
Motonet näyttää kohentaneen puuhasteluaan. Poikkesin piruuttaan kyselemään, notta saako noita em. palikoita Breminä vai meneekö italiaano-osastolle. No pöytään tuli aitoa Germany-tavaraa.
Silti paketin hintaero esim. Kilpailevaan Lafkaan verrattuna on suotuisa: noista kamoista -26.50€. Hyvä, kun kyse on n. 150 ekun ostoksesta, se on prosenteissa paljon.
Varsinainen ydinkysymys: onko kellään kokemusta jenkkiläisestä Janmor-tulpanjohtosetistä

Kun kysyin johdoiksi Bremiä, myyjä sanoi, notta met myymmä nyt Janmoria, hinta on sama mutta tuote parempi. Näinköhän

Paketistä löytyy kuusi erimittaista piuhaa + puolan johto, kuten pitääkin.
Piuhojen / plugien kyljissä seisoo:
Triple Supersilicone -80C +300C 1kOhm Janmor Made in USA
Formed as original sets
Paketissa:
ISO9001
ISO 3808
QS 9000
Certificate 108530
BUQI, UKAS, DAR, Confrac (hienot logot, esim. DAR = Deutsche Akkreditfierungs Rat)
Eli kovasti vakuutellaan jenkkityyliin, että kaikki on kunnossa. Paketin kyljessä on litania kaikista Mersuista, joihin setti sopii eli kaikki M103-koneiset versiot.
Sitten on jälleen runsas jenkkihehkutus puihojen 3-kertaisista silikoni- ja nylon ”layereista” sekä tietenkin kaikki kulutuksen ja päästöjen alenemiseen, tehon kasvuun, käynnin tasaisuuteen, starttauksen nopeuteen ja muuhun taivaan mannaan liittyvät kehut

Lienevätkö sitten mitä piuhoikseen, jämäköiltä kyllä tuntuivat sekä letkut että ”töpselit”. Ohkaisemmat kyllä olivat kuin alkuperäiset (Bosch).
Mutta jos noilla kulutus laskee, niin sitten ovat fakiirijohdot. Mittasin tuossa viimeisen parin kuukauden maitin ja lopputankkaus oli tänä aamuna. Pitelin kirjaa välitankkauksista ja menovettä on palanut 231 litraa. Tällä on päästy 2816 km. Se tekee 8,2 litraa satkulle, joten hyvät saavat sytkäpiuhat olla, että maitti laskee mitattavissa määrin
