Olisiko hyviä vinkkejä?
W123 apurungon holkin pultti ei aukea...?
W123 apurungon holkin pultti ei aukea...?
No juupeli, W123 takapään apurungon etuholkit pitäisi saada irti mutta toisen puolen iso pultti (se joka menee holkin läpi) on jumittunut kiinni holkkiin (ei kierteeseen). Pulttia avatessa kumiholkki kääntyä jojoilee vaan mukana. Pulttikone ei auta, hirmuvääntökään ei tunnu auttavan.
Olisiko hyviä vinkkejä?
Olisiko hyviä vinkkejä?
Viimeksi muokannut JussiK, Ma 19.12.2005 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Köyhyys periytyy -
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85
Yleens itse on tullut väännetty hylsyllä ja kiinteällä varrella jatkovartta apuna käyttäen kunnes holkin vulkaninointi pettää ja saa ko. osan lattialle jossa voi jatkaa harrastuksia. Alumiini ja rauta kun on huono pari.. 
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
Kiitos vinkeistä. Valitetavasti auto on ahtaassa tallissa puoliksi purettuna pukeilla...ei mahdu vääntämään. Täytynee ajaa isolla laikalla pultti poikki ja tappaa holkki siitä ympäriltä jotenkin pois..?
- Köyhyys periytyy -
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85
Onpa tiukassa. Petti lopulta - nimittäin Kamasan 24mm hylsy. Täytyy ottaa järeämmät konstit käyttöön. 
- Köyhyys periytyy -
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85
Ota tuuman vääntiöllä oleva hylsysarja, ei mene ihan heti rikki. Itse laitoin aikoinaan tunkin hylsyn alle jotta se pysyy varmasti pultissa kiinni ja sai keskittyä vain vääntämiseen. Aluksi vääntelin t-vääntimellä ja piiiitkällä putkella. Kun rupes tuntumaan että lähtee pikkuhiljaa vulkanointi murtumaan niin tunkki pois ja tuumanen räikkä kaveriksi. Siinä illan soudettuani kumi viimein repesi. Sen illan jälkeen olis voinut alkaa vaikka kilpasoutajaksi sen verran tuli "harjoiteltua" että voittoja olis tullut... 
Pasi
Skoda Octavia Combi 1,9 TdI -03
Suzuki A100 -74
Ex. W124 300TDT -92
Ex. W124 200d -90
Ex. W202 C 200 T CDI A -00
Ex. W123 240d turbo -84
Skoda Octavia Combi 1,9 TdI -03
Suzuki A100 -74
Ex. W124 300TDT -92
Ex. W124 200d -90
Ex. W202 C 200 T CDI A -00
Ex. W123 240d turbo -84
Että osasitkin kuvata kyseistä tapahtumaa elävästi..Pasi H kirjoitti:Ota tuuman vääntiöllä oleva hylsysarja, ei mene ihan heti rikki. Itse laitoin aikoinaan tunkin hylsyn alle jotta se pysyy varmasti pultissa kiinni ja sai keskittyä vain vääntämiseen. Aluksi vääntelin t-vääntimellä ja piiiitkällä putkella. Kun rupes tuntumaan että lähtee pikkuhiljaa vulkanointi murtumaan niin tunkki pois ja tuumanen räikkä kaveriksi. Siinä illan soudettuani kumi viimein repesi. Sen illan jälkeen olis voinut alkaa vaikka kilpasoutajaksi sen verran tuli "harjoiteltua" että voittoja olis tullut...
- Köyhyys periytyy -
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85
No tietenskin tätä viimeisintä, kauniinruosteenpunaista laitetta. Ajattelin vaihtaa takajouset ja nää kummit taakse samalla kun paikon pari reikää sieltä kelkan kupeesta. Meinaa vaan homma vähän kusta..ja joku joulukin meinaa haitata harrastustoimintaa.raul kirjoitti:Kumpaas kolmosta sä ylipäätään ropaat?
- Köyhyys periytyy -
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85
Autot nyt:
* W123 200D -81 "Eeva" 174 tkm
* Ford 17M 2.0 V6 Turnier -70
* Toyota Landcruiser HJ61 -87
* pökötti ja sitikoita
Ex MB:t
- 123 kymmenen ainakin
- 124 kymmenen ainakin
- 560 SEL 300hv -87
- 300SD -85




