lämmöt nousevat ruuhkassa nopeasti. W124. 88
- MasaMbW124
- Mersumies

- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
lämmöt nousevat ruuhkassa nopeasti. W124. 88
ei tartte olla kauaakaan ruuhkassa kun lämmöt nousevat
se ropelli ei ilmeisesti pyöri tai jotain 
Viimeksi muokannut MasaMbW124, To 24.11.2005 18:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- MasaMbW124
- Mersumies

- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
Re: lämmöt nousevat ruuhkassa nopeasti. W124 88
,MasaMbW124 kirjoitti:ei tartte olla kauaakaan ruuhkassa kun lämmöt nousevatse ropelli ei ilmeisesti pyöri tai jotain
Lämmöt nousee sinne viimeiseen viivaan ennen 120astetta. Se on normaalia.
120 ei ole enää normaalia.
ropellisi varmaankin pyörii, mikä hassua onkin, lähtee pyörimään myöhemmin kuin termostaatti on selällään.
AJA MILLÄ AJAT, MUTTA MERSULLA LOPUT.
Mersu on Mersu!!! Ni...ni...niiiin, ja, sitten muut on näitä katiskoita.
Mersu on Mersu!!! Ni...ni...niiiin, ja, sitten muut on näitä katiskoita.
Sama juttu molemmissa allekirjoituksen AUTOISSA. Varsinkin kesällä kun on hetken pikallaan tyhjäkäynnillä niin lämmöt on siinä viimeisessä viivassa enne 120:ä. Sitten alkaa letti pyöriä ja lämmöt laskee. Kierroksia nostaessa tuuletin kyllä selvästi humisee
käy kuin 740 volvo 
W203 200K -01
Korotettu W124 250TD -87
Korotettu W124 250TD -87
- capriceman
- Asiantuntija

- Viestit: 440
- Liittynyt: To 10.07.2003 23:38
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Moi !
Systerillä oli samoja oireita, asensin elektronisen lämmöntunnistuksen niin
johan toimii, mersun oma anturi toimii vasta kun koneen lämpö on noin 110astetta. Kesällä tuo on liikaa ja vaarana on kansipahvin meno
Alla linkki, kannattaa tallentaa ja sitten avata adobe acrobatilla...
http://wwwk.heltech.edu.hel.fi/capricem ... ontrol.pdf
Mutta jos haluaa mersun oman toimimaan edes 110asteen paikkeilla niin
yleisesti lämpöanturi menee rikki jolloin flekti ei pyöri ollenkaan. Anturi on kannella, kaksinastainen liitin.
Systerillä oli samoja oireita, asensin elektronisen lämmöntunnistuksen niin
johan toimii, mersun oma anturi toimii vasta kun koneen lämpö on noin 110astetta. Kesällä tuo on liikaa ja vaarana on kansipahvin meno
Alla linkki, kannattaa tallentaa ja sitten avata adobe acrobatilla...
http://wwwk.heltech.edu.hel.fi/capricem ... ontrol.pdf
Mutta jos haluaa mersun oman toimimaan edes 110asteen paikkeilla niin
yleisesti lämpöanturi menee rikki jolloin flekti ei pyöri ollenkaan. Anturi on kannella, kaksinastainen liitin.
- MasaMbW124
- Mersumies

- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]




