Asenneltiin tuossa isän 190d:hen neliportaisen lootan tilalle 5 pykäläinen, kun rupesi potkimaan kolmosta pois. Kardaania joutu lyhetämään melkein 50mm, ja loota meni hyvin paikalleen, mutta vaihdekaava on "hieman" sekaisin, pakki on nelosen vieressä takaoikealla (corolla) ja viitonen ykkösen vierellä etuvasemmalla.
Onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta hommasta? Vaihdattaako tämä vaihdekepin juuren vai onnistuuko vaihteen siirtotankoja modaamaan jollakin tapaa.
Hommahan ei paljoa haittaisi jos autolla olisi vain yksi kuski, mutta.......
W201 200D -92 ja 5 portainen loota
sorry! eipä tullu luettua tarpeeks tarkasti tuota viestiä
joo, helpoimmalla pääset ku hommaat sen viisvaihteisen oman keppikoneiston, siirto tankojenkaan järjestys ei ole sama eli kannattaa hommata neki, toki ne saa munklattua niistä nelivaihteisenki tangoista, mutta niitä joutuu lyhentelemään ja jatkamaan niinkus tiät

joo, helpoimmalla pääset ku hommaat sen viisvaihteisen oman keppikoneiston, siirto tankojenkaan järjestys ei ole sama eli kannattaa hommata neki, toki ne saa munklattua niistä nelivaihteisenki tangoista, mutta niitä joutuu lyhentelemään ja jatkamaan niinkus tiät

MB W211 320cdi
MB S210 320cdi
MB S210 320cdi