
C36 AMG
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Pe 16.04.2004 11:07
- Paikkakunta: Rovaniemi
C36 AMG
Onko kukaan suunnitellut poistaa/poistanut katalysaattoreita tommoisesta pelistä? Sekoaako koko peli? 

W204 220 cdi -09
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
Kaipa tuota saa huijattua jollain tapaa.
Fiksummat kertokoon kuinka.
Käsittääkseni lambdalta tulevaa tietoa pitää manipuloida-->jotta koneelle saadaan esim. syötettyä lisää kakkua ja tehoakin saadaan lisää. Katithan menee rikki jos sinne liian rikasta seosta lyödään.
Fiksummat kertokoon kuinka.
Käsittääkseni lambdalta tulevaa tietoa pitää manipuloida-->jotta koneelle saadaan esim. syötettyä lisää kakkua ja tehoakin saadaan lisää. Katithan menee rikki jos sinne liian rikasta seosta lyödään.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Re: C36 AMG
Katalysaattorit voi ottaa pois ilman muuta haittaa kuin että se ei mene katsastuksesta läpi!Lynx racing kirjoitti:Onko kukaan suunnitellut poistaa/poistanut katalysaattoreita tommoisesta pelistä? Sekoaako koko peli?
Lambda-anturi on ennen katalysaattoria joten se ei tiedä mitään katalysaattorista. Uudemmissa autoissa on katalysaattorin jälkeen toinen lambda-anturi joten niissä homma ei onnistu.
Muuta hyötyä tuosta poistamisesta ei ole kuin mahdollinen pakokaasujen vapaampi virtaus.
Vakionakin moottorinohjaus kytkee lambdaohjauksen pois päältä painettaessa kaasu pohjaan eli seos muuttuu rikkaammaksi!
Toyota Avensis stw 2,0vvtiA -06
MB E320T -94
ex BMW 525iA -91
ex BMW 518i -90
ex BMW 324TD -87
ex Mitsubishi Tredia 1,8 -86
MB E320T -94
ex BMW 525iA -91
ex BMW 518i -90
ex BMW 324TD -87
ex Mitsubishi Tredia 1,8 -86
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Ei kai se sekasi mene?
Kun Lambda on ennen kattia ja jos sinne katille ei mitään piuhoja mene
niin miksi sitä ei sitten pystyis pois ottaa.
Tuskin se niin fiksu auto on että se osaa erottaa että puuttuuko sieltä katti vai ei.
Kaverin audi kyllä kuulema osasi ilmoittaa että katissa on irto-osia kun siitä meni pari puolaa rikki. Silti hurjalle kuullostaa että noinkin fiksuja autoista on tullut?
Kun Lambda on ennen kattia ja jos sinne katille ei mitään piuhoja mene

Tuskin se niin fiksu auto on että se osaa erottaa että puuttuuko sieltä katti vai ei.
Kaverin audi kyllä kuulema osasi ilmoittaa että katissa on irto-osia kun siitä meni pari puolaa rikki. Silti hurjalle kuullostaa että noinkin fiksuja autoista on tullut?

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Pe 16.04.2004 11:07
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Kyllä ne audien ja volkkarien puolat menee paskaksi ihan ehjälläkin katalysaattorillaManu300cea24 kirjoitti:Kaverin audi kyllä kuulema osasi ilmoittaa että katissa on irto-osia kun siitä meni pari puolaa rikki. Silti hurjalle kuullostaa että noinkin fiksuja autoista on tullut?

Nimimerkillä satoja puolia vaihtanut...

Passat Variant 1.9TDI 2001
kyllähän noita täälä foorumilla on usienmalla, vaikuttaa vierestä katsojan silmissä luotettavalta ja varmalta peliltä, 78hv/ litra teho kertoo ettei moottoria ole viety tehon suhteen äärirajoille. kestää ajoa, mutta kyllä senkin varmasti saa hajotettua jos niikseen haluaa, suditteluun ja kumminpolttoon vaikuttaa paljon se onko autossa luistonesto, toki silloinkin kuvailemasi tavalla voi käyttäytyä liikennevaloissa, sillä järjestelmä sallii jonkin verran sudittelua ja luisuja.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Pe 16.04.2004 11:07
- Paikkakunta: Rovaniemi
Joo mulla ei ole luistonestoa ja hyvin onnistuu kuminpolttelulähdöt, talvella luistonesto olis kyllä todella tarpeellinen varuste....
drifting-henkisiin hommiin ei automaattina mikään paras vaihtoehto, sais olla mielestäni manuaali kuten ämmäläiset bemut... Ja taitaa olla tuo perä aivan lukoton malli mikä on aivan ihme valinta
Kestävyydestä ei vielä mitään muuta tietoa kuin että pelannut mulla suht hyvin 5 tkm vaihtelevaa ajoa, toivotaan että jatkossakin... ja kalliit takakumet säästää voimansiirtoa kun ei jatkuvasti raski ottaa savuja kaarista
Kiva peli muuten
drifting-henkisiin hommiin ei automaattina mikään paras vaihtoehto, sais olla mielestäni manuaali kuten ämmäläiset bemut... Ja taitaa olla tuo perä aivan lukoton malli mikä on aivan ihme valinta

Kestävyydestä ei vielä mitään muuta tietoa kuin että pelannut mulla suht hyvin 5 tkm vaihtelevaa ajoa, toivotaan että jatkossakin... ja kalliit takakumet säästää voimansiirtoa kun ei jatkuvasti raski ottaa savuja kaarista

Kiva peli muuten

W204 220 cdi -09
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43