tänään ja pohjassa vielä ammottaa reikiä. Myös apparin puoleinen raidetanko pitää leimalle vaihtaa.
Ja päästöistä voidaan myös sanoa, jos syöttöä ja maksimikierroksia on lisätty.
Itsellä entinen 200D säädetty melko korkeille, k-arvo 2:47...
Melkosesti saa kuiten savua pukata...
Perusjuttuja.
Ja päästöistä voidaan myös sanoa, jos syöttöä ja maksimikierroksia on lisätty.
Itsellä entinen 200D säädetty melko korkeille, k-arvo 2:47...

Melkosesti saa kuiten savua pukata...
Perusjuttuja.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Seisontajarrusta nuo on tainnu huomauttaa ja samoin käyttöjarrusta takana, ku on päässy männät jumiutumaan ni on sitte liikaa eroa. Hitsaushommia en oo katastukseen asti ikinä viittiny lykätä, tai ainaska eivät oo löytäny niitä reikiä
. Raidetangon päät on lisäks ollu sellasia, mistä ton ikäsissä autoissa löytyy välillä huomautettavaa.

Viimeksi muokannut jackie, Ti 05.09.2006 12:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
- markus_200E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 292
- Liittynyt: La 25.02.2006 10:38
- Paikkakunta: Pohjois-Ruotsi
- markus_200E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 292
- Liittynyt: La 25.02.2006 10:38
- Paikkakunta: Pohjois-Ruotsi