
Nimittäin resonanssi vaivaa edelleen, mikä oli syy minkä takia diisselin huoltoon kiikutin. Olisi hieno jos osaisi itse laittaa näitä, ei tarvitsisi kuunnella: "vaihdoin kardaaniakselin kumit niinkuin sovittiin." Muistaakseni työmääräys oli kuitenkin se, että ylimääräiset äänet pois.
Nykytilanteessa ajoneuvo murisee, ujeltaa ja resonoi 60-70 kilometrin nopeudessa kun vaihtaa ylimmän eli nelosvaihteen silmään. Kunnon ujellukset alkavat siinä satasen nopeutta lähestyessä, jolloin mielenrauhan säilyttämiseksi täytyy kääntää musiikit mielellään diskovoimakkuuksille.
Mitä kaikkea "kivaa" kardaaniakselista löytyy, joka pitää silloin tällöin vaihtaa ja mitä tapahtuu jos sitä ei tee? Kukapa viitsisi vastata...
ja Mistäpä löytyisi Helsingin tienoilla huoltamo, jossa ei roiskittaisi silmälaseille?