Vakaajien paksuudet 1.8i w201 ja 300-24 w124 sportline
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Vakaajien paksuudet 1.8i w201 ja 300-24 w124 sportline
Elikkäs tarvetta ois tietää että minkä verran noilla sportlinen vakaajilla on paksuudessa eroa? Kumpanenkin siis on sportline alustalla..
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
tuon netti epc:n mukaan puslilla on ainaki sama varaosanumeron loppuosa
1243234985 pusla 300-24
2013234985 pusla 1.8i w201
..jos nyt katoin oikeen. onko ne sit muka saman paksuset?
1243234985 pusla 300-24
2013234985 pusla 1.8i w201
..jos nyt katoin oikeen. onko ne sit muka saman paksuset?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Ovat varmaankin. Sun tarttee ettiä 16-tappisen vakaaja, niissä on jämerämpi.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
hullulta tuntuu että nois on saman paksuset vakaajat ku kummatki sportlinen vakajaajia.. ja kuutoskone kuitenki painaa paljon enempi ja koko w124sen kori painavampi...noo nailonpuslaa sit.. 

X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
mun moka. liekkö vaikutusta että tuo äskeinen w124sen numero on 4-maticin. takavedon numero on
1243234585 puslan numero w124 300-24
eli paksuus saattaa olla eri?
1243234585 puslan numero w124 300-24
eli paksuus saattaa olla eri?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
puslat


Re: puslat
Vakaajan tanko pitänee mittailla keskeltä. Sieltä se taitaa eniten tarvita paksuutta. Päät kai nuissa on samanpaksuiset kaikissa??? Verrokkiarvoksi heitettäköön omasta W201.024:sta 21.8mm vakiotanko.cuuno kirjoitti:....esim 124 sportline ja tavallinen ....vakaajan pää on saman paksuinen ...siis puslan mitat samat ....tosin sportlineen oma varaosa numero ...pusla kaiketi kovempi ....vaikka näyttää kädessä kyllä täysin yks yhteen
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Vaihdoin tuohon jäärata-autoon tuon 124:en 27mm vakaajan. Ei käynyt täysin suoraan, ovat erilaisia muodoiltaan. Riipukkeiden paikat täytyy muuttaa noin viisi senttiä eteenpäin, ja lisäksi moottoritilan sivumuoveihin on leikattava hiukan koloa vakaajalle. Jäykempi vakaaja auttoi kallisteluun jonkin verran, vielä kun viitsisi mulkata takavakaajankin.
Viimeksi muokannut JP74, Ke 01.03.2006 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elikkä onkos se sitten se 27mm? Hommasin n. 27mm orkkistangon 2.6 190E:stä, kaiketi paksumpaa ei löydy 190:seen tehdastekoisena?tovayryn kirjoitti:no ei tietenkään mene paikoilleen ku ne on eripaksuiset. Silmämääräisesti 300sen vakaaja on 5mm paksumpi ku tuon 1.8i:n..
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
http://www.2phast.com/190E/default.htm
tuolla on ameriikan poijjaat laitellu samoja hommia.
sieltä E60 & EVOII SWAY BAR
500E 29mm vakaaja, integran puslilla.
tuolla on ameriikan poijjaat laitellu samoja hommia.
sieltä E60 & EVOII SWAY BAR
500E 29mm vakaaja, integran puslilla.
Etuvakaajathan oli:
190D 2.0D 21.7mm (22mm)
2.0E 21.8mm (22mm)
2.6E 27mm
Miten lie nämä:
2.3E ??mm
2.3 16V ??mm
2.5 16V ??mm
2.5 TurboDiesel ??mm
Sitten takavakaajasta, minkä paksuisia ne on eri 190 malleissa?
190D 2.0D 21.7mm (22mm)
2.0E 21.8mm (22mm)
2.6E 27mm
Miten lie nämä:
2.3E ??mm
2.3 16V ??mm
2.5 16V ??mm
2.5 TurboDiesel ??mm
Sitten takavakaajasta, minkä paksuisia ne on eri 190 malleissa?
Viimeksi muokannut AK47, Ke 08.03.2006 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.