Kävin tossa autopurkaamolla etupenkkejä katsomassa ja satuin huomaamaan siellä puolinahkaiset volvo S/V40:en puolinahkapenkit ja hintaa olis 150€ ketale!! Onko kellään kokemusta mersuun sovittaa jonkun muun auton penkkejä? ei siinä kai mitään ihmeellistä ole kuin kiskojen sovittaminen/modifiointi. Pirulauta olis ne vaan niin hianot jakkarat vanhukseen laittaa ja olis mukavemmat ajella pitkiä matkoja kun 20v vanhat orkkistoolit
Sipsit niissä kans on mutta täytyy ne aktivoira pois/ tai jotain kehittää niile
Mulla on bemarin sportti penkit tuossa farkussa (2 paikkanen urheilu auto )
Aika helppo homma, pitää tehdä sovite kappaleet että saa istumaan mersun omiin paikkoihin...........
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Hubimersu kirjoitti:
Sipsit niissä kans on mutta täytyy ne aktivoira pois/ tai jotain kehittää niile
No nehän ei toimi kun jättää vain johdot irti.
Varmuuden vuoksi vois vaikka kytkeä oikosulkuun sipsien johdot niin ei ainakaan paukahda staattisesta sähköstä.
Mulla on W201:ssä volvon V70 puolinahkapenkit. Tässä kuvassa näkyvätkin vähän. Muuten sopivat hyvin, mutta noiden kanssa on takana jalkatila paljon orkkiksia pienempi. [/url]
No noihin on penkkien ja alkup. kiinnikkeiden väliin rakennettu raudasta sellaset sovittimet/telineet. Ei mikään kovin monimutkanen homma, kun muuten mahtuivat ongelmitta kuitenkin.
itte laitoin opel omegan penkit ..oisko ollut 95:sta ...
vanhoista otin kiinnikkeet ja liut kaikkine mausteineen eli omat ja uuden säädöt paitsi vanhan korkeuden säätö jäi pois.
hitsaamalla mutta vois kai ne sovittaa ihan pultti liitoksella..
Mie oon aatellu et jos toho Geehen vaihtais paremmat penkit. Joku pahalainen on hukannu aikojen saatossa orkkis penkit ja laitattanu jotku Volvon penkit tilalle. Tommosessa työkalussa ois tietysti hyvä olla nahkajakkarat ni ois helppo pitää puhtaana . Asennus tuoho ois helppo, koska penkit on ikään kuin peltilaatikon tasaisessa kannessa kiinni.