190E:n seokset.
190E:n seokset.
Mitkähän olis sillain äkkiseltään ilman mittaria säädettynä optimiseokset tuohon 2.0 ke-jetroniciin? 3-kierrosta auki? Pitäis tietää kuinka metsässä on säädöt tällähetkellä, vai onko jotain muuta vikaa.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Työntää!?
Joko sulla se peli on liian rikkaalla?
Pyöritä takasin sen verran mitä oot jo nyt säätänyt ja yritä käyntiin.
Taitaa olla että se sun peli on saanut aika hyvän seoksen kitusiinsa.
Jos se on vielä katti peli niin säädä ihmeessä kohilleen tai saat vaihtaa kohta sinne katinkin.
Sitä seos ruuvia ei tarvii todellakaan kääntää paljoo ni se jo alkaa näkymään kaasuissa.

Joko sulla se peli on liian rikkaalla?
Pyöritä takasin sen verran mitä oot jo nyt säätänyt ja yritä käyntiin.
Taitaa olla että se sun peli on saanut aika hyvän seoksen kitusiinsa.

Jos se on vielä katti peli niin säädä ihmeessä kohilleen tai saat vaihtaa kohta sinne katinkin.
Sitä seos ruuvia ei tarvii todellakaan kääntää paljoo ni se jo alkaa näkymään kaasuissa.
Joo, aukipäin on laihemmalle.Watti_ kirjoitti:Taitaa liian laihalla käydä. Eikös aukipäin oo laihemmalle? Täytynee huomenna hinurilla viedä huoltoon kun ei täältä mitään selkovastausta saa!
Ja 1/4kierros saattaapi jo prosentin-pari tehdä seoksiin.
Eli jos paljon on ruuvailtu niin saattaapi kyllä olla metsässä, ja aika pitkällä

-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Tarviiko tuohon sen kummempaa selkovastausta kun että sulla on säädöt päin persettä kun oot ite menny ne pyörittää.Watti_ kirjoitti:Taitaa liian laihalla käydä. Eikös aukipäin oo laihemmalle? Täytynee huomenna hinurilla viedä huoltoon kun ei täältä mitään selkovastausta saa!
Ei pitäis koskee jos ei tiedä mitä tekee!
Itse jouduin syksyllä Volvon koneeseen (K-jet) tekemään säädöt aluksi korvakuulolta ja nenätuntumalta. Asettui aika hyvin kohdilleen, toisaalta yritin olla jo purku ja huoltovaiheessa mahdollisimman varovainen ettei "asetukset" menisi aivan puihin. Tuokin on vähän monen asian summa tuo säätö, hätäsellä seosruuvin pyörittämisellä ei tosiaan saa kuin harmia aikaiseksi.
Suuntaa antavan seosmittarin voi rakentaa myös yleismittarista...
Suuntaa antavan seosmittarin voi rakentaa myös yleismittarista...

En ole itse koskenut ko. säätöihin, ajattelin kyllä koskea sitten kun pääsen pakometrille.Manu300cea24 kirjoitti:Tarviiko tuohon sen kummempaa selkovastausta kun että sulla on säädöt päin persettä kun oot ite menny ne pyörittää.Watti_ kirjoitti:Taitaa liian laihalla käydä. Eikös aukipäin oo laihemmalle? Täytynee huomenna hinurilla viedä huoltoon kun ei täältä mitään selkovastausta saa!
Ei pitäis koskee jos ei tiedä mitä tekee!