190 2.0 temppuilee
190 2.0 temppuilee
Auto on 1990 2.0 kaasarivekotin ja sillä on ajettu 117000km. Tulpat ym. sähköhärpättimet joko vaihdettu tai tarkistettu. Silmämääräisesti ei näy mitään irtonaisia tai puuttuvia osia.
No nyt alkoi vekotin temppuilemaan. Eli joskus kylmäkäynnistyksen jälkeen jää käymään about 1500rpm ja sitten laskee kohdalleen. Mutta ei aina tätäkään.
Paikallaan kun antaa kaasua reilusti, niin palauttaa jotenkin liian kauan eli "omituisesti". Tämä on aina.
Maantieajossa esim. 80-120km/h kun kaasupolkimen asentoa muuttaa vähän, niin nykii jonkin verran - ei siis katko mitenkään reilusti, mutta pientä nykimistä havaittavissa.
Mikä on on vialla?? Onko hyviä vinkkejä?
No nyt alkoi vekotin temppuilemaan. Eli joskus kylmäkäynnistyksen jälkeen jää käymään about 1500rpm ja sitten laskee kohdalleen. Mutta ei aina tätäkään.
Paikallaan kun antaa kaasua reilusti, niin palauttaa jotenkin liian kauan eli "omituisesti". Tämä on aina.
Maantieajossa esim. 80-120km/h kun kaasupolkimen asentoa muuttaa vähän, niin nykii jonkin verran - ei siis katko mitenkään reilusti, mutta pientä nykimistä havaittavissa.
Mikä on on vialla?? Onko hyviä vinkkejä?
MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
Tulpan johot? jakaja?? mulla ainakin oli kans propleemii tos vuos sit... mut todettii et vika on vaan halppis piuhois... kun kerran pitää olla ne vastukset päis
VW Golf Variant TDi -97 ++90hv++
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/]MB 190E 2.0 -87 (kuvat)[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/Miitti%2016-10-05%20Pori/]Porin miitti 16.10.05[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/]MB 190E 2.0 -87 (kuvat)[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/Miitti%2016-10-05%20Pori/]Porin miitti 16.10.05[/url]
Kaikki on alkuperäistä kamaa ja just tähän saakka laajimmassa eli 120000km huollossa tarkistettua tai vaihdettua. Autolla ajettu about tonni tuon huollon jälkeen.
Ei viitsisi alkaa vaihtamaan summassa kaikkea mahdollista eikä viedä heti liikeeseen saamaan valohoitoa. (no toki siellä joskus saadaan kuntoonkin jotain, mutta yhtäkaikki lasku on iso)
Ei viitsisi alkaa vaihtamaan summassa kaikkea mahdollista eikä viedä heti liikeeseen saamaan valohoitoa. (no toki siellä joskus saadaan kuntoonkin jotain, mutta yhtäkaikki lasku on iso)
MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
Hmm. Voisko olla niinkin helppo homma, että kyseessä on nahistava kaasuvaijeri tai kaasuttimen vivusto. Esim. kosteus vaijerissa ja pikku pakkanen voivat hyvinkin jarruttaa osien vaivatonta liikkumista. 

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Voihan se kyllä ollakin. Jotenkin vain ei sovi tuohon matkavauhdilla nykimiseen.
Se tosiaan tasaisella ajolla "ikäänkuin" nykii eli veto ei ole tasaista ja helpoiten sen saa tuntumaan, kun liikuttaa aavistuksen kaasupoljinta.
Se tosiaan tasaisella ajolla "ikäänkuin" nykii eli veto ei ole tasaista ja helpoiten sen saa tuntumaan, kun liikuttaa aavistuksen kaasupoljinta.
MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
Ja seokset on säädetty?SekkiC126 kirjoitti:Voihan se kyllä ollakin. Jotenkin vain ei sovi tuohon matkavauhdilla nykimiseen.
Se tosiaan tasaisella ajolla "ikäänkuin" nykii eli veto ei ole tasaista ja helpoiten sen saa tuntumaan, kun liikuttaa aavistuksen kaasupoljinta.
Voihan siellä olla joku kaasuläpän kiinnitys tms. löysällä, ja pienikin nykäisy liikuttaa palikoita hetkeksi suhteettoman paljon. Näkemättä paha sanoa kyllä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Pitää aloittaa tsekkaaminen vaikka noista. Ihmetyttää vain se, että helevetin isossa huollossa ´(1100€ ) käytetty auto ei mene tuhatta km pidempää. Ja varsinkin, jos viaksi paljastuu seoksien säätö tai puuttuvat öljyt kaasarista.
Tässä ongelmassa hyvää on se, että se alkoi kerralla ilman "välivaiheita" (aamulla toimi ja iltapäivällä oli vika) eli se voisi kieliä jonkun yksittäisen syyn löytymisestä.
Tässä ongelmassa hyvää on se, että se alkoi kerralla ilman "välivaiheita" (aamulla toimi ja iltapäivällä oli vika) eli se voisi kieliä jonkun yksittäisen syyn löytymisestä.
MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 167
- Liittynyt: Ma 20.12.2004 07:33
- Paikkakunta: varisto city
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
kaasuvivusto..?
imusarjan tiivisteen vuoto..? (ei välttämättä näy päälle päin)
joku muu vuoto... (auto käyntii ja suihku starttipilottia letkujen juuriin yms...)
olikohan ne nämä niitä "strömbergin" kaasarilla olevia tekeleitä
?
jos on niin öljyn tarkistus..
ps..eikös tuo "römpylän" kaasari ole vanhemmiten melko vaivanen--->korvaus weber
imusarjan tiivisteen vuoto..? (ei välttämättä näy päälle päin)
joku muu vuoto... (auto käyntii ja suihku starttipilottia letkujen juuriin yms...)
olikohan ne nämä niitä "strömbergin" kaasarilla olevia tekeleitä

jos on niin öljyn tarkistus..
ps..eikös tuo "römpylän" kaasari ole vanhemmiten melko vaivanen--->korvaus weber

ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Tuota...kukahan olisi pääkaupunkiseudulla sellainen guru näissä käyntihäiriöasioissa, että kannattaisi viedä 190 hoitoon??
Onko kenelläkään kokemusta? Taitaa Rolle ainakin olla enemmän tuollainen huolto- ja kovan raudan korjauspaja ennen kuin säätöihin perehtynyt?? Voin olla toki väärässäkin.
Mutta joku alaan vihkitynyt ammattilainen taitaa olla kivuttomin ja nopein tapa hoitaa homma tällaisessa tapauksessa
Onko kenelläkään kokemusta? Taitaa Rolle ainakin olla enemmän tuollainen huolto- ja kovan raudan korjauspaja ennen kuin säätöihin perehtynyt?? Voin olla toki väärässäkin.
Mutta joku alaan vihkitynyt ammattilainen taitaa olla kivuttomin ja nopein tapa hoitaa homma tällaisessa tapauksessa

MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe 16.07.2004 16:15
- Paikkakunta: Kainuunmeren ympäristö
Minulta ääni tälle. Omassakin oli kumma kaasunpalautusongelma joka ilmeni viiveellä laskevilla kierroksilla ja tasanopeudella pienikin kaasunpolkimen liikutus aiheutti nykytystä, kun takerteleva vivusto pisti vastaan ja liikahti sitten liikaa -> nytkähtelyä.Aku P kirjoitti:Hmm. Voisko olla niinkin helppo homma, että kyseessä on nahistava kaasuvaijeri tai kaasuttimen vivusto. Esim. kosteus vaijerissa ja pikku pakkanen voivat hyvinkin jarruttaa osien vaivatonta liikkumista.
Parani kulku huomattavasti vivuston puhdistuksen ja rasvauksen jälkeen

W124 230E -91
No tuo vivusto pitää tarkastaa heti, kun pääsen autoon käsiksi. Olisi kerrankin ns. helppo ja edullinen vika.
MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 167
- Liittynyt: Ma 20.12.2004 07:33
- Paikkakunta: varisto city
Niin..tosiaan auto on käynyt merkkiliikkeessä 120tkm huollossa noin 1000km sitten ja maksoikin vielä yli tonnin prkl.
Luulisi siihen rahaan tulevan myös rasvaukset
Luulisi siihen rahaan tulevan myös rasvaukset

MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
kaasari öljy
oliko niin ,että tuossa strömbergin-kaasarissa oli tuo öljyn lisäys tarve?
Entäs tuo pierupurkin kaasari?
Entäs tuo pierupurkin kaasari?
edesmennyt
W201
W201
Re: kaasari öljy
On. Strombergissa on muovinen korkki päällä kaasarissa, siitä öljyä. Oikea määrä selviää ohjekirjasta. Apteekista voi hakea muovisen lääkepruutan jolla siitä onnettomasta reiästä saa öljyt sisään siististi -- kannusta kaatamalla tuppaa menemään pitkin ketoa isompi osa.mikko1981 kirjoitti:oliko niin ,että tuossa strömbergin-kaasarissa oli tuo öljyn lisäys tarve?
Entäs tuo pierupurkin kaasari?
Ainakin mulla oli myös Pierburgissa öljykorkki.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
kaasuvivuston voitelu tulee huollossa, ei vaijerin rasvauksista mitään puhuta muistaakseni.SekkiC126 kirjoitti:Niin..tosiaan auto on käynyt merkkiliikkeessä 120tkm huollossa noin 1000km sitten ja maksoikin vielä yli tonnin prkl.
Luulisi siihen rahaan tulevan myös rasvaukset
itse ajelen polkupyörällä :D
en tiedä mersun kaasarikoneista, mutta jos se ei oo mikään öljy hommeli niin kokeile liikkuuko kaasari imusarjaan nähden? voisi vuataa siitä välistä tai sit voi vuataa kannen ja imusarjan välisestä kiinnityksestä. ne tiivisteet kait tuppaa ajan kanssa hapertuun, kun kosketuksissa pensan kanssa koko ajan.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Kommentti tosta Rollen pajasta: Tietty jos haluat kanniskella euroja 500 luvulla varustettuna niin käy ihmeessä Veholla, katsoppa Risuja Veholle kirjoitus mm:ssa.
Noi Rolle ja Ruuskanen korjas jo silloin Mersuja kun osa Vehon asentajasta esitteli vielä vaipan sisältöä äitimuorille. Minä ainakin luotan siihen, että noissa ns. nyrkkipajoissa etsitään sitä edullisinta ratkaisua eikä vaan vaihdeta osia. Mikäänhän ei ole helpompaa kuin vaihtaa vaan uusi osa.
Noi Rolle ja Ruuskanen korjas jo silloin Mersuja kun osa Vehon asentajasta esitteli vielä vaipan sisältöä äitimuorille. Minä ainakin luotan siihen, että noissa ns. nyrkkipajoissa etsitään sitä edullisinta ratkaisua eikä vaan vaihdeta osia. Mikäänhän ei ole helpompaa kuin vaihtaa vaan uusi osa.

jomi
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
________________________________________
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
________________________________________
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen
Täyttä totta tuo edellinen.Ei tuo niin eksoottiselta vialta kuulosta että kannattaisi mennä Veholle kynittäväksi.Eikä siellä sen kummempia mekaanikkoja ole kuin muuallakaan..kokemusta on tästä itselläkin.
Eikös Strömberg-kaasuttimessa ole se (kumi)kalvo?.Siinä jos pienikin reikä niin oireilee kyllä.Helppo oli tarkistaa ainakin omassa ex:ssä.
Entä vaikuttaako tuo virranjakajan kyljessä oleva alipainesäädin muuta kuin kiihdytyksissä?Tietääkseni ainakin silloin (rikki ollessaan) nykii,ja ties mitä muuta sitten?
Eikös Strömberg-kaasuttimessa ole se (kumi)kalvo?.Siinä jos pienikin reikä niin oireilee kyllä.Helppo oli tarkistaa ainakin omassa ex:ssä.
Entä vaikuttaako tuo virranjakajan kyljessä oleva alipainesäädin muuta kuin kiihdytyksissä?Tietääkseni ainakin silloin (rikki ollessaan) nykii,ja ties mitä muuta sitten?
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Itellä kans toi pierupurkin kaasutin 190:ssä on aiheuttanut pään vaivaa. Auto
käynisty erit. huonosti vaikka ulkolämpötila reilusti plussan puolella, sammuili
risteyksiin ja joutu käyttää kaasua reilunlaisesti liikkeille lähdöissä. Vika oli
öljyn puute kaasarissa. Ehdin jo kysellä uudenkin kaasarin hintaa, ei ollu
kovin halpa, reilu 1900€
käynisty erit. huonosti vaikka ulkolämpötila reilusti plussan puolella, sammuili
risteyksiin ja joutu käyttää kaasua reilunlaisesti liikkeille lähdöissä. Vika oli
öljyn puute kaasarissa. Ehdin jo kysellä uudenkin kaasarin hintaa, ei ollu
kovin halpa, reilu 1900€

Hyviä ohjeita tippuu tasaiseen tahtiin - hieno homma. Vkl aikana ehdin tutustua ongelmaan ohjeiden kera. Eiköhän se jo näillä selviä.
Kerron tuloksesta.
Kerron tuloksesta.
MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
No nyt on vikaa tutkittu ja kyllähän sieltä löytyi vinkkien mukainen ongelma:
Kaasari on Pierburg, jossa kaikki vivut, vaijerit, sähköliittimet ym. olivat uutta vastaavassa kunnossa eli rasvoissa, kiiltävät, puhtaat ja kaikin puolin hyvän näköiset.
Mutta kaasarin kumijalkapa ei ollutkaan eli siellä oli murtuma. Eli kumijalka käteen (ei tällä kertaa alle) ja kauppaan uutta ostamaan.
Sen vaihdoin ja auto porskuttaa taas erinomaisen hyvin.
Kiitoksia kaikille vinkeistä.
ps. 190 on muuten kaupan
katselkaa myytävistä lisäinfoa
Kaasari on Pierburg, jossa kaikki vivut, vaijerit, sähköliittimet ym. olivat uutta vastaavassa kunnossa eli rasvoissa, kiiltävät, puhtaat ja kaikin puolin hyvän näköiset.
Mutta kaasarin kumijalkapa ei ollutkaan eli siellä oli murtuma. Eli kumijalka käteen (ei tällä kertaa alle) ja kauppaan uutta ostamaan.
Sen vaihdoin ja auto porskuttaa taas erinomaisen hyvin.
Kiitoksia kaikille vinkeistä.
ps. 190 on muuten kaupan

MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.