W201 päivittäispirssinä?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

W201 päivittäispirssinä?

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Pitää pitää pieni pääsiäisutelu vielä näin loppusuoralla. Allekirjoittanut loihe tuossa miettimään, notta minkähänoloinen olisi pikkubenzi aivan käyttöpelinä, varsinkin dieselinä. Nyt on niin, että nakukoneista W201-mallia ei ole koskaan tullut edes kokeiltua :oops: - mitä nyt pientä esimakua aikanaan taksin takapenkiltä.
Aihe sai alkunsa W124-tarjontatiedon päivittämisestä ja siitä, että joltisestikin näkyy olevan sopuhintaan tarjolla myös 190D-malleja, yhtenä houkuttelevana vehkeenä 190D 2.5 Aut. tuossa naapuripitäjässä.

Kuinka käyttäytyy talvella, onko mitään erityistä morkattavaa noin yleensä? Miten on kulku- ja kulutuspuoli, avittaako pienempi koppa tuota W124:n tekniikkaa isoistaan raivokkaampiin suorituksiin 8) ? Kuinkas ovat istumalihakset sun muut ruumiinosat rääkättyjä pidemmän ajorupeaman jälkeen?

Kantaa voivat ottaa sekä bensa- että dieselkoneisista kokemuksia saaneet. Noita kommentteja on kyllä kohtuullisen helppo sitten soveltaa kokonaisuuteen nähden voimanlähteestä riippumatta :D .
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Jepjep.

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Allekirjanneen koitoksia (tai kokemuksia) W201:n kanssahan on Suoli 24:ssakin seurattu.
Pienihän tuo pikkukori on, mutta on todettava, että loppujen lopuksi 190 kulki meikäläisellä sen 2,5 vuotta / noin 80 000 km aivan ennätysvähällä vaivalla. Autolla oli ajettu 228 tkm siitä luovuttaessa.
AInoa, mikä tuossa karvalakkimallissa nyppi, olivat tyhjäkäynti- ja veto-ominaisuudet kylmänä. Ja tästäkin pääsee, jos ostaa ruiskun tahi dieselin... Korjauksia tuohon meikäläisen autoon ei tehty kuin muutaman kerran: eteen toinen alapallonivel, jarrulevyt+palat ja pakoputki (oma vika, peruutin lumikinoksessa olleeseen betonipossuun :evil: ), lisäksi vaihdettiin kardaanin kumikiekko ja asennettiin kaasariin huoltosarja. Riesaa tämän lisäksi oli lähinnä kuskin oven lukosta, joka vaati herkistelyä pariinkin otteeseen.

Ajoltaan maantiellä tuo pikkukoppa on "isomman auton tuntuinen". Kaupungissa pirun ketterä. Miinuspuolella sitten takapenkin olemattomat tilat. Takakontti vetää juhannusjuomat + ruoat viidelle ja vielä makuupussitkin, kokeiltu on... 8) Etutilat riittää Michael Jordanillekin.
Talvella etenee hyvin, pääkallokeleillä on kyllä varomattomasti käsiteltynä vähän levottoman tuntuinen. Lämpöä piisaa.

Tekniikkahan tuossa on pitkälti identtistä W124:n kanssa, eli samat sudenkuopat ja varmat nakit puoleen jos toiseen pitää tsekata. W201:n "kilohinta" on kuitenkin ollut aika roima aikanaan, ja olisiko tässä yksi syy siihen että autoja on pidetty useammin paremmin kuin isoja koreja.

Tsekkaa muuten se kehuttu www.tahtiauto.com
Siellä on ollut väliin ihan mukava valikoima automaatti-sataysikymppisiä suoraan 90-vuotiailta saksalaisherroilta. :P
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Tätä juuri

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Tack, tämänsorttista kommenttia olin juurikin vailla. Noita bensakoneen pikkumurheita ym. seikkoja tuli tosiaan seurattua aikaisemman palstan tiimoilta. Työmatka-autossa kaksi päällä kuljettaessa etutilat ratkaisevat, perätuhdolla ei niin ole väliä ja jos on, niin eiköhän Daamissa ole sitä puolta riittämiin :D . Kävi vain mielessä, että kaksnollaykkösestäkin voisi olla konstiksi - tarjolla olevat yksilöt tuntuvat kautta linjan tosiaan terveemmiltä kuin saman hintaluokan 124:t. Tai ainakin satunnaisotannalla hyvän löytäminen on todennäköisempää. Tässä vaiheessa kun mitään vaihtoehtoa ei auta hylkiä automaattisesti.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Lämppäri

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Muistaakseni tuossa 201:ssä sopii olla apukuskin kanssa tasalämpöinen, eli mainio puolittain säädettävä lämmityslaite uupuu.

Ja imagollisesti tuo peli hieman assosio tuonne 300-sarjan pemaliin, eli teiniluokkaan. Noh, Kaapo on niin nuorekas olemukseltaan, ettei tuosta teini-imagosta ole haittaa :lol:
Terveisin
Tero
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Heh.

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Ja meillä taas ainoa nuorison antama kommentti W201:sta oli, että "tuosta tulee jotenkin mieleen joku vanha pappa jolla on kävelytuki ja tyylikalusteita..."
Ai että niin nuorekas se Kaapon imago on... :P

Kyllä mulla ainakin oli molemmille puolille erikseen lämmönsäätö. Saattaapi hämätä se, että kiertokytkimiä tuossa on kolme (kuskinlämpö, ilmanohjaus ja vänkärin lämpö) ja puhallinnopeudet on liukukatkaisijassa paneelin yläosassa.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

No joo

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Olisiko henkinen kypsyys ehtinyt jo 25-vuotiaan tasolle :shock: , sillä autoa mahdollisesti rasittava teini-imago ei tullut edes mieleen. Mutta nyt kun tuli puheeksi, niin viimeksi Hesasta tullessa ajelimme pitkät pätkät motaria rinnatusten mustan W201:n rinnalla. Autoon oli ympätty kaikki mahdolliset ulkoiset "AMG"-härpäkkeet sekä lintu- ja lepakkolaudat.

Madallettukin oli, lokarilevennyksiä unohtamatta. Tietenkin perässä komeili mahtikyltti 190D, joka ei tosiaankaan ollut "sleeperfeikki" vaan aito naku oli auto. Tällaisen auton kuljettamiseen edellytetään (ainakin kuskilta) Koff-päähinettä, jonka lippa muistuttaa 25 cm:n pituista, ylösalaisin käännettyä keskarikuppilan virtsakourua. Ko. kuski oli tosin paljain päin, mikä plussaksi laskettakoon. Mutta jos noita päreitä aletaan W210:een liimailla, niin koneeksi sitten 2.5-16, 260 tai sitä rataa :!:

Eiköhän kuitenkin räpeltämättömällä (aluvanteet sallitaan) ja siistillä dieselillä olisi vielä jotain uskottavuutta. Se on totta, että pikku-Bimmereiden peli on menetetty jo aikaa sitten :D
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14241
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Aivan

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Kyllä W201:ssä on kautta linjan erikseen säädettävä lämpötila kummallekin puolelle, ihan samalla periaatteella hoidettu kuin W123:ssa.

Minun kokemukseni W201:stä painottuvat vain hyvän kaverin 1986 190 D:hen. Vertailupohjana käytän 250D:tä. Pienemmässä Mersussa ensinnäkin etupenkit tuntuivat paljon veltommilta ja huonommin muotoilluilta kuin W124:ssä (kumpikaanhan ei ole vielä pahvikylkimallia). Otetaan huomioon, että kaverin autolla oli ajettu vain alle 300 tkm, kun taas 250D:llä mentiin tuossa vaiheessa jo hyvän matkaa yli 500 000 km.

Maantiellä taas tuo W201 tuntui olevan oikein vekkuli peli.. Alusta pelasi minusta paremmin, W124:lle ominaista "heilahtelua" esim. kaistanvaihdoissa uraisella tiellä ei tuntunut. Mutta kyllä se OM601 tuntui suhteellisen puhdittomalle pienemmässäkin kopassa.. jopa silloin, kun kyydissä oli seitsemän henkeä, ja ryhmän jäsenten keskipaino kieppui jossain sadan kilon tietämillä. Onneksi autossa oli kattoluukku ja avattavat ikkunat! :-)

Kulutus ei monella desillä heitä W124:stä. Eihän painoeroakaan ole kuin 100-200 kg. 250D painaa 1320 kg, ja mitä nyt 190 D on...1200 kg?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Tero Y
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ke 09.04.2003 00:17
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Lämppäri

Viesti Kirjoittaja Tero Y »

flosse kirjoitti:Muistaakseni tuossa 201:ssä sopii olla apukuskin kanssa tasalämpöinen, eli mainio puolittain säädettävä lämmityslaite uupuu.

Ja imagollisesti tuo peli hieman assosio tuonne 300-sarjan pemaliin, eli teiniluokkaan. Noh, Kaapo on niin nuorekas olemukseltaan, ettei tuosta teini-imagosta ole haittaa :lol:

Joo, kyllä mullakin on lämmityksen säätö molemmille puolille erikseen...

W201 -87

Tero
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: No joo

Viesti Kirjoittaja PM »

Jukka N. kirjoitti:Mutta jos noita päreitä aletaan W210:een liimailla, niin koneeksi sitten 2.5-16, 260 tai sitä rataa :!:
Jaa, saako siihen W210:iin tommosiakin koneita? :mrgreen:
Typo typo, nännännää. :lol:

No juu. Kyllä meikäkin on tämmöstä 2.3-16:sta joskus ihaillut. Todella hieno peli, jos tykkää noista levikkeistä ja ne sportline-penkit sillä ruutukankaalla on komeet. Tiedä sitten kuinka tuo Cosworthin preparoima kone kestää noita ilometrejä... :roll:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Malliriippuvainen?

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Minulla on mielessäni aivan selvä muistikuva tuosta tasalämpöisestä 201:stä. Olisiko eri moottoriversioiden välillä eroja. Tuskin kyseessä kuitenkaan oli taksimalli :lol:
Terveisin
Tero
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Hmm.

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Meikäläinen muistelisi, että jopa vuonna -83 ensimmäisessä TM-koeajossa olleessa 190:ssa oli kuvan perusteella tuo "molempien mieleen"-lämmitys... :roll:
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Boss
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1491
Liittynyt: Pe 04.04.2003 11:06

Joo

Viesti Kirjoittaja Boss »

Kyllä ne lämppärin kiekot on molemmille puolille erikseen, muistelin kanssa omassani olleen mutta kävin nyt varmistamassa tuossa pihalla parista muustakin 190:stä ja niin näytti olevan...Itsellä oli joskus tuollainen karvahattu bensavehje oli vielä kaasarikoneella ja jopa toimi.
Täytyy sanoa että ainakaan en ole koskaan autoillut yhtä edullisesti kuin nuo muutamat vuodet pikkumersulla 100tkm tuli ajettua ihan perushuolloilla. Mukava pelihän se, ehkä vähän äänekäs ja talvella lähtee perä irti tiestä suht herkästi mutta ei se ilman auttamista hanskasta lähtenyt koskaan....takapenkki tosiaan oli hieman ahtaanlainen mutta takuulla tilavampi sekin kuin jossain kansanvaunuissa...
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14241
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Malliriippuvainen?

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

flosse kirjoitti:Minulla on mielessäni aivan selvä muistikuva tuosta tasalämpöisestä 201:stä. Olisiko eri moottoriversioiden välillä eroja. Tuskin kyseessä kuitenkaan oli taksimalli :lol:
Ei ole eroja! Usko nyt vaan, flosse hyvä... :lol: Ettei autossa ollut sitten ilmastointilaitetta? Kuinka se muuten vaikuttaakaan W201:ssä... mutta eikö siinäkin voi säätää kummallekin puolelle erikseen, ainakin W124:ssä voi? Automaatti-ilmastoinnissa on sitten taas vain yksi "vyöhyke".
Viimeksi muokannut Timo L., To 17.04.2003 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Daimler
Mersumies
Mersumies
Viestit: 616
Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala

Re: No joo

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Pasi M. kirjoitti:
Jukka N. kirjoitti:Mutta jos noita päreitä aletaan W210:een liimailla, niin koneeksi sitten 2.5-16, 260 tai sitä rataa :!:
Jaa, saako siihen W210:iin tommosiakin koneita? :mrgreen:
Typo typo, nännännää. :lol:

No juu. Kyllä meikäkin on tämmöstä 2.3-16:sta joskus ihaillut. Todella hieno peli, jos tykkää noista levikkeistä ja ne sportline-penkit sillä ruutukankaalla on komeet. Tiedä sitten kuinka tuo Cosworthin preparoima kone kestää noita ilometrejä... :roll:



Viimeinen vauhtimalli oli tosiaankin 2.5-16 evo... :roll:
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: No joo

Viesti Kirjoittaja PM »

Daimler kirjoitti:
Pasi M. kirjoitti:
Jukka N. kirjoitti:Mutta jos noita päreitä aletaan W210:een liimailla, niin koneeksi sitten 2.5-16, 260 tai sitä rataa :!:
Jaa, saako siihen W210:iin tommosiakin koneita? :mrgreen:
Typo typo, nännännää. :lol:

No juu. Kyllä meikäkin on tämmöstä 2.3-16:sta joskus ihaillut. Todella hieno peli, jos tykkää noista levikkeistä ja ne sportline-penkit sillä ruutukankaalla on komeet. Tiedä sitten kuinka tuo Cosworthin preparoima kone kestää noita ilometrejä... :roll:



Viimeinen vauhtimalli oli tosiaankin 2.5-16 evo... :roll:
Noh, meikähän tuolla täysin tarpeettomalla välihuomautuksella tarkoitti tuota Kaapon tekemää typoa. Siis Kaapo puhui W210:stä vaikka tarkoitti ilmeisesti W201:stä. :mrgreen:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1695
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Asiaa...

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Minulla on ollu tuo 190 D 2.5 automaatti, vm -86 kohta 3 vuotta ja 50000km ajan. Tyytyväinen oon ollu. Pirteä (ainakin 190 D 2.0:n verrattuna, turbomiehet, älkää naurako :wink: ) Kulutus on talvirenkailla nurkissa pyöriessä reilu 7 / 100 km. Maantiellä vähän vähempi. Kesärenkailla oon pienimmillään ajanu maantiellä 5.8 / 100 km. Isälläni on käsivaihteinen 190 D 2.0, mulla on kulutus n. litran enemmän / 100 km. Tuskin W124 on paljoakaan janoisampi.

Ajopuoli on mielestäni kunnossa, ketterä kaupungissa, silti tukeva maantiellä. Jämäkämpi tienpäällä kuin W124.

Talvella on lämmin, kone lämpiää nopsaan. Ja tosiaan, molemmille puolin on oma lämmönsäätö :)

Miinuspuolella on tietenkin pieni takakontti ja takajalkatilat, mutta jos ei niille oo käyttöö niin....

190 D tarjonta on aika runsasta, ja yleisesti ottaen taitavat olla vähemmän ajettuja ja paremmassa kunnossa kuin 124? Hinnathan ei ainakaan halvempia tunnu olevan kun isompikorisissa...

Että tämmöistä...
230 C 1978
Avatar
Automatic260E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 474
Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
Paikkakunta: Itä-Vantaa

w201 voi olla kiva

Viesti Kirjoittaja Automatic260E »

Mutta kyllä tämä kivempi olisi :) (jos olis rahaa) ... :(


Kuva
****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]

[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]

Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1695
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Vieläkö hakusessa diesel

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Niin jos vielä on diesel hakusessa niin tossa ois yks.

http://www.autoteam.net/auto21.html
230 C 1978
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2070
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: No joo

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Pasi M. kirjoitti:
Jukka N. kirjoitti:Mutta jos noita päreitä aletaan W210:een liimailla, niin koneeksi sitten 2.5-16, 260 tai sitä rataa :!:
Jaa, saako siihen W210:iin tommosiakin koneita? :mrgreen:
Typo typo, nännännää. :lol:

No juu. Kyllä meikäkin on tämmöstä 2.3-16:sta joskus ihaillut. Todella hieno peli, jos tykkää noista levikkeistä ja ne sportline-penkit sillä ruutukankaalla on komeet. Tiedä sitten kuinka tuo Cosworthin preparoima kone kestää noita ilometrejä... :roll:
Tota tääl meilpäin yks tuttu osti juuri 2.3-16 Cosworth, yli 200 heppaa.. Kuulostaa mukavalta ja näyttää hyvältä! Taitaa liikkua babymersu liukkaasti sillä koneella!
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3004
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Minulla on ollut 2 kpl pikku-Mersuja, automaatillinen ja automaatiton 190D 2.5.

Keppivaihteinen 2.5 oli näistä enemmän mieleeni. No, tässä foorumissahan on moneen kertaan jo huomattu että tykkään manuaalista. Mutta tosiasia kyllä oli että manuaali-2.5 oli paljon pirteämpi noista kahdesta.

Molemmat - sekä manuaali että automaatti - olivat loistopelejä ilman murheita joita tyyppivioiksi voisi laskea. Kyllähän auto käytössä kuluu. Ja jos automaatissa menee jokin rikki 400 000:n korvilla tai koneen keulasta joku laakeri tulee tiensä päähän, niin ennen suurta hämmästelyä voi miettiä moniko muu merkki noita kilometrejä koskaan näkeekään.

Pikku-Mersuilla ajamieni parinsadantuhannen kilometrin aikana tulin siihen tulokseen että W201 on mainio Mersu ylläpidonkin kannalta. Jos Mersu on tuttu, eisen laittelussa tule yllätyksiä. Tekniset ratkaisut kun ovat lähellä W123- ja W124-malleja. Kaikki löytyy sieltä mistä pitääkin ja verhoilut lähtevät irti niinkuin on tapana. :wink:

Ainoa asia jonka noista pikku-Mersuistani ehkä nostaisin hiukan moitteen puolelle oli äänieristys. 250-kone ei pidä kakkosnelosessa kovaakaan ääntä, mutta W201:ssä ääni on paljon voimakkaampi.

Automaatin kulutuksesta minulla ei ole tilastojani tallella, mutta keppivaihteisena manuaali-2.5D kulutti käytössäni keskimäärin 7,6l/ 100km. (Pienimmän ja suurimman kulutuksen ollessa 5,9l/ 100 km ja 9,1l/ 100 km.)

-T
Vastaa Viestiin